Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1435234Äitiä epäillään vauvan pahoinpitelystä
10.9.2007 09:46
Vantaan rikospoliisi on alkanut tutkia tapausta, jossa pikkuvauvan 20-vuotiasta äitiä epäillään poikansa pahoinpitelystä. Komisario Juha Juurinen kertoi IS:lle, että vauva on kahden kuukauden ikäinen.
Hän on ollut vammojensa vuoksi sairaalassa hoidettavana. Ilmoituksen ravisteluvammoista teki sairaalan lääkäri.
Lapsi on nyt sosiaaliviranomaisten valvonnassa.
Rikos tapahtui Länsi-Vantaalla, Vantaanlaaksossa. Poliisi sai siitä kirjallisen ilmoituksen viime perjantaina. Nuori äiti on poliisin mukaan yksinhuoltaja.
Tuli tosta toisesta triidistä mieleen että kannattaisi ryhtyä lastentarvikekauppiaaksi. Mitä itse seurannut tilannetta niin voisi sanoa että ainakin pk-seudulla www.lastentarvike.fi pitää hallussaan lähes monopoli-asemaa kaiken suhteen, jos ei aivan niin jonkinmoinen kartellisopimus sitten pienempien putiikkien kanssa. Yhdessäkään liikkeessä ei ole tinkausvaraa, jos nyt otetaan vaikkapa Quinny Zapp-rattaat, Suomessa 229e, Saksassa 139e.
Sitten kun menet jotain ostamaan niin kaikki liikkeet myyvät ei-oota, esim. noiden Scooter-rattaiden tilausaika on jo nyt useita kuukausia. Saksasta rattaita saa postikuluineen sitten muutamassa päivässä kotiovelle, jopa puolet halvemmalla.
Mitenkäs paljon teidän (1-vuotiailla) on noita leluja? Itse ostellaan lähinnä Toys'R'Usista leluja ja voi luoja tuota tavaranpaljoutta mitä sielläkin on myynnissä. Itse kun olen köyhästä perheestä ja lelut tehtiin itse puusta ja leikit leikittiin pihalla niin ihmetyttää miten nykyajan lapsi tarttee noin helkkarinmoisen määrän kaikkea esim. elektronista härpäkettä ja puolellakaan niistä ei ehdi edes leikkimään mitä kämppään kannetaan. Joo, meilläkin tuota härpäkettä on kämppä täynnä (vaikka kovin hillitysti onkin osteltu) mutta tuli vain mieleen
No noihan on ihan kivoja leluja, itse leikittiin noilla kun oltiin pieniä. Voi käyttää jopa hieman omaa mielikuvitustaan nappien painelemisen ja dvd/blueray-levyjen vaihtamisen sijaan telkkarin töllöttämisen välissä ;)Voi vittu kun vitutti vloppuna, kun emännän työkaveri roudasi ison muovisäkillisen SOTAUKKOJA meidän 2,5v poitsulle. Oli ollut kuulemma kirppikselle menossa, muttei ollut raaskinut sinne viedä. VITTU MUOVISIA SOTAUKKOJA! Meillä kun ei muutenkaan ole yhtään lelua koskaan lattialla..
...Meillä kun ei muutenkaan ole yhtään lelua koskaan lattialla..
No noihan on ihan kivoja leluja, itse leikittiin noilla kun oltiin pieniä. Voi käyttää jopa hieman omaa mielikuvitustaan nappien painelemisen ja dvd/blueray-levyjen vaihtamisen sijaan telkkarin töllöttämisen välissä ;)
Älä nyt tänne tuo, tietty jos PS3 ja muutama bluuray löytyy niin niille on tilaa :dance:Nyt tiedän mihin kippaan sen pussin sisällön seuraavalla kerralla :D
[/url]
Totta. Asiassa on paljon hyviä puolia, mutta onko joskus liika liikaa? Olisiko lasten hyvä oppia myös se, milloin kamat pistetään pois päältä ja pois silmistä kokonaan, milloin keskitytään täysillä yhteen asiaan (esim. läksyt), joka tehdään vaikkapa käsillä tai yhteen ihmiseen, jolle puhutaan ihan siinä naamatusten? Jo 1980-luvun tekniikka sai aikaiseksi epäsosiaalisia nörttejä (jep, ei seKÄÄN stereotypia ole ihan tyhjästä nyhjäisty), joilla on sitten aikuisiällä pirunmoisia vaikeuksia olla ihan oikeiden ihmisten kanssa, kun liian suuri osuus lapsuudesta on käytetty laitteiden parissa.Junnut oppivat kommunikoimaan ihan eri tavalla kuin me jotka emme tunteneet kuin oman kotikadun kaverit.
Freukkarit voisivat tehdä talvella ilmestyvän levyn jälkeen aikuistenmusiikkia lapsille...Itsellä on utopistinen toive siitä, että tuleva kuilu lasten ja vanhempien levyjen välillä ei olisi niin helvetin leveä..