Piirrä kuva noloimmista tunnustuksista!

Jopas on rohkeita kuvia täällä foorumilla. Tuon oman ladun vois tekasta vielä tässäkin iässä jonnekin ison mäen juureen :b

Keep them coming! :D

tulin kerran kotiin oltuani 3pv:ää ryyppäämässä ja nukahdin heti sovalle, heräsin kun kissani sanoi minulle "herää puhelin soi"
siitä asti olen jutellut sille.

Liitteet

• tunnustus5.webp
    tunnustus5.webp
    15,5 KB · Katsottu: 831
Joskus ystävyyden alkuaikoina, kun sekoilua vielä tapahtui, tyttönen sattui käymään meillä, jäi vielä yöksikin. Oli oikein ottanut hammasharjat, saippuat sun muut voiteet mukaan. Pätevä neito, ajattelin. Mutta aamulla töihin lähdettyään tyttö meni unohtamaan kalliin kasvorasvansa meille.

Virhe.

Tekohan sinänsä ei ollut mullistavan inha, mutta se pieni omahyväinen olo mikä minulle tulee aina hänen rasvatessaan suihkun jälkeen kasvojaan on mukava.

Kuinka moni muu tyttö hoitaa kasvojansa joka aamu 50 euron arvoisella siemenneste/kasvorasva-cocktaililla.

En tunne yhtäkään, vielä.
104mems.jpg

ps,

eihän nämä ole varmaan pakkislaisten tunnustuksia, vaan hauska vain nappasta joku idari tunnustus ja piirtää se painttiin :D
:nolo:

8x0w89.jpg

Olen masturboinut erään suomalaisen kylpylän porealtaassa tiiraillen samalla vastapäätä istuvaa tyttöä. En usko että hän tai kukaan muukaan huomasi.

Olin kesällä -96 töissä paikallisella hautaustoimistolla. Eräänä aamuna tulin hieman etuajassa töihin. Ovi oli auki, mutta ketään ei näkynyt. Takahuoneesta kuului ääntä ja avattuani oven yllätin työnantajani yhtymässä kuolleeseen naiseen... Kirkaisin ja juoksin ulos.

Seuraavana päivänä menin poliisilaitokselle ja kerroin tapahtuneesta konstaapelille. Hän ei ottanut minua tosissaan, vaan käski unohtaa koko jutun.

Työnantaja maksoi minulle palkan koko kesältä, vaikka en töissä tämän jälkeen käynytkään.

attachment.php

Liitteet

• pakkikselle.webp
    pakkikselle.webp
    24 KB · Katsottu: 3 294
2646n4l.jpg

Nautin ehkä vähän liikaa tämän sivuston lukemisesta. On viihdyttävää lukea miten pervoja, kieroutuneita ja epärehellisiä ihmiset oikeasti ovat. En olekaan ainoa.

äänestin demareita, hirveä ahdistus päällä. Onneksi kukaan ei saa ikinä tietää

Liitteet

• jutta.webp
    jutta.webp
    13,7 KB · Katsottu: 455
Vihdoinkin tuli käyttöä tablet-pc:lle! :hyvä:

Patterit_pyllyyn.jpg

Kämppikseni tuli kerran yöllä kaatokännissä takaisin baarista ja sammui miltei välittömästi. Olen kutakuinkin aika normaali ihminen, mutta jokin vinksahti päässäni sinä hetkenä. Otin häneltä housut pois, rasvasin hänen peräaukkonsa ja aloin työntää sinne paristoja. Ainakin 4 kappaletta sinne sujahti. Seuraavana aamuna hän meni vessaan paskalle, kuuntelin oven takana kuinka paristot kolisivat pönttöön ja menin huoneeseeni nauramaan itseni kuoliaaksi, koskaan minulla ei ole niin hauskaa ollut.

Voi jumalauta! :D Nää on parhaita!11yksiyksi :D Ja toi naama, se kruunaa kaiken :D

You’ve got a gold band around your cock, but you show it to me anyway.

You want to fuck with no strings attached so you can cum all over me and go back to your wife?

Liitteet

• tunnustus6.webp
    tunnustus6.webp
    8,1 KB · Katsottu: 684
Olin kesällä -96 töissä paikallisella hautaustoimistolla. Eräänä aamuna tulin hieman etuajassa töihin. Ovi oli auki, mutta ketään ei näkynyt. Takahuoneesta kuului ääntä ja avattuani oven yllätin työnantajani yhtymässä kuolleeseen naiseen... Kirkaisin ja juoksin ulos.

Seuraavana päivänä menin poliisilaitokselle ja kerroin tapahtuneesta konstaapelille. Hän ei ottanut minua tosissaan, vaan käski unohtaa koko jutun.

Työnantaja maksoi minulle palkan koko kesältä, vaikka en töissä tämän jälkeen käynytkään.

attachment.php

Toi oli jo niin sairas ettei voi ees olla huonoa huumoria, eikä missään helvetin nimessä totta (mikä nyt ei päde muutenkaan 95% näistä jutuista :lol2:).

Mä en aluks lukenu tarpeeks tarkkaan tota ensimmäistä viestiä, aloin vaan ihmettelemään että onpas omskakaksella ollut erikoinen nuoruus :D

Ei helvetti tollanen on kyl niin härskiä et ei mitään rajaa. Jo vehkeen työntäminen elävän naisen jääkylmään pimppiin saa selkäkarvat nousemaan pystyyn. Kerran koittanut. :down:

Menee vähän off-topicin puolelle, mutta mulle on kyllä ihan sama, mitä mun ruumiille tehdään, kun olen kuollut. Itseäni ei kyllä kuolleisiin sekaantuminen kiinnosta, mutta ei mua haittais yhtään, jos joku saisi jotain iloa mun ruumiin hyväksikäyttämisestä kuolemani jälkeen. Tietysti jos mulla on kuolemani aikaan paljon elossa olevia omaisia, niin niitä saattaisi asia häiritä.

:hyvä: :worship: Eli toisinsanoen sua ei haittais sekään jos joku limanen mummeli raiskais sut sairaalan leikkuupyödällä sillä välin ku olet nukutusaineessa etkä tiedä asiasta mitään? Etkä tulis koskaan tietämäänkään. Kyllä mua vituttais silti.
Kyllä tuo on mun mielestä eri asia. Siis ei se tietysti ole munkaan mielestä hyväksyttävää, että kuolleita nussitaan noin yleensä, juuri siksi että useimmat eivät sitä hyväksyisi itselleen eikä omaisilleen tehtäväksi. Mutta teorian tasolla voisin vaikka harkita ruumiini testamenttaamista jonkun irstaan nekrofiilin käyttöön kuolemani jälkeen. Saisipa sekin piruparka edes vähän iloa elämäänsä. :D

Back
Ylös Bottom