Moi!
Ei nyt mikään autokärpänen, mutta auto pitäisi kohtapuoleen hankkia. Jos olisi autokärpänen ostaisin Evo IX:n. Pienipäästöistä pieniruokaista pikkuautoa olisin nyt kuitenkin etsimässä.
Nyt olen vain HYVIN alustavasti selaillut nettiautoa, mutta ongelmana on se, että auton teknisestä puolesta en tajua mitään. Itse osaan renkaat vaihtaa ja lisätä öljyä... Siihen se melkeen jääkin.
Autoja, joita olen nyt katsastellut hinta/laatu/viileys suhteessa.
Ford Focus (tätä isommalle ei enää tarvetta), KA?
Renault Clio
Peugeot 206
Fiat Stilo/Punto
Nissan Micra
Toyota Yaris/Corolla/Aygo
Golffi, Polo?
Korealaisista:
Hyundai Getz (sais melko uuden, takuilla)
KIA jotain?
DAEWOO joku leivänpaahdin
Tässä jotain mitä tulee mieleen. Jotenkin Ford Focus kiinnostaisi, mutta ne on taas huomattavasti esim. Korealaisia vanhempia. Yaris jne, Toyatan "laatu" sekä huollon halpuus myös kiinnostaa.
Kokemukset, oli ne sitten hyviä tai huonoja olisivat hyvin tervetulleita!
Kiitos!
Ei nyt mikään autokärpänen, mutta auto pitäisi kohtapuoleen hankkia. Jos olisi autokärpänen ostaisin Evo IX:n. Pienipäästöistä pieniruokaista pikkuautoa olisin nyt kuitenkin etsimässä.
Nyt olen vain HYVIN alustavasti selaillut nettiautoa, mutta ongelmana on se, että auton teknisestä puolesta en tajua mitään. Itse osaan renkaat vaihtaa ja lisätä öljyä... Siihen se melkeen jääkin.
Autoja, joita olen nyt katsastellut hinta/laatu/viileys suhteessa.
Ford Focus (tätä isommalle ei enää tarvetta), KA?
Renault Clio
Peugeot 206
Fiat Stilo/Punto
Nissan Micra
Toyota Yaris/Corolla/Aygo
Golffi, Polo?
Korealaisista:
Hyundai Getz (sais melko uuden, takuilla)
KIA jotain?
DAEWOO joku leivänpaahdin
Tässä jotain mitä tulee mieleen. Jotenkin Ford Focus kiinnostaisi, mutta ne on taas huomattavasti esim. Korealaisia vanhempia. Yaris jne, Toyatan "laatu" sekä huollon halpuus myös kiinnostaa.
Kokemukset, oli ne sitten hyviä tai huonoja olisivat hyvin tervetulleita!
Kiitos!