"Pisteet" käsissä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon jo jonkin aikaa käyny salilla, mutta nyt on ilmestynyt käden ulkosyrjään ihan hirvee määrä tommosia pieniä punasia näppylöitä. Siis koko ojentajan pituudelta. Ei oo finnejä, ja on (ehkä) aina ojentajareenin jälkeen selvimmin huomattavissa? Mitä noi on ja onko niihin mitään konstia saada pois, alkaa meinaan häiritseen :(

Veikkaisin että käsivarret paleltunu. Itellä sama homma aina silloin tällöin.

oletettavasti sama juttu ku itellä hartioissa jalkaprässitreenien jälkeen aikanaan. viskositeettijuttu vaan eli verisuonet falskaa pikkuusen läpi. ei vaarallista.

Kuukletapa "keratosis pilaris", ts. keho tuottaa liikaa keratiinia, mikä sitten tukkii ihohuokosia, yleensä juuri mainitsemaltasi alueelta. Kuorinta ja karbamidia tai salisyylihappoa sisältävien voiteiden käyttö saattaa auttaa.

Mulla on ollut lievänä tuota jo kauan... salisyylihappopitoiset voiteet on tosiaan jees niinku Emmah tuossa jo sanoikin. Auringonvalokin auttaa :)

Mulla on ollut niinkauan kuin muistan hauiksen ja ojentajan alueella punasia pieniä pilkkuja ja ne näkyy erityisen hyvin ku iho on niin vaalea siltä alueelta.

Mulla on kans noita tossa kainalon ja haban välisellä alueella. Eipä häiritse niin paljoa, että pitäs jotain voiteita ruveta sotkemaan.

Mullakin noita on ollu.. Ihan normi kosteusvoiteet niihin tuntunu auttavan.. Eli aina ku jättää pitemmän aikaa rasvaamatta, ni alkaa niitä näppyjä ojentajiin tulla :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Et sitten älykkäämpää sanottavaa keksinyt? Toivottavasti et sanonut tuota tosissasi.

Rauhalte, hanki jookos kookos elämä.

:curs:

Back
Ylös Bottom