Pistin meidän jätkistä kuvan avaan. Siinä isoveli meinas vähän hapettaa pienempäänsä merirosvoleikeissä. ;)
Naureskelin sun avalle, hauska kuva!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pistin meidän jätkistä kuvan avaan. Siinä isoveli meinas vähän hapettaa pienempäänsä merirosvoleikeissä. ;)
Osaahan nuokin näköjään joskus olla sovussa
Ilmoittaudun nyt jo hyvissä ajoin tähän ketjuun. Eli pääsiäisen tietämillä pitäisi esikoisen syntyä ja nyt tässä alkaa pikkuhiljaa heräilemään todellisuuteen että mulle on ihan oikeasti kohta tulossa lapsi!! Useampi keskenmeno meillä tosiaan takana ja jotenkin sitä vaan on odottanut että koskas tällä kertaa, mutta uskottava se kai on että nyt tärppäs. Mummit sun muut ovat jo kauhealla vauhdilla ostaneet tulokkaalle vaatteita ym. vaikka tulevat vanhemmat vielä vähän jarruttelevat suurinta ostohysteriaa.. Koskaanhan sitä ei voi tietää vaikka joku vielä menisi pieleen ja pessimistihän ei pety..Kauheasti vaan on kaikennäköistä paperisotaa sun muuta hoidettavana, mutta eiköhän niistäkin selvitä viisaampien opeilla.
1. Nurkkaan ja valot pois ja pimeää --> yleensä tulee itse pois nurkasta ja pyytelee anteeksi.
2. Luunappi päähän ja sitten ollaan taas kiltisti.
3. Vahvin ja ehdottoman "viimeinen oljenkorsi" on tukistaminen...
Näyttää omaan silmään tuo listaus aika pahalta, helppo kyllä sanoa kun oma nelivuotias on kiltti kuin mikä eikä toistaiseksi osaa tehdä edes mitään pahaa. No okei, viime säbäpelissä se kävi ilman lupaa isin lompakolla, otti rahaa 0,70 senttiä ja osti kanttiinista limpparia. Maksoin sitte loput poislähtiessä.
Muutama päivä sitten ku painiskelin tytön 3.5v ja pojan 2v 3kk meidän makkarissa, muksut innostu pussailee iskää ja sit jatkettiin painimista ni tyttö innostu liikaa ja puri mua pippelistä.Siitä kyllä hermostuin pahasti ja teki mieli tukistaa, mutta meillä on sovittu kasvattamis tavoista johon ei kuulu fyysiset rangaistukset.Eihän noin pienet tee mitään tarkoituksella ni tukistaminen olis mun mielestä väärin.
Vähemmän intoa ja enemmän vaatteita seuraavaan painimatsiin :wtf:
Poika paskantaa vartin välein, muija ei oo kotona ja vaipanvaihto ei ole mielipuuhaa..
Samalla tavalla se on Isänkin hommaa, vaikka paskan peseminen ei mitään super siistiä ole ! :wtf:
Kumpikaan jätkä ei ole vaipanvaihdon yhteydessä pissannut päälle, mutta molemmat kyllä Äitinsä päälle. :hyvä:
Vaihtokauppoja koitan tehdä itekkin välillä, ja jos ollaan jossain kylässä ni vuorotellaan ettei toisen tarvii aina olla kädet paskassa kesken kahvin juonnin.Juu tottakai mä sen hoidan kunnialla. Yleensä jos muija on kotona ni koitan tehä jotain hyviä vaihtokauppoja esim. " vaihda toi vaippa ni tyhjennän tiskikoneen" :D
Mä olen vaihtanut meidän jätkän vaippoja lähestulkoon yhtä paljon kuin äiti. Nyt raksaamisen aikana tietty vähemmän, mut muuten kyllä. Ei oo paha, reilusti vettä ja pesuainetta, äkkiä se on hoidettu. Sit omat kädet puhtaaksi ja homma on jo ohi. Paskan hajuunkin tottuu aika nopsaan.
Tosin meidän suvussa on eräs vanhempikin mies, joka ei ole IKINÄ vaihtanut kummankaan poikansa vaippaa. Anoppi kuulemma kävi tarvittaessa vaihtamassa ja loput hoiti äiti. Että näin jossain.
Ei vaan voi tajuta, mikä tuossa on niin hiton erikoista? Samaa paskaa se on mitä omasta perseestä tulee... Ahdistaako montaakin pyyhkiä perse paskallakäynnin jälkeen? no joo, joutuu siihen paskaa kosketuksiin kun vauvan perseen pesee, mutta haloo, se on vain pieni ihminen, ei muuta. Monet kerää koiranpaskoja pussiin kävelylenkillään, se se vasta onkin mielenkiintoisen näköstä puuhaa....