Pikkujoulu ja kadonnut...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

Purtsi

Tsemppari/Kouluttaja
narikkalappu. Tuo tuhansien itkujen ja huutojen ikuinen murheenkryyni.

Kun ihmiset näin joulun alla lähdette firman pikkujouluihin tms. virkistyshäppeninkiin,

ÄLKÄÄ HÄVITTÄKÖ SITÄ NARIKKALAPPUA!

1. Te että ole siellä yksin.
2. Siellä on yleensä muitakin asiakkaita joilla on pikkujoulut tjsp. menossa.
3. Musta takki jossa on hihat, yläreuna ja alareuna sekä ehkä vetoketju ja/tai napit, EI auta asiaa yhtään.
4. Itkeminen ei auta.
5. Huutaminen auttaa vielä vähemmän.
6. Ravintolapäällikkön kutsuminen auttaa vielä vähemmän.
7. Poliisille soittaminen ei TÄSSÄ hädässä auta :rolleyes:

Siispä vinkkejä teille kaikille hassuille juhlijoille näin pahimman rysäajan helpottamiseksi.

1. Kun saat narikkalapun, laita se VARMAAN talteen. Vasen takatasku kundeilla, naisten kukkarossa vaikka kolikkotaskun taakse.
2. Jos mahdollista, opettele edes numerot siitä narikkalapusta.
3. Jos/kun narikkilappu on hävinnyt, anna kukkarosi poken/narikkatytön tarkistettavaksi. Me olemme selvinpäin, sinä katollaan.
4. Tyhjennä taskut kun pyydetään. Kun on katollaan, sormien tuntoherkkyys ei ole ihan kohdallaan.
5. Muista kuvailla OIKEIN narikkaan jättämäsi takki.
6. Varaudu siihen, että joku rehellinen on löytänyt lappusi ja käynyt lunastamassa takkisi jo ajat sitten.
(7. Laita neonkeltainen ulkotakki, vintage on nyt kuulemma muotia)

Ja joo, sua vituttaa, mutta se on vähän sellainen voi voi-tilanne. Sata varmasti saat sen takkis heti kun se löytyy, me näet pääsemme sinusta eroon ja palvelemaan seuraavaa asiakasta joka myös on juhlistamassa firman pikkujoulua.

Hyvää Joulua kaikille höpönassuille! :joulu3:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmeellistä kyllä, mutta mä olen tuhannen taivaan perskännissä äärimmäisen huolellinen narikkalapustani. Ehkä siksi, koska kerran mulla tipahti sellainen johonkin vitun penkin alle jossain sinfoniaorkesterin konsertissa, jolloin selvisin kyllä säikähdyksellä, mutta anyway...

Firman pikkujoulut on vihonviimeisin tapahtuma mihin osallistuisin. Juon kuitenkin liikaa ja sanon kuitenkin asioita mitä kadun = ei kiitos. Ja veikkaan että niin tekee ainakin pari muuta.

Tämä narikkalappuhässäkkä taitaa koskea kaikkia muitakin päiviä baareissa niiden pikkujoulujen lisäksi, mut hyvää pikkujoulua vaan kaikille ;) :joulu3: :joulu4:

Firman pikkujoulut on vihonviimeisin tapahtuma mihin osallistuisin. Juon kuitenkin liikaa ja sanon kuitenkin asioita mitä kadun = ei kiitos. Ja veikkaan että niin tekee ainakin pari muuta.

Juu, itse olen kanssa vältellyt noita aika tehokkaasti. Viimeksi taisin pikkujouluihin osallistua 2003 ja siitäkään ei mitään positiivista mieleen jäänyt ;)

Ja mä kun olen viimeksi ollut pikkujouluissa v.2000, niin ihan innolla odotan pääsyä tänä vuonna pippaloimaan:hyvä:

Pakkiksen pikkujouluissa ei sit kannata hävittää sitä lappua.. on aika sanavalmis ovimies vastassa.. ;)

Kuunnelkaas nyt kun tulee kullanarvosta vinkkiä.

Koska pääni on harvempi kuin pohjaton ämpäri, taidan ottaa tuubin pikaliimaa ja liimata sen lapun otsaani. Siitä näkee narikkaneito numeron heti kun tiskille huojun. Ja lompakon teippaan kämmeneeni sillä senkin varmaan hukkaan. Harmi että itsekunnioitusta ja asiallista käytöstä ei voi liimata/teipata mihinkään... Ne hukkaan aivan varmasti.

Oikeastaan voisi olla parempi että joko en lähtisi ollenkaan tai sitten vuokraisin hoitotädin huolehtimaan itsestäni.

Hyvää puhetta, en ole baarissa töissä mutta silti vaikka kuinka kännissä olisinkin niin silti itteäkin ärsyttää ne tapaukset kun narikan jono on pitkä ja joka toisella lappu hukassa..

:offtopic: Olen aika pettynyt Weilandin uuteen avatariin..Tähän asti siinä on ollu pelkkää laatua..:(

narikkalapun heitän aina lompakkoon samaan taskuun ajokortin kanssa. aina on löytynyt mistä pitääkin. paskalla tuurilla narikkalapun mukana häviää aika paljon tavaraa. kaverini hukkasi narikkalappunsa viime talvena ja sinne meni takki ja takissa oli henkkarit ja muut kortit. siis passit ja kaikki. voi jäädä aika moni asia ja reissu tekemättä jossei ole mitään henkilöllisyystodistusta. jostakin kirkon kirjoista lopulta tiedot kaivettiin ja jätkä sai uudet henkkarit. eikä ole mikään nopea prosessi tuo.

narikkalapusta huolta ja tärkeet kortit ja kamat jätetään kotiin. :thumbs:

Jep, tuttu juttu... kerran katos narikkalappu ja samalla seisomalla myös takki tsadissa, päivää aikaisemmin ostettu ja hintalappu oli tuolloin 1700mk.

Halpa reissu :D

Olen aika pettynyt Weilandin uuteen avatariin..Tähän asti siinä on ollu pelkkää laatua
Samaa mieltä. Ennen weikan tunnisti pelkästä avatarista. Ei enää!
Pankaa adressi pystyyn, jos noin paljon vituttaa. :D Mutta korostan, että siihen tarvitaan ainakin 10000 henkeä protestoimaan...Vähintään.

Nää on kanssa hyviä nää "en kai mä nyt kenenkään toisen takkia haluu, mä käyn hakee sen mun rotsin tuolta, mä nään sen" "et varmasti kato mun lompakkoon, toi on mun takki" "en oo saanu edes mitään lappua missään vaiheessa" "se on musta nahkatakki"<- lapun löytymisen jälkeen kusenpolttamaa addun windbeatteriä niskaan

Kerran harmitti, kun narikkalapun otti porukan pahin käki ja tottakai hukkasi sen. Enkä edes tajunnut antaa pokelle vähän vaivanpalkkaa, vaikka saatiinkin takit takaisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom