Jopas on rohkeita kuvia täällä foorumilla. Tuon oman ladun vois tekasta vielä tässäkin iässä jonnekin ison mäen juureen :b
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ps,
eihän nämä ole varmaan pakkislaisten tunnustuksia, vaan hauska vain nappasta joku idari tunnustus ja piirtää se painttiin :D

Olin kesällä -96 töissä paikallisella hautaustoimistolla. Eräänä aamuna tulin hieman etuajassa töihin. Ovi oli auki, mutta ketään ei näkynyt. Takahuoneesta kuului ääntä ja avattuani oven yllätin työnantajani yhtymässä kuolleeseen naiseen... Kirkaisin ja juoksin ulos.
Seuraavana päivänä menin poliisilaitokselle ja kerroin tapahtuneesta konstaapelille. Hän ei ottanut minua tosissaan, vaan käski unohtaa koko jutun.
Työnantaja maksoi minulle palkan koko kesältä, vaikka en töissä tämän jälkeen käynytkään.
![]()
.....
Eli toisinsanoen sua ei haittais sekään jos joku limanen mummeli raiskais sut sairaalan leikkuupyödällä sillä välin ku olet nukutusaineessa etkä tiedä asiasta mitään? Etkä tulis koskaan tietämäänkään. Kyllä mua vituttais silti.Kyllä tuo on mun mielestä eri asia. Siis ei se tietysti ole munkaan mielestä hyväksyttävää, että kuolleita nussitaan noin yleensä, juuri siksi että useimmat eivät sitä hyväksyisi itselleen eikä omaisilleen tehtäväksi. Mutta teorian tasolla voisin vaikka harkita ruumiini testamenttaamista jonkun irstaan nekrofiilin käyttöön kuolemani jälkeen. Saisipa sekin piruparka edes vähän iloa elämäänsä. :D:hyvä:Eli toisinsanoen sua ei haittais sekään jos joku limanen mummeli raiskais sut sairaalan leikkuupyödällä sillä välin ku olet nukutusaineessa etkä tiedä asiasta mitään? Etkä tulis koskaan tietämäänkään. Kyllä mua vituttais silti.