Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maanantaiaamuna pääsin liittymään isien joukkoon kun poika 3655g 51cm näki päivänvalon
Maanantaiaamuna pääsin liittymään isien joukkoon kun poika 3655g 51cm näki päivänvalon
Onnea onnea!
Niin mites se meni? "Ennen minulla oli aikaa, rahaa ja ystäviä. Nyt minulla on lapsia."Onnittelut pääsystä pitentyneiden yöunien ja massiivisesti lisääntyneen oman ajan maailmaan
Noi bauhaussin tolpat oli ainakin muotoiltu. Kulmat ja päädyt muotoiltu. Tukipalkkeineen noille tolpille tuli hintaa muistaakseni 60e ja 2 hengen keinun mahtu niistä tekemään. Voin koittaa vaikka huomenna muistaa ottaa kuvan niistä jos kiinnostaa
Kertokaapa iskät, että mikä itkuhälytin kannattaisi ostaa. Hintaluokka pitää olla (reilusti) alle satasen, sillä käyttö tulee olemaan tuolla hälyttimellä melko vähäistä. Merkkejä/malleja kehiin joiden perusteella voisi alkaa metsästämään käytettyjä jos ei kaupasta sopuhintaisia löydy.
me ostettiin aikoinaan halvin mitä löytyi, olisko ollut clas ohlsonilta joku 39 tms. Hyvin toimi sen vähäisen käytön mitä tarvittiin (vaunut parvekkeella/takapihalla) ja joskus myytiin kirpparilla pois vielä parilla kympillä. Eli ainakaan meidän käyttöön ei olisi kannattanut hirveitä euromääriä sijoittaa hälyttimeen.
Meidän itkuhälyttimet on kans kirpparilta, Philipsit merkiltään. Alkuperäinen paketti mukana ja takuupaperit yms. vaikka onkin arviolta ainakin viitisen vuotta vanha paketti. Maksoi muistaakseni 5 tai 10 euroa, mut ollu hyvällä pidolla.
Käytiin poikien kanssa Juhannysristeilyllä Europalla. Täytyy taas todeta, että Siljalla otetaan lapset erinomaisesti huomioon. Eikä pieneksi yllätykseksi ollut kännihäröilyäkään juuri ollenkaan. Eipä se nyt mua häiritse, mutta jotain toista isää tai äitiä voi ahdistaa kovastikin.
Pojat nautti kovasti. Normaalisti ne ei usein saa valvoa, nyt tietysti saivat. Europalla on se ikärajaton disco klo 24.00 asti. Varttia vaille kahteentoista pojat jaksoi tanssia, ovat siis vasta 3 ja 5 vuotta jos joku nyt ei tiennyt. Sitten käytiiin vielä kannella ja uni tulikin sen jälkeen koko perheelle varsin nopeasti. Aamulla sitten aamupalalle ja uimaan. Se pikku "uimahalli" on lapsille suorastaan loistava, lämmin vesi ja matalia altaita. Sitten käytiinkin taxfreessa, päiväunilla ja iltapäivällä buffetissa ja pomppulinnoissa ja pallomerissä sun muualla. Isoin miinus on bussimatka Jyväskylästä Turkuun joka taukoineen kestää 5 tuntia. Meinasi vähän ottaa koville välillä.
Meni mainostamiseksi vähän, mutta suosittelen kyllä risteilyä lasten kanssa jotka ei enää käytä vaippoja ja syövät itse ruokansa jne. 3 vuotias jo jaksaa, 2 vuotiaan kanssa ei vielä tule mitään.
Pojat osti itselleen tuliaisiksi Leijonien cd:n, tietää mikä soi meidän talossa seuraavat viikot ja kuukaudet. :D
juurikin näin...hiton hyvä määritelmä tuo "ei-vaippa/syö itse"!!!
ei vittu täytyy hattua nostaa tyypeille jotka painavat etelän lämpöön esim alle 1v kanssa tai sisarusten molemmat alle 2v...
ite oon ihan saatanan huono lähtemään mihinkään nyt (2,5v ja 10kk naaraat), siis isommalle reissulle...prismassa käynti on meikälle extremeä porukalla vanhemman kanssa sujuu jo melkein kaikki tietty...
ok, tiedän että oon sitten huono isä ja lapset paloittelee meikän myöhemmällä iällä kun asun yksiössäni juoppona enkä suostu antamaan eläkettäni niille ja kun en lähteny mihinkään sillon kun ne oli siinä iässä että mitään kummempia muistikuvia ei jäänyt muutenkaan
ei siis, mielestäni pitää myös aatella itseä, koska puolison kanssa siinä arkea pyörittää niin isommat lohkasut pitää tehdä sitten kahden lasten ollessa mummolassa...tiedän kuitenkin 100-varmasti että kun ikää tulee esim. just Timban tapauksessa niin oon kyllä valmis viemään ja olemaan...tietty pienemmät reissut kokemuksena ja elämyksenä selviö...
sama vähän kun funtsii jotain mökillä olemista tällähetkellä; onko se itselle rentoutumista...vuoden parin päästä ollaan siellä koko kesä vaikka!
maaginen ikä että Hei nää hommathan alkaa sujua oli itselle ainakin kun esikoinen oli joku vähän yli 2v...toisen kanssa onkin sitten jo silleen helpompaa kun tietää..ja oppii varmasti nopeemmin kun on malli...
no, tää nyt oli tällanen avautuminen kun lukasin tuon Timban matkaselostuksen...joskus tulee vaan itsellä mieleen että onko tässä nyt ihan paska vanhempi kun ei oo innoissaan järkkäämässä Tiibetin ylivaellusta tässä elämäntilanteessa...
Paskat se mihinkään helpotu tuosta, kun lapset kasvaa. Niille tulee oma tahto eikä mikään kelpaa eikä paikalla olla sekuntiakaan. Ja se hetki, kun ollaan paikalla työnnetään sormea sisaruksen perseeseen tai silmään. Ja sitten omaan suuhun.