Pikkujouluviikko treeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Siima
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli mites reenaatte, jos esim. tuleva viikko menee jotenki perseelleen esim. on pikkujouluja tai jotain muta treeni esteitä.
En nimittäin nää mitään järkeä reenata jos illalla on menossa tinaamaan ja seuraava päiväkin menee vituiks.
Yhet pikkujoulut on vaik viikon alussa ja yhet lopussa, ni eipä siinä otollisia "lihaskasvupäiviä" oikein montaa oo...
Otatteko kevyttä viikkoa tällaiseen, vai ootteko reenaamatta?
Morkkiksethan tällaisesta tulee, mut...

:kippis1:

Originally posted by Siima
En nimittäin nää mitään järkeä reenata jos illalla on menossa tinaamaan ja seuraava päiväkin menee vituiks.

Miksi ei? Kovasti vaan reeniä ja kroppa saa sitten päättää, että mitä se ottaa vastaan. Täysillä vaan kaikkina muina paitsi krapulapäivinä. Voihan se hyvinkin olla ettei siitä ole mitään hyötyä, mutta sen hinnan tuommosesta joutuu maksamaan.

Kaks päivää laivalla ja sitten kolmantena päivänä pikkujoulut. Siinä mun resepti tulosten tehokkaaseen laskuun!

Vieläkin heikottaa vaikka pidin kaks lepopäivää. :urjo:

Tuli sen verran viikonloppuna otettua että ei ihan heti viitsinyt reenaamaan mennä ja eilen iski pikku flunssa päälle niin päätettiin sitten reenikaverin kanssa että pidetään lepo/syämisviikko, eli ei reeniä ollenkaan, tekee varmaan kyllä ihan hyvvöö pitkäst aikaa. Sitten vaan ens viikosta asti täysillä!!!::kippis1:

Mä en jaksa enää.

Pikkujoulut ja varpajaiset oli, 48 tunnin pikkujouluristeily ja toiset varpajaiset tulossa. Molempiin lupautunu jo. Perua en kehtaa.

Jos tulokset tästä enää alaspäin menee ton edellisen vklopun jälkeen niin kohta ollaan miinuksella. Kuinka perusteellisesti sitä ihminen saakan myllerrettyä itseään näin joulun alla.. :rolleyes:

voi olla että laivalta tultaessa on olo pikkusen :urjo:

Siihen asti :kippis1: ja hyvät pikkujoulut kaikille.

Asiat tärkeysjärjestykseen. pikkujouluja olisi, muttei mikään niistä ole tällähetkellä niin tärkeää kuin päästä treenaamaan kunnolla. Eli ei pikkujouluja, ei haittaa treeneihin. ;)
Pitää sitten uutenavuotena kaikki juhlittavan arvoiset kekkerit pikkujouluista juhannukseen.

pari pv sinne tänne

mun mielestä päivä pari ei oo paha( ellei ota tavaksi). viikon etelänmatkalla alkaa jo tuntua että on heikko olo(jos on ottanu hapanta joka päivä):) kyllä siitä selviää ajan kanssa:kippis1:

Itse ainakin jätän suosiolla ton pikkujouluissa ryyppäämisen pois ja treenaan senkin edestä sit.
:kippis1:
Eipähän tartte miettiä että mitä tekis.

Back
Ylös Bottom