Pilaako suklaa treenin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mustala
  • Aloitettu Aloitettu
Kesällä on tullut syötyä pieniä suklaapatukoita suunnilleen 3-4 viikossa ja lisäksi illalla viinirypäleitä kolmesti viikossa. VOiko se vaikuttaa treeniin ja tuloksiin? Paino on ollu ennallaan jne, pennki on hieman kehittiyny, treeniä oon tehny jonku kesäkuun alusta heinäkuun keskivaiheille ja sit elokuus taas jatkanu. Voiks toi epäterveelinen ruoka kumota treenin? En oo syöyn suklaata nii paljo et siit tulis 1000 kaloriiviikos ees.
Mietin vaa oonks turhaa puurtanu salil :D ku oon sentää muute ajanu pyöräl jne lenkkeilly et luulis siin niiden kaloreiden palanu.

ja sit siin samal oon syöny iha normisti ja ja proteiinei joka aterial ja hiilareita, vihannekset on vaa jääny vähäseks ja rasvan käyttö.:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niinkuin minulle on ravinto-osiossa sanottu , kalori on kalori , eli jos suklaalla hankit plussakalorit niin lihas kasvaa.
ku oon sentää muute ajanu pyöräl jne lenkkeilly et luulis siin niiden kaloreiden palanu.
ja sit siin samal oon syöny iha normisti ja ja proteiinei joka aterial ja hiilareita, vihannekset on vaa jääny vähäseks ja rasvan käyttö.

Ootko kuitenkin plussilla , jos käyt lenkeillä ja pyöräilet ja jätät rasvat vähäiseksi?Rasva osallistuu testosteronin tuotantoon , ei sitä jätetä vähäiseksi.
Paino on ollu ennallaan
Eli olet ollut todennäköisesti miinuksilla ja kasvattanut hyvin vähän lihasmassaa samalla.Kalorit plussalle niin paino nousee ja tulokset :)

Yksinkertainen vastaus tähän: Ei pilaa treenejä. Siitä saa nopeat hiilihydraatit kätevästi. Sama syödä melkein se suklaapatukka, kun ottaa maltodekstriiniä. Toki proteiini tuon lisäksi olisi fiksua ottaa. :)

Ei kannata stressata tosiaan näistä. Jos mieli tekee, niin anna mennä.

En tiiä treenistä, mut elämän tekee ainakin paremmaks.

Miten vitussa joku suklaapatukka ylipäätään vaikuttais lihaskasvuun negatiivisesti? Onks niis patukoissa mitä syöt niin miinusproteiineja jotka starttaa katabolian HETI?

Mut edelleen kysymyksenä toi mentaliteetti et "syö makeaa - lihas ei kasva", miks ei kasvais? Hiilariahan se on vaa muun joukossa.

Bodaajan pitää syödä vain riisiä ja rasvatonta kanaa, keitettynä, 6 kertaa päivässä, lopun elämääsi. Cheattipäivänä keitinveteen voi laittaa suolaa. Jos yksikin suklaapatukka menee suuhun niin se on soronoo lihakset.:rolleyes:

Mä vedän välillä suklaapatukoita kesken treenin. Kun on ihan paskana kyykyistä, niin pieni lisäenergia auttaa saamaan tehoja lopputreeniin.

Mä vedän välillä suklaapatukoita kesken treenin. Kun on ihan paskana kyykyistä, niin pieni lisäenergia auttaa saamaan tehoja lopputreeniin.

Mua rupeisi tollanen kyllä närästämään :D

Mua rupeisi tollanen kyllä närästämään :D

Muakin närästää suklaa jos syön harvoin.. Mutta jos vetelee päivittäin 100-200g, niin ei närästä enää parin päivän jälkeen yhtää.

Mää siirryin normisuklaaseen, kun noitte roheiinipatukoitte hinta pompsahti pilvii. Liekö johtunu sokeriverosta. No, eniveis tavan sokrupatukoihin hinta ei oo purru niin merkittävästi. Toivottavasti päättäjät on tyytyväisii.

Tietysti threadin lähtökohtana käytetyt määrät ovat naurettavia, mutta kyllä ruokavalio nyt varmaan vähän vaikuttaa siihen reenin kulkemiseen ja lihaskasvuun. Jos vedät ylläpitokaloreilla tai miinuksilla, niin varmana vaikuttaa reenaamiseen ja jaksamiseen, jos syöt mässypussin ja pari patukkaa päivässä ja huuhdot ne kokiksella alas. Vertaat siihen että syöt samat kalorit oikeaa ruokaa, jolloin ravintoaineiden laadut ja arvot ovat paremmat eikä esim. verensokeri heilahtele samalla lailla.

Tietysti eri asia jos on plussalla niin voi sitä välillä mässätäkin, mutta ei se jokapäiväisenä laiffina kovin järkevää ole. Ihan omakohtaisella kokemuksella tämä sepustus, ja varmana on nuoret "En liho millään, itsellä toimii"-kaverit teilaamassa täysin. Kyse on siis määristä, tuo aloituksen määrä ei meinaa vielä mitään. Sitten kun joka päivä vedetään tuollaista, tulee läski ja kansantaudit ennen pitkää kylään :)

Kannattas varmaan ottaa tummaa suklaata tai 100% kaakaota (esim. van houten). Se nimittäin avaa hiussuonet ja veren virtausta latseihin ei voi enää pysäyttää.. se pilaako tämä hillitön pumppi treenisi kangistamalla paikat riippuu lähinnä siitä käytkö salilla vai harrastatko pöytätennistä.

Kannattas varmaan ottaa tummaa suklaata tai 100% kaakaota (esim. van houten). Se nimittäin avaa hiussuonet ja veren virtausta latseihin ei voi enää pysäyttää.. se pilaako tämä hillitön pumppi treenisi kangistamalla paikat riippuu lähinnä siitä käytkö salilla vai harrastatko pöytätennistä.
Hmm, täytyypä kokeilla tehä palkkari maustamattomasta roheiinista, maltosta ja van houten kaakaosta.

Muista asioista tuossa jo kommentoitiinkin, mutta ite en tod. söisi suklaata tai oikeastaan yhtään mitään kovin lähellä ennen reeniä. Tämä siksi, että ruoka kunnolla vajuneena, jopa ihan pienessä nälässä saan reeniin avuksi maailman parhaan piristeen, eli kehon ittensä tuottaman adrenaliinin. Jos on liian hyvin syöneenä reeneihin lähdössä, niin on liian leppoisa ja rento olo, adrenaliinia ei virtaa suonissa, ei ole kovin hyvä keskittyminen, ei irtoa voimaa parhaalla mahdollisella tavalla, ei hyvä. Mutta reenin jälkeen esim. banaani, suklaapatukka ja protujuoma olisi paikallaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom