Pisin salimatka?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla matkaa semmonen kolmisen minuuttia normaalivauhtia tassutellen. Olen kyllä miettinyt että nyt kun tulee muutto eteen, pystynkö vaihtamaan salia vai tulenko sitten toiselta puolelta kaupunkia omalle "koti"salillle... Taitaa olla parempi vaan etsiä asunto tästä lähistöltä, ei taida musta olla salinvaihtajaksi... :D

Pisin matka tähän asti bussilla kulkiessa on ollut n. 35min/suunta. Kilometreissä ei varmaan ole kuin 15, mutta julkisilla kestää.

Pakko kai tähän on vastata kun muilla tuntuu olevan kovin lyhyet välimatkat. Itse treenaan nelisen kertaa kuussa salilla, jonne on kotoani matkaa linnuntietä 750 km. Pääasiassa toki treenaan lähempänä, viiden minuutin kävelymatkan päässä kotoa.

Tästä nyt ei ole varmaan sataakaan metriä matkaa tonne bobby gymille.

Viimeksi muokattu:
Sali on 4 km päässä, joten autolla/motskarilla matkat hoituu yleensä. En kylläkään käy salilla kuin kaksi kertaa viikossa nykyisin, joten viikossa matkaa kertyy hulppeat 16 km.

Salille on matka noin 20km (one way)

Sometimes I hate to live in the forest!

Kilometreistä en tiedä, mutta kotoa salille vie julkisilla noin tunnin, takaisinpäin joskus jopa enemmän, koska metro ja bussi eivät aina niin saumattomasti kulje... Eli parikin tuntia päivästä voi kulua salimatkoihin heheh :) Eipä tuossa juuri järjen hiventä ole, mutta sali on hyvä ja monesti on muitakin asioita keskustan suunnalla hoidettavana joten hoituvat samalla.

Punttikselle tulee makaa sellainen 3kmLaji treeneihin kävelee sellaisen 5 minuuttia. Tosin kerran viikkoon tulee reissattua selainen 70 kilometriä suuntaansa laji treenien takia.

Minkäslaista matkaa ihmiset kulkee nykypäivänä? Neljän vuoden takainen ketju ansaitsee päivänvaloa koska itse painottelen salinvaihdon kanssa. Otanko ja jään vanhaan ja kalliiseen junppajunppa-saliin vaiko vaihdanko tuonne isojen karjujen luolaan gb gymille.
Näitä matkoja kun lueskelin niin matka ei taida olla kovinkaan pitkä yleisesti ( 10 km ) autolla huristeltavaksi kolmesta viiteen kertaan viikossa. Ja sali taitaa olla kuitenkin laadukkainta mitä seudulta löytyy.

No salille ei ole kuin viitisen kilsaa (tai kai jotkut, vaikkapa stadilaiset voi laskee senkin pitkäksi matkaksi), mikä taittuu varsin mukavasti ja nopeasti autolla, mutta aikoinaan kun vielä tuli thainyrkkeilyä harrastettua taisi matkaa olla treeneihin yli 20 km. Siksi sen taisin lopettaakkin...

Vissiinkin semmonen reipas 1km on tuo matka meiltä salille, eli erittäinkin sopiva matka kävellä ees taas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom