Pirkka mieto maitorahka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 20129
  • Aloitettu Aloitettu

Deleted member 20129

Tämmönen uutuus ruvennut kummittelemaan k-kauppojen hyllyillä.

Pirkka mieto maitorahka 250g
Proteiini 12g
Hiilihydraattia 4,0g
rasvaa 0,5g
energiaa 70 kcal

Valmistusmaa Saksa

Perustin tämän triidin, kun on noille muillekin rahkoille omansa (taitaa reinpoulta uupua :D)

Maistuu mielestäni aivan samalta kuin ehrmann. Tiiä noista. Alas menee sutjakasti.

Ainii, meinas se tärkein unohtua: Hinta ei päätä huimaa - 59s/prk.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Millainen koostumus tuossa on? Ravintoarvothan ovat samat kuin Milbonassa ja Xtrassa, jotka molemmat ovat koostumukseltaa tiiviimpiä ja "kovempia" kuin esim. Valion uusi rahka taikka Ehrmann. Hintakin on sama kuin Milbonassa, mutta 500gr paketti ei aina ole se kätevin...

Millainen koostumus tuossa on? Ravintoarvothan ovat samat kuin Milbonassa ja Xtrassa, jotka molemmat ovat koostumukseltaa tiiviimpiä ja "kovempia" kuin esim. Valion uusi rahka taikka Ehrmann. Hintakin on sama kuin Milbonassa, mutta 500gr paketti ei aina ole se kätevin...

Koostumus on kyllä hiukan "tönkempi" kuin ehrmann/valion pehmeä.

Tuli kokeiltua tätä. Yhtään hehkuttamatta ihan loistavaa tavaraa! Mielestäni koostumus on paljon kivempi kuin valiossa. Ei ihan niin hyvä kuin ehrmannissa mutta tämä suotakoon kun proteiinia on 12g! Ei tosiaan yhtä tönkköä kuin esim. rainbow. Hinta oli 0,59e :thumbs:

e: Hienoa, että K-Marketeissa on nyt hyvä rahkavaihtoehto.

Tässä on kulttuuriteko Pirkalta. Hyvä, että joku uskaltaa nousta taisteluun Valio/Ehrmann -liittoutuman ylikalliita rahkoja vastaan. Purkki on pieni, söpö ja seksikäs. Jos voisin mennä naimisiin Pirkka-rahkan kanssa niin tekisin sen ja karkaisimme Meksikoon. Fuck you, ehrami !

Fuck you, ehrami !

Mitäs vikaa muka ehramissa on?:wtf:
Olen syönyt ehramia ties kuinka kauan joka päivä aina tyytyväisenä ja se ei ole koskaan pettänyt ja niin tulen edelleen kin syömään koska ainakaan Prismassa ei ole parempaa rahkaa edelleenkään tullut myyntiin :)

Olen syönyt ehramia ties kuinka kauan joka päivä aina tyytyväisenä ja se ei ole koskaan pettänyt ja niin tulen edelleen kin syömään koska ainakaan Prismassa ei ole parempaa rahkaa edelleenkään tullut myyntiin :)

Ite tykästyin tohon ehramin rahkajogurttiin. Pettymyksenä vaan toi sama mikä ehrmannin rahkoissa oli ennen eli purkit huonosti suljettu ja rahkan päällä jäätävä homeklimppi.

Pitääkin ottaa kokeiluun ensikerralla kun menen k-kauppaan. Ehrman jääny sen jälkeen kun s-kauppoihin tuli xtraa. Hinta ainakin näyttäisi olevan erittäinkin edukas. Maulla ja koostumuksella tosin ei ole minulle mitään väliä, hinta ratkaisee

Eihä siinä mitään muuta kuin että on parempiakin rahkoja olemassa.

Mielenkiintoista jos Pirkka on saanut tehtyä 12g/100g prodea rahkan ilman yleensä tuossa proteiiniluokassa olevaa jäykkää koostumusta. Pitää testata.

Mun mielestäni samanlaista kuin esim. Xtra rahka eli hieman enemmän sementtimäistä kuin Valio tai Ehram. Hyvin meni alas kuitenkin. Purkki muuten ulkomuodoltaan täysin samanlainen kuin Xtran rahkassa, ainoastaan kannen printattu mainos erilainen. Taitaa olla samaa tavaraa? Ostan kyllä jatkossa varmasti, koska hinta ei päätä huimaa! Ja muutenkin pidän Pirkkaa halpamerkeistä parhaimpana, joten kannattaa tukea sitä.

15 purkkia uutta rahkaa haettu k-kaupasta. Kommentteja:

+ Hinta 59cnt
+ Erittäin kompakti ja hyvänmuotoinen pakkaus
+ Rahka tipahtaa mukavasti pakkauksesta kokonaisena ulos kun sitä pitää nurinpäin
+ Proteiinipitoisuus

- Koostumus hieman jankimpaa kuin valion pehmeässä rahkassa tai ehrmannissa
- Maku on jollainlailla hieman tunkkaisemman makuinen, ei kuitenkaan häiritsevän paljon

Kokonaisuudessaan hyvä tuote joka kyllä vuorottelee jääkaapissa valion ja ehrmannin kanssa.

Sama tuote ne on. Vedin äsken peräjälkeen Pirkka Miedon ja Rainbow:n ja sama oli koostumuskin.

Minä vaan sitä siis meinasin, että vaikka purkit ovat saman näköisiä niin saattaa valmistaja olla eri. Esimerkiksi kaljatölkit tuppaa olemaan samannäköisiä ja silti sisältöeroja löytyy känniin tulee silti. Sama kun rahkalla vatsa täyttyy aina.

Offtopikkia silti.

Sama tuote ne on. Vedin äsken peräjälkeen Pirkka Miedon ja Rainbow:n ja sama oli koostumuskin.

Mulla on hämärä muistikuva että rainbow-rahkassa oli hiilareita 5g/100g ja tuossa pirkassa on 4g/100g, voin kyllä olla väärässäkin ja gramma sinnetänne ei vielä kerro sitä onko ihan täsmälleen sama tuote vai ei.

Mulla on hämärä muistikuva että rainbow-rahkassa oli hiilareita 5g/100g ja tuossa pirkassa on 4g/100g, voin kyllä olla väärässäkin ja gramma sinnetänne ei vielä kerro sitä onko ihan täsmälleen sama tuote vai ei.

4g on Rainbowssakin hiilaria. Ravintosisältö on täysin sama ja molemmissa alkuperämaa Saksa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom