pirtelöllä paino nousuun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lassi-s
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
pari hyvää pirtelö ohjetta, joku viisas voi vielä laskeskella ravintosisällön.

-1/2 litraa maitoa. fast whey 3 suklaan makuinen proteiini 1dl. 2 banaania. 1/3 litraa vanilja jäätelöä.

-1/2 litraa maitoa. fast whey 3 mansikan makuinen proteiini 1dl. 2 banaania. mansikoita noin 100grammaa. 1/3 litraa vanilja jäätelöä

noita kun 3 vetäisee päivässä runsaan tai normaalin syömisen lisäksi niin eiköhän ala massaa tulemaan. ja on ihan perkeleen hyvää, noita juo vaikka huvikseen.

aamupalalla 1 tollanen, päivällä ja illalla vielä yhdet.

kokeilkaa ja kertokaa mitä piditte

Maku varmasti :thumbs:

Aamupalaks :down:

Kipi I sanoi:
Jäätelön korvaisin ehrmann purkilla! Ja lisäisin vähän jogurttia joukkoon.

omien reseptien käyttö ja luovuus ei ole muutakuin plussaa, uudet reseptit tänne vaan. mua itseäni kiinnostaa myös uudet reseptit, vaikka noi on ehdottomat suosikit.

mutta makua kun hakee niin nuo reseptit on ainakin ihan tautisen hyvä, vie kielen mennessään. en millään voinut uskoa että lisäravinteiden nauttiminen voi olla näinkin hyvää, itse nuo keksin kun alko yrjöttään pelkät jauhot ja vesi

itse tykkään valion maitorahkaa 2,5dl(=1purkki), sama määrä maitoa +2 banaania tai jotain mansikoita aika reilusti ja sit jollai vatkaimella/sekottimella mössöksi! Aluksi hiukan jänskä ja hapan maku mutta se on kuin protskudrinkki, siihen tottuu!

Kannattaisi lisätä hieman rypsäriä tai oliiviöljyä noihin pirtelöihin.

Itse tulee tehtyä seuraavanlaista settiä välipalaksi.

50g Fastin hera80 vaniljaa
400g rasvatonta maitoa
20g rypsiöljyä

Kaikki sheikkerissä sekaisin. Erittäin nopea ja hyvän makuinen välipala.

Sisältää Prot: 54 g, Hh: 22g, Rasva: 24g, Energiaa: n. 500 Kcal

2dl kaurahiutaleita, banaani, 30g heraa, 3dl sokeria sisältävää jugurttia ja 4 dl maitoa. namnam ja kaloreita piisaa.

hekottaja sanoi:
2dl kaurahiutaleita, banaani, 30g heraa, 3dl sokeria sisältävää jugurttia ja 4 dl maitoa. namnam ja kaloreita piisaa.

Toi määrä kaurahiutaleita tekee juomasta semmosta puuroa joka täytyy jo syödä lusikalla!

3 dl elovenaa, 1 dl heraa, 4 dl maitoa, 1 banaani, kaakaojauhetta

Tulee juotava ja hyvänmakuinen pirtelö, eikä tarvi lusikoida.

Tuollaset jäätelöpohjaiset pirtelöt on taatusti hyvänmakuisia, mutta itse välttelen turhaa sokerinsyöntiä, ja otan hiilareita mieluummin hitaammista ja ravinne/kuitupitoisemmista lähteistä kuten esim. kaurahiutaleista.

Kipi I sanoi:
Toi määrä kaurahiutaleita tekee juomasta semmosta puuroa joka täytyy jo syödä lusikalla!

Ei tee jos ei anna turvota. Joskus käytän neljääkin desiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike sanoi:
Ajattelin koittaa joku kerta Mass blast / Maito / Jäde komboa, veikkaan että on niin homohyvää ettei sanotuksi saa...

vielä kun löytyis minttusuklaan makuisena tota mass blastia

Minä olen nauttinut seuraavanlaista pirtelöä:

Purkki maitorahkaa, marjoja (mansikoita/mustikoita) / banaania, kaurahiutaleita, pellavansiemenrouhetta, rypsiöljyä ja maitoa sen verran, että seoksesta tulee juotavaa. Tarvittaessa sekaan voi lisätä hieman makeutusainetta.

Toi suklaan makuinen mass blasti kyllä tekee vaniljajäätelöstä niin hyvää suklaajädeä että huhhuh.

illalla:

-1dl heraa
-1/2dl rypsiöljyä
-3,5dl punasta maitoa
-kaakaojauhoa

aamulla, kreatiinia vielä 5g ja joskus öljyn tilalle maltoa.

hyvää :)

edit: tuli vahingossa vastattua vanhaan trediin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom