Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään syötiin 3-v tyttären kanssa sillileipiä. Tyttö söi kokonaisen palasen sipulisilliä sen kummemmin irvistelemättä. Kalamies-isi on ylpeä.
Kiva kun innostuivat pojat tuosta luistelusta. Päätin jo syksyllä että jäädytän oman pienen kentä kun tunnen itseni ja tuonne kunnan kentille tulee lähdettyä niin harvoin. Ja kun ovat vielä pieniä, niin riittää aluksi tuollainen pieni jää harjoitteluun. Mitähän tuota ois, n. 100 neliötä varmaan, ehkä vajaakin. Todella nopeasti ne siinä kehittyy kyllä kun vaan malttavat.
Ja päästiin sittenkin isä-lapsi painiin. Huomenna 18.00 ois ekat harjoitukset. Eli kerta viikkoon tunti. Ohjaaja käy samalla salilla ja varoitteli että saattaa isällä tulla hiki kun kahden pojan kanssa rymyää. No se tekee vain hyvää!
Mutta siis kai se muuten on ihan nassikkapainia mutta siinä vaan on isät mukana.
Mä oon itse niin paska uimari että en oikein pysty opettamaan mitään oikeaa uimista.
Sais olla joku mistä saa poistettua ihan fyysisiä palikoita, se ilman määrä nyt on aina vähän arviota kuitenkin.
Sori kun ämmäilen, mut tuolta löytyy Konfidence-merkkisiä, on ihan jees:
http://www.minimoonsailors.co.uk/
Sent from my Lumia 820 using Board Express
Eihän sitä ilmaa sieltä reissussa välttämättä pois tarvitse välissä ottaa, kun harva niitä uikkareita siellä pesukoneeseen asti ehtii heittää. Eli aluksi enemmän ja siitä sitten vähentämään kun näyttää siltä että ne jalat ja kädes alkavat käydä. Jos ei pysy pinnalla, niin sitten ilmaa on liian vähän. Ja aluksi tosiaan homma menee niin, että kun ilmaa on paljon, niin pää on helposti "korkealla", mutta kun ilmaa alkaa vähentää niin se oikea uintisyvyyskin alkaa lähestyä = ei sitä suu ammollaan voi uida. Mutta kokeile noita hakusanoja mitä tuohon edelliseen heitin, niin eiköhän joku sopiva merkki ja malli löydy.
Itse sanoisin että on jopa mahdollista tuollainen nelivuotias saada uimaan parissa viikossa jonkin verran tuollaisella uimapuvulla, jos se vain haluaa yrittää. Toinen juttu sitten on, että jos sille kelpaa se kuviokellunta eikä uiminen nappaa, niin sitten kannattaa ottaa porkkanaa avuksi.
Tuosta en tiedä, tarkoitin tätä: http://www.minimoonsailors.co.uk/shop/product.php?xProd=315. Tuossa liivissä on juurikin ne poistettavat "palikat". Meillä on 3,5v./100cm/16kg muksulla tuo medium-koossa ja vähän vielä ehkä reilu, niin että se uskaltaisi kunnolla tuo päällä itsekseen missään syvällä mennä. Tosin hyvinhän nuo muut tutut lapset on tuntuneet oppivan uimaan ihan perinteisten kellukkeittenkin yms. avulla. Mutta vuoden parin sisällä selvinnee, että onko tuo liivi oikeasti pätevä - ainakin toistaiseksi lomareissulla oli ihan hyvä, etenkin kun varalla olleet kellukkeet rupesivat vuotamaan ja menivätkin roskikseen. Samoin liivi on kätevä riisua pois tarpeen tullen, toisin kuin ne uikkareihin integroidut kelluttimet. Tuolta vielä lisää: http://youtu.be/2iJqSQr0cCE .