Piirrä kuva noloimmista tunnustuksista!

Omskakas

Delgado fan club
VIP
1. Suuntaa tunnustusten luolaan (http://tunnustusten.luola.net/)
2. Avaa paintti ja töherrä kuva tunnustuksesta EDIT: Spoileroi tunnustus (ks. posti 3.)
3. Postaa kuva tähän ketjuun
4. ???
5. Hyödy!!!

(idea on rip off, turha inistä)

Liitteet

• tunnustus1.webp
    tunnustus1.webp
    16 KB · Katsottu: 1 832
Musta se olisi paree jättää tuo teksti pois ja antaa ihmisten arvailla.

Musta se olisi paree jättää tuo teksti pois ja antaa ihmisten arvailla.

Hyvä idea. Spoileroikaa teksti!

Saan ihan mahottomat kiksit, kun hieron nokkosilla kaluani. Aina raskaan työpäivän jälkeen poikkean kotimatkalla metsässä poimimassa pari nokkosta, sitten kotona hieron niillä kaluani. Myöhemmin aina huomaan kaluni saaneen mahtavat näppylät, ja se saa pienen kaluni täyttämään suuremmalta. Sitten kehtaan mennä kerrostalon yleiseen saunaan...

Liitteet

• tunnustus2.webp
    tunnustus2.webp
    11,2 KB · Katsottu: 1 523
Olen bi-seksuaalinen ja seurustelen transsukupuolisen pojan kanssa.
Minulla on masokistisia seksuaalisia fantasioita.
Olen harrastanut seksiä itseäni reilusti vanhempien miesten kanssa. Minua kiihottaa ajatus että olen ''halpa''. Voisin myydä itseäni rahasta tai huumeista. Silti pidän itseäni älykkäänä.

Liitteet

• tunnustus3.webp
    tunnustus3.webp
    11,6 KB · Katsottu: 914
Nyt on oltu olutta vahvemmilla :D

Suurten kannustusten innoittamina nappaan tunnustuksen ämerikkäläisestä tunnustusluolasta:
http://confessions.grouphug.us/

I’d stab anyone’s back to get me on top of the game and I’ve and I’ll do it again and again. I just need to certain that I cover my tracks well. I’ve to be on top, anyhow.

Liitteet

• tunnustus4.webp
    tunnustus4.webp
    13,4 KB · Katsottu: 956
Muksuna oltiin hiihtämässä paikallisella pururadalla! Saatiin päähämmen että tehdäämpä sellasen helvetillisen alamäen alle jossa oli mutka niin oma latu! No tehtiin...Siis ku hiihtäjä tul 50km/h mäkeä alas ja ei huomannut ajoissa tätä meidän tekemää latua joka jatkui suoraan kuusikkoon. Komeasti puista lumet pöllysi aina kun joku wannabe Mika Myllylä karautti pöpelikköön tuhatta ja sataa...Toivottavasti ei kellekkään sattunut mitään pahempaa...Anteeksi

Liitteet

• Image1.webp
    Image1.webp
    24,2 KB · Katsottu: 974
Muksuna oltiin hiihtämässä paikallisella pururadalla! Saatiin päähämmen että tehdäämpä sellasen helvetillisen alamäen alle jossa oli mutka niin oma latu! No tehtiin...Siis ku hiihtäjä tul 50km/h mäkeä alas ja ei huomannut ajoissa tätä meidän tekemää latua joka jatkui suoraan kuusikkoon. Komeasti puista lumet pöllysi aina kun joku wannabe Mika Myllylä karautti pöpelikköön tuhatta ja sataa...Toivottavasti ei kellekkään sattunut mitään pahempaa...Anteeksi
:hyper::hyper::hyvä::hyvä::rock:

Hyvä ketju, tosin luin lopusta alkuun päin ja ajattelin, että jopas löytyy Omskakasilta tunnustettavaa. :lol2:

Kannetaas oma korsi kekoon :)

Naapurini piti koiraa vapaana. Se tuli aina haukkumaan ja paskomaan meidän pihaan. Kerran meni hermot ja päätin näyttää! Juoksin vessapaperirulla kädessä naapurin pihaan ulvoen ja haukkuen, tempaisin housut kinttuun ja väänsin kuistille kunnon tortut. Naapuriperheen isä - koiranomistaja - oli juuri tulossa grillaamaan sukulaistensa kanssa, kun sain vedettyä housut takaisin jalkaan. Sukulaissetä ja -täti näyttivät hämmästyneiltä.

Tippaakaan en kadu. Koiran irti pitäminen ei loppunut tuohon vielä, mutta onneksi ukko päästi sen taas vapaaksi ja se juoksi auton alle.

27wyae9.jpg

olen 18 vuotias poika!minulla on oma koira jonka kanssa harrastan seksiä.. nautin siitä niin paljon että en tiedä mitä tekisin jos se kuolisi.. käytämme yleensä aina kondoomia,mutta joskus se jää laittamatta..!!olen mielestäni ruma ja lihava,ja siksi ajattelinkin ottaa koiran jonka kanssa pelehtiä.. luulen että koira nauttii siitä myös!! olenko mielestänne sairas vai muuten hullu,onko tämä mielestänne eläinrääkkäystä?
kommentoikaa mahdollisimman paljon,koska haluan löytää seuraavaksi jonkun mies puolisen henkilön jolla olisi samanlaisia fantasioita kuin minulla!!!

2d7ggp2.jpg

Lentokoneessa minut valtasi valava pahaolo, niimpä oksensin nukkuvan vierustoverini mukiin, herättyään tämä liikemies luuli itse oksentaneensa.

ps,

eihän nämä ole varmaan pakkislaisten tunnustuksia, vaan hauska vain nappasta joku idari tunnustus ja piirtää se painttiin :D

Back
Ylös Bottom