pientä kommenttia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja käry
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täs ois mun ohjelma

ma

rinta, olkapäät, ojentajat
(penkki 3*8-10,vinopenkki käsipainoilla 3*8-10, ristikkäistalja(2*10),pystysoutu 3*8-10,vipunostot 3*8-10, ranskalainen punnerrus 3*8-10,alatalja 3*8-10)

ke

selkä, hauis

(selkäkone+pari muuta koneliikettä, oisko alatalja ja niskantaakseveto 3*8-10, smith hauiskääntö 3*8-10, keskitetty hauiskääntö 3*8-10)

pe

jalat

prässi 3*8-10, reidenojennus, pohjelaite, takareidet, ja pari sarjaa huvikseen jotain naistenlaitteita

ja vatsoja silleen ku huvittaa kuitenkin väh 2 kertaa viikossa..

eli tämmöseen ohjelmaan tarttis kommenttteja ja mielipiteitä..:kippis1:

Missä maastaveto ja kyykky?

(Ähhähä, ehdin ekana :)

Jaa mielipiteitä. Mun ehotus
ma
lisää dipit, ota alatalja pois
ke
lisää mave, soutu käsip., haukkarit tangolla ja pois "pari muuta kone liikettä"
pe
lisää kyykky ja pois "pari sarjaa huvikseen jotain naistenlaitteita"

Pidä sellaset perusliikkeet ohjelmas ja vaihtele muita, ja treenaa kovaa.. tuo huvikseen ottaa ikävästi korvaan

Mut jokanen taaplaa tyylillään, pitää reenata ja ettiä sellaset systeemit jotka itellä toimii..
:kippis1:

Originally posted by käry
smith hauiskääntö 3*8-10

Tämä se on varmasti mielenkiintoisen näköinen suorite. Kannattaa kokeilla tehdä hauiskääntöjä myös power-rackissa.

No ei vaan. Mutta oikeesti toi "ohjelma" huutaa kunnon liikkeitä. Kyykky, maastaveto, kulmasoutu, leuanveto nyt ainakin aluksi ja pois kaikki satunnaiset koneliikkeet ja parit sarjat naistenlaitteita huvitusmielessä (en edes halua tietää mitä tällä tarkoitit...). Ja älä sitten joka viikko jaksa junnata tuolla samalla vaan vaihtele niitä liikkeitä.

Re: Re: pientä kommenttia

Originally posted by Äijä
Tämä se on varmasti mielenkiintoisen näköinen suorite.

Epäilemättä kyllä. Voi muuten olla vaikea cheatata kys. liikkeessä:p

käry:
Joo elikkä samaa minäkin suosittelen , eli perusliikkeillä ensin ohjelma kuntoon(kyykky,penkki,veto)!

Mä ainakin lisäisin tohon olkapäätreeniin jonkin punnerrusliikkeen, käsipainoilla tai tangolla, meinaan ettei pelkällä pystysoudulla ja 3*vipunostoilla kehity ku kysees on kolmipäinen lihas...Joo ja yhdyn edellisiin että vaihtele liikkeitä...

Originally posted by käry
smith hauiskääntö 3*8-10
Tässä jo irvailtiinkin ihan tarpeeksi, muttei kyllä taas mitään asiallista. Tarkoitit kuitenkin varmaan tätä liikettä? http://www.exrx.net/WeightExercises/Brachialis/BBPreacherCurl.html
Kysehän ei ole Smithistä, vaan penkkiä kutsutaan myös Scott-penkiksi... no pääasia, että treeni kulkee, ei se lihas noilla nimillä kasva ;) Smithillä tarkoitetaan laitetta, jossa painon liikerata on rajoitettu pystysuoraan liikkeeseen (onko näin aina?). Tässä olisi yksi esimerkki Smithistä: Smith-esimerkki.

Mä oon ainakin nähnyt Smith-koneessa tehtävän hauista. Hupaisa näky. Yhtä helppoa on tehdä jalkaprässissä vipunostot.

Back
Ylös Bottom