Pikkujoulu ja kadonnut...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Narikat on ihan perseestä. Minkä vitun takia siitä pitää maksaa pari euroa, kun se takki pitää joka tapauksesta jättää sinne talvella. Eikö sitä voi sisällyttää lipun hintaan, tai ainakin mainita että pitää maksaa jollekkin homolle siitä. Piti mennä katsomaan teatterinäytös, mutta sinne meni 40€:n lipun hinta kun ei ollut käteistä mukana. Jos siitä kerran pitää maksaa lipun lisäksi erikseen, niin voisi mainita saatana etukäteen että pitää maksaa vielä lisää että pääsee katsomaan näytöksen. Missään teatterissakaan siitä peritä rahaa. Haistakaa vittu.

Inska 30 years old, jos tapahtumapaikkana on ravintola niin pelimies sujauttaa kyllä kolikoita pikkutaskuun sinne lähtiessään, just in case.
Mä en muuten ymmärrä ihmisiä jotka uskaltaa poistua himasta ilman käteistä, tää yhteiskunta ei kuitenkaan ihan täysin toimi korteilla vielä.

Toissa talvena pääs käymään juuri niin, että "hukkasin" narikkalapun. Kävelin sitten 20 asteen pakkasessa kotiin hihattomalla kauluspaidalla, onneksi olin kännissä.. Aamulla heräsin sohvalta ja aloin tutkimaan taskujani, siellähän se lappu oli..

Piti mennä katsomaan teatterinäytös, mutta sinne meni 40€:n lipun hinta kun ei ollut käteistä mukana. Jos siitä kerran pitää maksaa lipun lisäksi erikseen, niin voisi mainita saatana etukäteen että pitää maksaa vielä lisää että pääsee katsomaan näytöksen. Missään teatterissakaan siitä peritä rahaa. Haistakaa vittu.

Selitä tuo uudestaan?!

Inska 30 years old, jos tapahtumapaikkana on ravintola niin pelimies sujauttaa kyllä kolikoita pikkutaskuun sinne lähtiessään, just in case.
Mä en muuten ymmärrä ihmisiä jotka uskaltaa poistua himasta ilman käteistä, tää yhteiskunta ei kuitenkaan ihan täysin toimi korteilla vielä.

Mun oma moka tietenkin täysin se, ettei ollut käteistä mukana. Käytän käteistä nykyään niin harvoin, että en edes muista ulkoa kortin tunnuslukua. Käteisen otan mukaan himasta erikseen jos sitä luulen johonkin tarvitsevani. Esim. silloin jos lähden ravintolaan kaatamaan tms. Mutta ei tosiaan ollut tiedossa lähtiessä että olen menossa "ravintolaan" enkä teatterinäytökseen. Aivan sama, eilisen avautumisen jälkeen helpotti jo.

Ihme homma. Yleensä ravintolassa pystyy nostaa sen pari euroa juomatilauksen yhteydessä. Ja vaikka sen rahan mielellään etukäteen ottaakin, niin kyllä sen YLEENSÄ voi maksaa myös lähtiessä. Harmi jos äijän ilta on menny piloille tollasen jutun takia, ymmärrän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom