Pistäkää paremmaksi.

WTA sanoi:
No johan on kallista, mitäs muutit. Otetaanko pakkiksen kesken kilpailu kenellä on kallein asunto :hyper: , tai voimakkain isi?
Naiseni sai manipuloitua minut.Hitto. "Muttaku, se on niin kiva se pikku parvikin siellä ylempänä, tehdään sulle sinne työhuone. Saat olla netissä vapaasti." :(
Oli se kuitenkin kieltämättä hieno. Silti harmittaa tuo hinta. Ei se ole kyllä mikään tosimies joka maksaa eniten vuokraa. :D
Voin laittaa kuvia vaikka tähän ketjuun. Heti ku seuraavaks käyn sielä napsin muutaman kuvan tyhjästä huushollista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ufc sanoi:
Voin laittaa kuvia vaikka tähän ketjuun. Heti ku seuraavaks käyn sielä napsin muutaman kuvan tyhjästä huushollista.

Pistätkö kuule pari kuvaa siitä misusta kanssa? Setää kiinnostaisi tietää, että millainen kissa saa nuorukaisen vuokraamaan satakuntalaisen pikkukaupungin historian kalleimman kaksion. Toivottavasti se antaa sun tehdä sellaisia asioita, mitä mun vaimo ei anna tehdä. En oo muuten ihan varma ton diilin järkevyydestä...

ringside sanoi:
Pistätkö kuule pari kuvaa siitä misusta kanssa? Setää kiinnostaisi tietää, että millainen kissa saa nuorukaisen vuokraamaan satakuntalaisen pikkukaupungin historian kalleimman kaksion. Toivottavasti se antaa sun tehdä sellaisia asioita, mitä mun vaimo ei anna tehdä. En oo muuten ihan varma ton diilin järkevyydestä...
:D :whip:

Dragon sanoi:
Länsikadun päässä kenties;)

no länsikatu on tossa takapihan puolella, tuttuja kenties? salaperästä kun pakkiksellakin tiedetään jo missä asun, rupee vähän karmimaan... :D
(ihan pieni villi aavistus on kuka oot, jos et ihan lonkalta heittäny).

Mike! Se siemenneste on ihan ok ennenkun siihen joku liukastuu ja lyö päänsä, sekä meillä on 2 vessaa ja kesällä vielä pari kukkaruukkuu... :offtopic:

Sinänsä toi kämppä on kallis, koska se ollee Porissa. Hintataso ei ole korkea todellakaan tuolla. Mutta sitten se riipuukin sijainnista ja kunnosta. Jo sse on uusi ja huippupaikalla, ei hinta ole kallis.

ringside sanoi:

Vitsit repeilin huolella :lol2: Ja nyt mars, nukkumaan :zzzz: :zzzz:

Korpinurmi sanoi:
no länsikatu on tossa takapihan puolella, tuttuja kenties? salaperästä kun pakkiksellakin tiedetään jo missä asun, rupee vähän karmimaan... :D
(ihan pieni villi aavistus on kuka oot, jos et ihan lonkalta heittäny).

Eräällä Joensuun bilsariporukalla oli kommuuni Länsikadun ja Pohjoiskadun risteyksessä. Ne muutti pois siitä viime keväänä ja toi sun kuvaus sopi niin hyvin siihen taloon, että voisi jopa olla.

Mike sanoi:
Halpahan toi on. Itse vielä tämän viikon 39 neliön kaksio 750€/kk.
kyllä se kalleimpia vuokrakaksioita on mitä löytyy, siis jos porista puhutaan :jahas:

hesa taas on oikeen perseestä. kapteeninkadulla tuli majailtua liki 2v. 44m2 kaksio 5000mk/kk. talvella alle 20astetta lämmintä ja jotain matoja vessassa. vitutusta lisäsi molliollin ja tino sinhkinin näkeminen lähes päivittäin.

työnantaja maksoi vuokran :thumbs:

VelttoV sanoi:
Sinänsä toi kämppä on kallis, koska se ollee Porissa. Hintataso ei ole korkea todellakaan tuolla. Mutta sitten se riipuukin sijainnista ja kunnosta. Jo sse on uusi ja huippupaikalla, ei hinta ole kallis.

No eipä taida olla, kun Pori on nimenomaan isoin kaupunki Satakunnassa. (ei ollut isoimmissa kaupungeissa) Tosin jos se on Ulvilassa, niin se nyt on käytännössä niinkuin Porissa. ;)

ringside sanoi:

Ei jumaleissön!Jotain ton tapaista munkin mielessä pyöri,mutta sä sen sitten jo tohon pistit. :D
Yhtä kaveria kanssa vuosia ihmettelin,kun maksoi Tampereen Pispalassa pikkukämpästä 800e/kk.Nyt pääsee puolta halvemmalla,kun vaihtoi muijaa ;)

hmm.. ihan :offtopic: miltä kuulostaa (pieni kaksio, siis käy kyllä yksiöstäkin!) 35m2 500egee asumani kaupungin ydinkeskustaan 400m. kämppä on tod. hyvässä kunnossa, lattiat uusittu, hienot tapetit, keittiössä uudet kaapit jne. ainoa miinuspuoli on se ettei pesukonetta saa sisälle, et sit joutuis sen roudaamaan kellariin, jossa muillakin asukkailla on koneet. ei kuulemma kukaan ole yhtään konetta pöllinyt. toi vuokra sisältää veden. tässä jännitän, että saanko kämpän vain en :hyper: onko toi ihan hullu hinta kämpästä? muuta vikaa ei oikein ole vielä löytynyt. jos ei lasketa pientä wc:tä ja suihkukoppia, mut aina ei voi voittaa. vai voiko? :)

