Pisin lenkkinne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maj
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-16km hölkkää asfaltilla vaikka viime lenkistä oli kuukausia, tuloksena pirun kipeät polvet.
-n42 km rinkassa painoa punnituksen mukaan 26.5kg + rk. 1/3 reissusta metsää/suota ja aikaa kului hieman reipas 8 tuntia.
-astetta paskempi reissu oli n 70h marssi jonka aikana matkaa taittui alle 30 km. kannossa rinkka,ryhmäkohtaiset,+ joku itkkn osista. ei siinä mitään mutta 4 miestä yhdeksästä vemppasi ja 5 joutui kantamaan koko paskan :wall:
-intin alkucooper n 3200, 11 kiloa kevyempänä loppucooper 2900 :(

Taitaa olla 10km pisin matka yhteen menoon.. Yleensä 3-5km:n lenkkejä vetelen.

päälle 10 kilsaa..siihe meni se tunti.. tytön perässä tietty jolkotellen..farkuissa ja kengissä jotka ei oo minkäänlaista vaimennuksia nähnykkää..jote ojassaha sitä påiti juosta..ekat 5 kilsaa puolinilkutus-tyylillä polvien ja väsymyksen takii.. pari viimestä kilsaa helpotti ja alko jopa hymyilyttää ku se hemmetin hiihtohullu j'äi taakse kiroillen...sitte takas kouluun kuuntelemaan valitusta liikuntavarusteista..

Pisin lenkki jonka mä oon heittäny ulkona on 25 km. Aikaa en muista enää. Talvella viimeks heitin pidemmän setin, 24 km matolla, aikaa meni 2h. Muutaman viikon sisällä ois tarkotus juosta mutsin ja faijan luota rinkka selässä kotiin, se ois joku 25-28 km. Olen muutenkin aatellu vähentää spinningiä ja alkaa juosta aerobiset. Viikonloppuna kun on aikaa, vois heittää jonku parikyt kilsaa. Sitä kuolematonta fiilistä kun ei saa mistään muusta kuin juoksusta. (no okei, punttitreenistä) Mä vihaan juoksemista melkein yhtä paljon kuin rakastan.

TheSami sanoi:
Huomenna olisi tarkoitus pistää fillarilla mökille 120km

:thumbs: Onnekas mökin paikan valinta.. Tavoitteena olisi vielä kuukauden puolentoista sisään polkea 330~350 km mökille päivän sisään. Tämän päivän 165 kilometrin reissun perusteella ei vaikuta hyvältä. Kunto on ihan syvältä. Kukoja pitäisi saada 10-12 pois ja äkkiä.

Jos juoksussa pysytään niin eiköhän 16 km ole meikkiksen saavutus nykyään ei menis kyllä edes kymppi :( , mutta eiköhän se tästä kun rasvat pyöritellään tuonne teiden varsille fillarilla ja luistimilla.

Jiihaa

Tuli eilen juostua n. 17km, 1h 40min. Aika kurko olo, kun reserviäkin
vielä jäi. Jalat tosin kipeet. Aiempi ennätys oli noin 5 km. Juokseminen
voi näköjään olla erittäin palkitsevaa.

Pave sanoi:
Tuli eilen juostua n. 17km, 1h 40min. Aika kurko olo, kun reserviäkin
vielä jäi. Jalat tosin kipeet. Aiempi ennätys oli noin 5 km. Juokseminen
voi näköjään olla erittäin palkitsevaa.
Täysin :david: hommaa tuollainen. Jalat ei todellakaan tykkää. Käsittääkseni tuohon oli joku nyrkkisääntö, että viikkokilometrimäärää ja pisimmän lenkin pituutta kannattaa nostaa korkeintaan joku 10% per viikko.

Jaa...

quiz sanoi:
Täysin :david: hommaa tuollainen. Jalat ei todellakaan tykkää. Käsittääkseni tuohon oli joku nyrkkisääntö, että viikkokilometrimäärää ja pisimmän lenkin pituutta kannattaa nostaa korkeintaan joku 10% per viikko.

Niin no itse asiassa, kun en laittanut juoksuohjelmaani tuohon niin
jotkut aina haluavat? käsittää väärin. Olen harjoitellut viime aikoina
8 min juoksu ja 1 min kävely -settejä. Nyt juoksin yhtä soittoa pidempään,
kun innostuin. Toi 10 % on hyvä nyrkkisääntö, mutta ei se mitään
kiveen kirjoitettua totuutta ole. Tuskinpa kukaan maratooniinkaan
harjoittelee 10 % nostoin enää loppuvaiheessa.

Silvermalard sanoi:
-16km hölkkää asfaltilla vaikka viime lenkistä oli kuukausia, tuloksena pirun kipeät polvet.
-n42 km rinkassa painoa punnituksen mukaan 26.5kg + rk. 1/3 reissusta metsää/suota ja aikaa kului hieman reipas 8 tuntia.
-astetta paskempi reissu oli n 70h marssi jonka aikana matkaa taittui alle 30 km. kannossa rinkka,ryhmäkohtaiset,+ joku itkkn osista. ei siinä mitään mutta 4 miestä yhdeksästä vemppasi ja 5 joutui kantamaan koko paskan :wall:
-intin alkucooper n 3200, 11 kiloa kevyempänä loppucooper 2900 :(

Olitko LJK:ssa?

5,5km hölkäten taitaa olla pisin juoksu lenkki.

Vuosia sitten polkupyörästä irtosi toinen poljin vähän Malmin asemalta itäänpäin. Talutusmatkaa silloiseen kotiin Pohjois-Haagassa kertyi arviolta n. 10 km :wall: sunnuntaipäivä joten ei matkan varrellakaan voinut missään käydä korjaamassa.

Armeijaan menoa edeltävänä vuotena tuli juostua sellaisia 10-15 km lenkkejä 2-3 krt / vko mutta tuo talutusreissu menee yllätyksellisyytensä ja v-mäisyytensä vuoksi edelle...

sainpas sen sadannenkin postauksen kasaan.

Juosten 11km
Pyörällä 75km
Hiihtäen 60km

siinä pisimmät lenkit mitä oon vetäny

toi m80 hölkkä 42km 20kg kiekko selässä reilu 5h kyllä tuntuu aika uskomattoman kovalta suoritukselta. Jos porukka on tääl juossu maratonin johoki 4½h.

Joskus teininä tuli hölkättyä n 20 km aikaan 2h 20min.
Juoksinpa kerran Porista (kotoa) Luvialle, n 19 km ?
:david: -touhua. Autot suhahtelivat ohi, aurinko paahtoi enkä tietenkään ymmärtänyt mistään vesipulloista...

Armeijassa juoksin cooperin 2850m. Nilkan olin just saanut pois liimasiteestä ja 10 astetta pakkasta (joojoo seliseli)

Nyt vois nipinnapin mennä ehkä se 3000 jos olisi joku megabeibe "jäniksenä" tms.
:whip: :evil:

17 km aikaan 1 h 59 min. Tavoitteena päästä 21 ja risat noin kuukauden päästä. :jahas:

Pyörällä tullu joskus polkastua 80 km, mut siitä on jo aikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom