Pisimmät työputkenne?

Mun ennätys on 235,5 tuntia töitä kolmen viikon aikana. Yksi 5h vuoro mahtui tohon pätkään, mutta oli siellä muutama 16h vuorokin. 16h vuoro saattoi mennä yhdellä tauolla jos oli ruuhkaa. Työ ei ollu raskasta, mutta jaloillaan piti olla lähes kokoajan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on duunit järkätty sillee, että joka päivälle on töitä (8-9h,) kolmena päivänä vk vielä 2 työtä, (16h) Eli threadin muut ennätykset on nyt vaarassa :)
Ellei sitten tule riittävän hyvä syy (ihmissuhde tms.) vähentää duunia.
Työtiimin muut on perheellisiä, niin eipä pistäneet vastaankaan kun omin niiden hommia. :)

Pisin rupeama 22h putkeen.
Provinssissa tuli tehtyä nälkäisille festarilaisille huttua sellanen 80h~ 4:ssä päivässä, siinä ei järin nukuttu. :)

Joskus tuli nuorena vetästyä kahden viikon aikana reilu 150 h, urakkahommia olivat ja 10-14 h päivässä, neljäntenätoista päivänä hän lepäsi...

Onneksi pääsin tuolta koulusta pois niin on nämä viikot nyt lyhentyneet ihan järkeviksi. Kolme vuotta meni opiskellessa ja duunissa yhtäaikaa noin 50-60 tunnin viikkovauhdilla ja lomallakin (=saikulla) ehdin olla kolmessa vuodessa 11 päivää kun jalka meni vähän rikki. Pää meinas hajota välillä ja parisuhde romahtaa mutta niin vain kaikesta on selvitty.

19tuntia yhtämittää töissä. Viime kesänä paloi kaupparakennus ja lähtö aamulla klo 3. Huoltojen jälkeen alkoi olo olemaan kohtuu sekainen. Ja ruokana koko aikana vain 3 leipää. Taisi katabolia jyrätä mekäpoikaa.

Toinen oli 10,5 tuntia, mutta oli aikamoinen sekin. Puoliltaöin tuli keikka, enkä ollut nukkunut yhtään ennen sitä. Aamukymmeneltä sitten kotia, mutta nukkumaan en päässyt, oli lähdettävä yhdistyksen hommia tekemään. Katon pesuun. Sen voin sanoa, että en kyennyt kattoja pesemään, meinasin tulla alas. Hoidin siis vedentulon.

Sopimuspalomiehenä siis toimin. On se mukavaa puuhaa.

Asfalttimiehenä kolme päivää 18h + tunnin ajomatka kämpille ja takaisin. Oli muuten ekat päivät hommissa ja olin jo lopettamassa sitä duunia, kun meinasin, että tuota ei kyllä meikäläinen koko kesää jaksa :D. No helpottihan nuo päivät sitten siitä. Normi päivät 12-14h väliin ja sitten parakkiin nukkumaan. Aika kuitti sitä oli viikonloppuna. Tilipäivä oli ilopäivä :)

Viisi vuotta duunia putkeen, välillä tuli tosin nukuttua vähän. Tuosta iski kunnon burn-out ja oli pakko ottaa perään koko vuosi tekemättä mitään. Nuoruus ja nuoruuden sokea kunnianhimo, heh. No, etujakin tuli saavutettua.

Jakob sanoi:
Asfalttimiehenä kolme päivää 18h + tunnin ajomatka kämpille ja takaisin. Oli muuten ekat päivät hommissa ja olin jo lopettamassa sitä duunia, kun meinasin, että tuota ei kyllä meikäläinen koko kesää jaksa :D. No helpottihan nuo päivät sitten siitä. Normi päivät 12-14h väliin ja sitten parakkiin nukkumaan. Aika kuitti sitä oli viikonloppuna. Tilipäivä oli ilopäivä :)

Kerro hieman Jakob noista tileistäsi! Oon kuullut, et ainakin back in the days himourakan saanut asfalttiporukka saattoi tehdä kuukauden tilin muutamassa päivässä. Paskapuhetta?

Ehkä ei vastaa thredin alkuperästä ideaa, mutta oon tehny joskus reilu 40h putkeen duunia. Sit nukuin vuorokauden. :zzzz:

Gideon S sanoi:
Kerro hieman Jakob noista tileistäsi! Oon kuullut, et ainakin back in the days himourakan saanut asfalttiporukka saattoi tehdä kuukauden tilin muutamassa päivässä. Paskapuhetta?

Eipä meillä ollut ainakaan mitään himourakoita. Sen voin sanoa, että kukaan ei voi levittää kuukauden asfaltteja, päivässä, parissa tai edes viikossa. Päivää ei voi loputtomasti venyttää, normaali päivä on varmaan laskettu 12h mukaan. WWWWanhoista ajoista, mulla nyt ei ole kuin kuulotietoa.

No mun palkka ei kovin ihmeellinen ollut, koska olin liikenteenohjaajan tittelillä, mutta käytännössä lapio/kolamiehenä ja tuli sitä muutama viikko jyräääkin testattua. Palkka meni kuitenkin liikenteenohjaajan mukaan :jahas:. En saanut edes päivärahaa, koska "liikenteenvalvojia saa mistä tahansa kunnasta" :(.

Kyllä nuo ukot jotka oli olleen elämänsä noissa hommissa sanoi, että kesässä tulee sen verran rahaa mitä keskiverto suomailainen saa vuodessa. Tiedä sitten summista. Oliskohan paras tili ollut jotain +6000mk/2vko eli ei mikään ihmellinen palkka. En tosiaan muista, sen muistan kyllä, että viikonloppuisin ei tarvinnut pennien perään toljottaa ja rahat riitti pitkälle syksyyn.

Ukot jutteli myös sitä, että homma on mennyt perkeleesti tiukemmalle. Ennen oli kuulemma melkein kaksi porukkaa hommissa. Toinen lonni parakeilla ja teki jotain huoltohommia ja toinen oli sitten asfalttia levittämässä. Päivä suijui niin, että pikku hiljaa porukkaa tippui alkomahoolista ja sitä mukaan varikon ukot soitettiin paikkaamaan :D. Nyt oli helvetin kamalaa jos yksikin oli kipeenä. Ei ollut varamiehiä.

Oli muuten helvetin mielenkiintoiset kesät. Asua keskellä soramonttua parakissa ja syödä kylmiä lihapiirakoita. Saunoa parakissa mihin vesi tuli vanhasta öljysäiliöstä (maistui ja haisi vähintään mielenkiintoiselle), jne jne. Tulee oikein tippasilmään kun vanhoja miettii :)

Kesät taisi olla 95 ja 96

kahlaajalintu sanoi:
-Pisin yhtämittainen työrupema on 44h putkeen töissä.
-Aika usein tein myös viikonloppuja jotka olivat aika rasittavia kun tein kahta duunia yhtäaikaa Pe 08-18 22-04:15 La 07-19 22-04:15 Su 07-19 ja sitte nukkumaan. Välissä kävin suihkussaja nukuin tunnin pari pukkarissa.
-Viikon ennätys on 108h, kun piti päästä lomailemaan ja oli pakko tehdä työvelvoite sisään. Ei sillonkaan juuri nukuttu.

En suosittele kenellekkään :D

Itse tein juurikin samanlaisia työputkia pari vuotta sitten, paitsi, että pe ja la yönä työt kestivät 5.15 asti. Sunnuntaina oli hiukan hankalaa olla töissä se koko 12h kun väsytti niin perkeleesti, mutta tulipahan tienattua sen verran ylimääräistä, että vietin melkein 7 viikkoa Thaimaassa lomaillen :)

4 viikkoa, 5 viikonloppua, opiskeluaikaan huonekalutehtaalla :(

Toukokuussa 2001, 362 tuntia. Ei järjen hiventäkään. Noihin aikoihin oli muutenkin arvot vähän vinossa, tein vain töitä eli yli 300 tunnin kuukausia tuli useampia. Palkkakin oli perseestä, brutto noilla tunneilla alle 30.000 mk. Tajuton masennushan siitä seurasi, ei työn takia, vaan se jatkuva unen puute ym. En tekis enää tuollaisia päiviä/öitä vaikka maksettais tuplasti.

Mun ennätys on vain 12 päivää putkeen töitä. Puolet oli normaaleja 8h päiviä ja puolet oli pidempiä. Pisin päivä taisi olla tuolla ajan jaksolla sen 12h. Oli tuon jälkeen jo sellainen olo, että "no more", mutta tarpeen vaatiessa ois se 7 päivää vielä menny siihen päälle.

Duuni oli sähkö -ja mekaniikka asennusta.

Kuukaudessa 5 lomapäivää, työpäivät parhaimmillaan 14H (7-21) ja työnä
vanhustenhoito Tukholmassa sijaitsevassa vanhainkodissa. Tunteja
tuli 213.5, joista kertyi 1950€ palkkaa, työ ei ehkä kuitenkaan ollut
niitä antoisampia...

Meikäläisen enkka päivissä on 26pv kiinni intissä. Siinä meinasi itku tulla kun ginesputken ensimmäisenä aamuna ajatteli tulevaa neljää viikkoa. Onneksi välissä oli sentään kurssijuhla, vaikka palvelustahan sekin oli, majoitus oli vaan hotellissa.

Yhtäjaksoisena työssäolona olen ollut n.31h työpaikalla hommissa:

Tulin aamulla n. klo 7 töihin. Ehdin jo lähteä klo 16, kun matkalla tulikin soitto että tehdas seisoo. Palasin suoraan duuniin ja pois pääsinkin vasta seuraavana iltapäivänä.

Ilta ja yö meni robottilinjan kanssa näprätessä. Välillä kävin huoneeni lattialla torkahtamassa kun vehkeet pyörivät jotenkuten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom