Pisimmät työputkenne?

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Pakko heittää nyt tällainen ketju, en muista että ihan heti olisi tällaista ollut. Mutta tänään päättyi 32 päivän mittainen duuniputki. Eli ei yhtään vapaapäivää yli kuukauteen. Päivät normaalisti 8 tuntia ja kahdessa vuorossa (aamu ja ilta). Mites muilla, mitkä on ns. enkat?

Hulluahan tuo on, mutta tuntui tänään paremmalta kun kesälomalle lähtö, kun lähdin töistä ja takaisin ei tartte mennä ennen tiistaita. :rock:

Ja ei varmastikaan ole minkään työaikalain mukaista tehdä tollasta putkea, mutta vitut se kiinnosta niinkauan kun palkka tulee ajallaan. Ja ei sinne kukaan pakota viikonloppuisin menemään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MrBuffet sanoi:
1.5 kk putkeen. 8-9 tuntia päivässä.

Mitä duunia?

Piti se viel itsekin tohon kysymysenä lisätä. Eli minkälainen työ. Itsellä varasto/lähettämö hommia. Eli koko ajan liikkeessä.

Timba79 sanoi:
Mitä duunia?

Piti se viel itsekin tohon kysymysenä lisätä. Eli minkälainen työ. Itsellä varasto/lähettämö hommia. Eli koko ajan liikkeessä.
Äärimmäisen rankkaa siivoustyötä kesähelteellä.Paino putosi n.10kg tuona aikana.

17 iltavuoroa peräkkäin on pelkästään pisin putki duunia.
Sitten joskus opiskelu aikana olin elokuusta seuraavaan toukokuun loppuun joka päivä joko duunissa tai koulussa. Parhaimpina päivinä jos oli 3-6 tuntia koulua niin kävin viellä duunissa siihen päälle jonkun 4-6tuntia.

Lasketaanko armeijajuttuja työksi? 3viikkoa vartiopäällikkönä, kerrallaan aina 6tuntia jonka jälkeen 6tuntia katkottaista lepoa sellissä (varallaoloa hälyihin ja ruokailuihin). 252 tuntia kolmessa viikossa äkkiä laskettuna.

vuonna -89 16 viikkoa putkeen töissä sitten kutsuntapäivä ja sen jälkeen vielä 10 viikkoa töitä. Pistäkää paremmaksi. Nykyään ei meinaa jaksaa olla töissä arkipäiviäkään.

Mä opiskelen ja käyn töissä. Jos kesälomaa ei lasketa (jolloin olin kuitenkin päivätyössä) niin kohta 2 vuotta putkeen joka päivä koulua ja/tai työtä...ja tietysti salia. Vapaa-aikaa ei pahemmin ole.

kgb sanoi:
vuonna -89 16 viikkoa putkeen töissä sitten kutsuntapäivä ja sen jälkeen vielä 10 viikkoa töitä. Pistäkää paremmaksi. Nykyään ei meinaa jaksaa olla töissä arkipäiviäkään.

Ei helvetti, tossa kyllä jo kilahtas nuppi tosissaan. :worship:

kgb sanoi:

Tähän haasteeseen pitää vastata! 12kk duunia ja yhteensä kymmenen vapaapäivää, joista seitsemän meni lomareissulla Suomeen. Työpäivät 5-15h, paikka piti ainakin avata ja sulkea joka päivä, vaikka parhaimmillaan (tai siis pahimmillaan) 40C dengue-kuume päällä ja tippa suonessa... No, totaalinen burnout siinä olikin tuloksena. En suosittele.

Timba79 sanoi:
Ei helvetti, tossa kyllä jo kilahtas nuppi tosissaan. :worship:

Kyllä sitä tulee ittekin ihmeteltyä miten sitä oikein jaksoi. Toisaalta palkkapäivinä oli kivaa :D

kgb sanoi:
Kyllä sitä tulee ittekin ihmeteltyä miten sitä oikein jaksoi. Toisaalta palkkapäivinä oli kivaa :D

No sehän on vähintään 90% motivaatiosta, onhan se kiva olla tulapyhä viikonloppu duunissa ja saada siitä 6,5 päivän palkka.

Varmaankin joku 12 päivää, eli kaksi normaalia viikkoa ja viikonloppu välissä. En muista ton pidempiä pätkiä tehneeni, vaikka aika kova olinkin "överiä" tekemään pari kesää sitten. Noissa 12 päivässä mukana myös 12- ja 16-tunnin päiviä.

Pisin putki taitaa olla kesältä 2001 tai 2002 jolloin olin 26 peräkkäistä päivää töissä ja useimpina päivinä töitä 12-16 tuntia. Nyt loppusyksystä olen parhaimmillaan tehnyt töitä neljässä eri työpaikassa yhden päivän aikana ja yrittänyt vähän opiskellakin siinä sivussa, mutta pisimmät vapaapäivättömät työputket on ollu ainoastaan jotain 10 päivän luokkaa.

Tasan kuukausi, eli 31 päivää, viikolla 8 tunnin päiviä, viikonloppuna 12 tuntia lauantaina, 15 tuntia sunnuntaina. Kaverit pääsi vapaalle kun tein tollasen putken ja raha tuli enemmän kuin tarpeeseen. :rock:

Vähän :offtopic:
Mutta tuossa olen laskenut että vuoden -88 jälkeen olen ollut 4 juhannusta yhden joulun, 3 vappua ja 2 uuttavuotta vapaalla. Kaikki muut duunissa. Opiskelu aikaan oli ainoat vapaat kolmeen vuoteen aina viikolla kesällä duunista. Oli hieman jossain välissä syrjäytynyt olo kun kaverit menivät aina baarissa jne viikoloput ja mä painoin duunia.

Sen mitä yliopistossa palloilin niin pari vuotta tein kahta duunia samaan aikaan.

Taitaa olla n. 30 päivää, tosin siinä välissä saattoi olla yksi tai kaksi vapaapäivää, luultavasti yksi. Samaan putkeen mahtui myös yli 100h viikko. Päivät oli joko 8 tai 16h raskasta tehdastyötä alkutuotannon puolella. Noita 16 tunnin päiviä kun tekee peräkkäin muutaman niin alkaa olee nuppi aika sekaisin. 16h töitä 8h vapaata 16h töitä jne...

-Pisin yhtämittainen työrupema on 44h putkeen töissä.
-Aika usein tein myös viikonloppuja jotka olivat aika rasittavia kun tein kahta duunia yhtäaikaa Pe 08-18 22-04:15 La 07-19 22-04:15 Su 07-19 ja sitte nukkumaan. Välissä kävin suihkussaja nukuin tunnin pari pukkarissa.
-Viikon ennätys on 108h, kun piti päästä lomailemaan ja oli pakko tehdä työvelvoite sisään. Ei sillonkaan juuri nukuttu.

En suosittele kenellekkään :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom