taivaskäsi
VIP
mahtokohan kyseessä olla mursu? :D tuttuja hommia oli noi pokesivut tosiaan ku avas netin..
Murtohan se oli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mahtokohan kyseessä olla mursu? :D tuttuja hommia oli noi pokesivut tosiaan ku avas netin..
Töissä on vuosien aikana kuulemma yhden jos toisenkin auto vedetty pakkauskelmulla pakettiin. Joukossa on silti niitä joiden mielestä se on hauskaa kun se tehdään muille, mutta turpiin kuulemma tulisi kelmuttajalle jos oma auto on sen kohteena.
Logoista tuli mieleen työkavereiden (naisia) teippailut mun fillariin monta vuotta sitten. Ne oli löytänyt teppiä jossa luki "Suomen painopalvelu" no ne oli siitä sitten tuunanneet yhen kirjaimen pois ja laittanee fillarin runkoon molemmin puolin. En minäkään sitä heti huomannut, tosin siinä ne teipit on edelleen.
Hei mä voisin tyhjentää sen mun pahennusta herättäneen kuukuppini mehupurkkiin! Hihii!
Kuppi, ei pullo...Hahha tää topikki pelasti mun saikkupäivän.. Tästä tuli kyllä jotenkin etovat fiilarit, muutenkin näin tämän lukiessani mielessäni jonkun kauniimman sukupuolen edustajan vetämässä juomapullon näköstä muoviesinettä pois etummaisesta nautinnonkolostaan ja kaataessa niitä herkkuja sieltä vekka.. Ja sitten takas sinne onteloon uutta täyttöä varten! Ei kuulosta muutenkaan normaalilta toiminnalta, mutta minulla ei olekaan kumpaakaan, pulloa tai siihen sopivaa koloa :D
Toi nallepuh kalenterijuttu oli kyllä jäätävän hyvä täällä :D
Kuppi, ei pullo...
Ilmeisen hitaalla käyn vaihteeksi, kun piti oikein miettiä mikä tossa on se källi. Voi tosin johtua siitä että pistän suolaa (ja pippuria) ihan ite omiin eväsleipiini. Tässä tosin ilmeisesti haetaan vähän raskaammalla kädellä tehtyä suolausta.suolaa kaverin eväsleipään tai jotain muuta kevyttä.
Viimeaikoina on vähän tylsää ollut, joten pientä kepposta on koitettu duunikavereille tehdä. Tänään justiinsa laitoin uudet kuvat kaikkiin kulkukortteihin jotka vaan käsiini sain, kortit kun ovat rotsin/haalareiden muovitaskussa niin teipillä kiinnitettyä kuvaa ei heti huomaa. Työmaalta löytyy nyt niin Teuvo Lomanin, Jari Sillanpään, Jorma Uotisen, Ron Jeremyn kuin Texasin moottorisahamurhaajankin näköiset jampat.
Viime aikoina on tullut liimailtua kaikennäköistä kiinni lattiaan, mm. useammat kengät, moottorisaha jne. Kaikkiin olen laittanut liimaa sen verran vähän että reippaammalla nykäisyllä irtoavat, eli ei siinä pitkään ole tarvinnut kenenkään tuskailla. Nyt kävin tuohon työmaatoimiston lattiaan, kahvinkeittimen lähelle, liimaamassa euron kolikon. Se on ihan kunnolla kiinni, huomenna varmaan riittää irtinykijöitä.
Ketjussa on kyllä loistavia vinkkejä mitä täytyy itekin kokeilla, maanantaina työmaainssin pyödällä tulee varmaankin olemaan soittopyyntö herra Sudelle.
Ketjussa on kyllä loistavia vinkkejä mitä täytyy itekin kokeilla, maanantaina työmaainssin pyödällä tulee varmaankin olemaan soittopyyntö herra Sudelle.
Mistä sais ns peruskahvia, mutta missä ois tuplamäärä kofeiinia?
Mä tuun aina ekana toimistolle, ja keitän kahvit jengille vaikka en itse juo kahvia. Tuli tuossa mieleen kepponen tuplakofeiinista, mutta mites toi käytännön toteutus..?
Liutoa kofeiinitabuja sekaan. Yhdellä napilla suunnilleen tuplaat sen kofeiinimäärän. Tepen ehdotus kuulostaa kyllä paremmaltaMistä sais ns peruskahvia, mutta missä ois tuplamäärä kofeiinia?
Mä tuun aina ekana toimistolle, ja keitän kahvit jengille vaikka en itse juo kahvia. Tuli tuossa mieleen kepponen tuplakofeiinista, mutta mites toi käytännön toteutus..?