Mike sanoi:
Eikö muka keittiöön mahdu pesukone?
kyllä sinne keittiöön pesukone mahtuu, mut sit tiedä miten ne johdot menee jne. täytynee kysyä tarkemmin. toisaalta ei tässä nykyisessäkään kämpässä ole pesukonetta, kun porukoiden luona käyn pesemässä vaatteet :nolo: :curs: sehän tässä vähän vituttaakin, kun sit jos joutuu jonnekin kellariin pistämään koneen. jos mä nyt edes sen kämpän saan. on niillä muillakin asukkailla kellarissa koneet, että taitaa olla aika rehellistä jengiä. mut mun tuurilla se koko rakennus tyhjennetään kun mä sinne kamani raahaan - jos raahaan.

Siihen nähden millaiseksi asunnon kuvailit on se mielestäni edullinen, tai jos ei ihan edullinen niin ainakin hinta/laatusuhde on kohdillaan. Kaksio on todella reilun kokoinen, uusi ym, hienolta kuullosti yksityiskohdatkin mitä mainitsit. Itse maksaisin hyvillä mielin siitä, jopa hieman enemmänkin.

No ei tuo kyl mikään paha hinta oo. Ite asustelen Jyväskylässä 1986 valmistuneessa yksiössä 30m ja kuussa menee 400e, hintaan sis. vesi. Aikamoinen rahareikä muttei minnekään korpeen jaksais muuttaa halvempaan kämppään.

Kyse on siis pikkukaupungista, alle 15 000 asukasta. Keskusta sijainti.
En viitsi kuitenkaan tarkempaa kertoa, eikä tämä ole arvoitus kysymys.
Kyse oli siitä että epäilin asuvani pakkiksen ryöstöhintaisimmassa kaksiossa. Eipä ole kellään kalliimpaa vielä ollut. Maikin 750 €/ 39 neliöä on kyl aika ryöväystä sekin. Mitä maksoi uusi kämppä, vai kehtaatko sanoa? :D

Ufc sanoi:
Kyse on siis pikkukaupungista, alle 15 000 asukasta. Keskusta sijainti.
En viitsi kuitenkaan tarkempaa kertoa, eikä tämä ole arvoitus kysymys.
Kyse oli siitä että epäilin asuvani pakkiksen ryöstöhintaisimmassa kaksiossa. Eipä ole kellään kalliimpaa vielä ollut. Maikin 750 €/ 39 neliöä on kyl aika ryöväystä sekin. Mitä maksoi uusi kämppä, vai kehtaatko sanoa? :D
Miljoona mummoa, eli ei nyt mikään järkkyhintainen suhteessa siihen mikä helmi saatiin. Niin ja lainaahan otettiin niin että perse repee. Anyways, fiksumpaa se on maksaa lainaa kuin vuokraa, asumiskustannukset nousi muutamalla satasella, veroprossan laskua en ole ottanut huomioon ja autokin jää työttömäksi, joten sen kulut jää pois.

Aylah sanoi:
kyllä sinne keittiöön pesukone mahtuu, mut sit tiedä miten ne johdot menee jne. täytynee kysyä tarkemmin. toisaalta ei tässä nykyisessäkään kämpässä ole pesukonetta, kun porukoiden luona käyn pesemässä vaatteet :nolo: :curs: sehän tässä vähän vituttaakin, kun sit jos joutuu jonnekin kellariin pistämään koneen. jos mä nyt edes sen kämpän saan. on niillä muillakin asukkailla kellarissa koneet, että taitaa olla aika rehellistä jengiä. mut mun tuurilla se koko rakennus tyhjennetään kun mä sinne kamani raahaan - jos raahaan.

En tiedä kuinka yleistä tommonen on, että kellarissa on asukkaiden pesukoneet vieri vieressä, mutta eipä kuulosta kovin fiksulta. Miksei siellä talossa ole pesutupaa tjsp...

Anonymous sanoi:
En tiedä kuinka yleistä tommonen on, että kellarissa on asukkaiden pesukoneet vieri vieressä, mutta eipä kuulosta kovin fiksulta. Miksei siellä talossa ole pesutupaa tjsp...
no en mä sitä sittenkään ottanut, vaikka olisin saanut. alkoi vituttamaan just toi pesukonejuttu, 500egen vuokra, pieni suihku ja wc vaik muuten olis ollut aivan ihana. en tiedä miksei ole pesutupaa, vanha kerrostalo kun on jne. sauna rakenteilla, mut what ever.. taas tuli hehkutettua liikaa asiasta :nolo: :wall:

olis parempi ostaa oma kämppä, mut tuskin mikään pankki myöntää opiskelijalle mitään lainaa ja porukat sitä tuskin tulee takaamaan.. tai jos oikein kinuisi, niin ehkä sit. vituttaa vain maksaa vuokraa, kun vois jo maksella omaa kämppää ettei toista rikastuta kun vois omaan taskuun pistää nekin rahat. totta kai sitä tehdään suht paljon töitäkin opiskelun ohella, mutta miten pankki se näkee, on sit toinen juttu. :wall: :curs: kokemuksia?? ehkä vähän :offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom