Pimp my town - Hauho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hauho on mulle sydäntä lähellä oleva kylä.
Oon viettäny nuoruuteni kesät ja useat talvetkin siellä, omituisten mutkien kautta. Tunnen porukkaa aika paljon sieltä.
Hauholla olisi vielä ollut se keskiaikainen talomuseo, josta ei tässä näyttänyt olevan kuvia. Siellä on aika siistejä kuvia otettu itsekin.

Voisin muuttaa joskus vanhana pieruna Hauholle, hieno paikka!

Ja muuten btw, mahtava idea kuvata tällaisia kyliä.
Hauho oli hyvä valinta.

Tuosta vois Hämeenlinnan seutuvilta ehdotella lisää pimpattavia kyliä. Ehdoton vaatimus on se, että ne on kyliä, ei mitään kaupunkeja. Oliko Mike niin, että 1-2 K:ta saa marketissa olla, jos on useampi niin etsitään pienempi paikka.

Eli eiku linkkivinkkiä tulemaan, niin me Miken kanssa kuvataan uus kylä jostain keskeltä ei mitään

Pystyykö sen verran raottamaan kuvan muokkaukseen liittyviä saloja, että paljastaisi minkälaisen ajan esim. Valmet-kuvan muokkaus otti?

Oi aivan upeita kuvia! Erityisesti pidin lehmäkuvasta, pihakuvasta, jossa näkyy punanen mökki ja traktoria vähän, sekä maljakkokuvasta! Waude. :)

Vai simmottis. TLP, Pakkiksen Maikki ja mansikit taiteilemassa Hauholla. :D Hieh.. hienoja kuvia ovat. Voisikohan tuota urinoivaa lehmää pitää ehkä jonkinmoisena viehättävästi nyrjähtäneenä Manneken piss - homagena..?-P

Kirkkokin on komean näköinen kyä. Ja Valmetti. Jees.

Piti oikein tarkistaa, että missäs tämmöinen Hauho olikaan: X

Hmm

Suosittelisin poikia muutenkin tulemaan kuvailemaan tänne Pohjois-karjalaan tai Savoon. Paljon kauniita maisemia omaavia pikkukyliä, esim. Nurmes, Valtimo, Koli.. yms yms.

Saisitte hyvää satoa!

Komia kirkko! Onhan nuo tajuttoman överiksi vedetyt, mutta taitaisi tulla aika harmaata jälkeä jos realismia yrittäisi esiintuoda.

Kuvausfoorumiedit: tuolla yhdessä kuvassa oli vähän taivas palanut puhki.
:D

Seuraavaksi pimppauskohteeksi suosittelisin jotain hylättyä rakennusta. Keuhkotautiparantolaa tai vast. Tietääkö kukaan hyviä mestoja? Pitkäniemessä lienee ainakin joku suljettu siipi.

Kun näitä sun kuvia on tullut tässä katottua niin voin kyllä aina luottaa sun silmääs on noi taas vaan niin maan p******n mallikaita otoksia.

Suomalainen maalaiskulttuuri on muutenkin aliarvostettua, itselläkin tulee paljon autoiltua pohjois-eteläsuunnassa ja silloin tulee monesti ajeltua pienempiä teitä pitkin. Varsinkin pikkukylien kirkot pitää kaikki nuuskia tarkasti, hienoa rakennusperinnettä. Itse olen juuri lähdössä heti juhannuksen jälkeen posiolaiseen pikkukylään tutustumaan seppäperinteeseen, tarkoitus olisi takoa puukkoa samalla. Pitänee ottaa Nikoni mukaan :)

Hauholla on muuten enon kesämökki, tullut aika useasti poikettua.

hienoa että on otettu kuva vanhasta valmetista. mun mielestä tuohon yhteen ainoaan kuvaan kiteytyy tosi hyvin suomen maalaisseutu ylipäätänsäkin. heti tuli lapsuus mieleen:) . mahtava kuva:rock:

Kannattaa kahtella esm. Total Trainning for Photoshop - video-opuksia, niissä on noita kuvien muokkaamiseen olevia kikkoja ihan nätisti esillä. Itse täysin keltanokkana noiden muokkausten jälkeen miellytti tuo Miken traktori-trio, kiva palautus realismiin että ei se taivas aina ole niin samperin sininen kuin miltä se kuvissa näyttää, vaan curves liehuu kuin liekinvarsi ikään :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom