Pientä jäynää työmaalla...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Saa kai sitä nyt jumalauta omaan juissi-purkkiinsa tehdä mitä haluaa? Jos joku siitä luvatta juo, niin sietääkin saada pienen "opetuksen".

No okei. Pieni myönnytys että jos omaansa laittaa jtn ikään kuin opetukseksi sellaiselle joka luvatta ottaa, niin sitten se on hieman eri asia. Eipä varmaan ota toiste.

Toisaalta, sua saatetaana alkaa kutsua "kusenjuojaksi" selän takana jos se ei menekkään läpi että muiden kiusaksi runkkailet ja kuseskelet mehuihin. Luulevat vielä että nautiskelet moisista liemistä päivittäin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mut mehän voitais naisina tehdä jotkut "kivat jäynät" ja esim piilottaa käytetty tamppooni jonkun työkaverin lihapiirakan sisään tms. Ois hassu pila. Hihihi.
Olis ihan helvetin hassu pila, niin pitkään kun piilotat sen omaan lihapiirakkaasi ja joku idiootti syö sen. Muussa tapauksessa todella mautonta.

Olis ihan helvetin hassu pila, niin pitkään kun piilotat sen omaan lihapiirakkaasi ja joku idiootti syö sen. Muussa tapauksessa todella mautonta.

Niin... No mä en ollu piilottamassa. Ees omaan lihapiirakkaani. Snadisti menee mauttoman puolelle noi tommoset jutut kuitenkin. Siis imho erham.

Kysyt kaveriltas haluuko syödä sen lihapiirakan, kun itse ei jaksa syödä. Sit se idiootti syö sen hahaaha mikä pelle.

Huvittavaa, kun porukka vielä ylpeilee imo todella mauttomilla piloilla. Joillain aloilla vissiin työntekijöiden henkinen ikä on lähellä murrosikää.

Itse kun olin kesätöissä viime kesänä, niin töissäolevat käytti muiden työntekijöiden kokoonpanopisteitä loman ajan ja kaikki oli ilman mitään pomon kehotusta todella tarkkoja siitä, että paikat on hyvin siivottu, kun ko. henkilö tulee lomilta eikä mistään piloista ollut puhettakaan.

Intissä vitutti, kun sopimussotilaat teki källin lomalta palaavalle sopparille ja tunki henkilön peltikaapin aivan täyteen kahviyhtiön limsapulloja, ja viritti videokameran kuvaamaan sitä tilannetta. Sitten kun kaikki pullot oli lattialla, niin joku vitun fiksu soppari keksi, että mä (varusmies) joudun keräämään ne 150 pulloa siitä lattialta, kun ei sattunut sillon olemaan muuta tekemistä. Kerkisin aloittamaan homman, kun joku yliluti laukkasi paikalle ja sanoi, että jätkät saavat itse korjata jälkensä.

Kyl saa olla päästänsä kipeä jos rupee omilla eritteillään pilaan. Miksei saman tien tunge sinne piirakkansa sisään jotain huumepiikiä hehe höhö!!! Oma vika kun söi höhöhöhö!!

Noh, tämä nyt on suht. Offtopic, joten anteeksi.. mutta jäynä kuitenkin!
Elikkäs ajateltiin muutaman kaverin kanssa heitellä penkkaripäivänä karkkien sijasta lihaliemikuutioita :D Saattaa olla että lapsilla kääntyy naama väärinpäin!

Minä heittelin ja myönnän että kyllä se nauratti kun yläasteen ensimmäistä pykälää käyvä paksukainen vetäsee lihalientä naamariin. Nykyään olen tapauksesta pahoillani.

Mut mehän voitais naisina tehdä jotkut "kivat jäynät" ja esim piilottaa käytetty tamppooni jonkun työkaverin lihapiirakan sisään tms. Ois hassu pila. Hihihi.
Hei mä voisin tyhjentää sen mun pahennusta herättäneen kuukuppini mehupurkkiin! Hihii! :rolleyes:

Kyllä sitä varmaan bandalookki ois työkaverilla jos jotain eritteitä pitäisi syömään tai juomaa, eli tosiaan jotain rajaa. Tämä ei menisi pilasta edes poikaporukalla mökille, alkais lätty lätiseen aika varmasti.

Jos sitä välttämättä haluaa ruualla ja juomalla pilailla, niin aika harmitonta on pistää vaikka suolaa kaverin eväsleipään tai jotain muuta kevyttä. Kuitenkaan ei kannata sitten pilata toisen ainoita eväitä.

Näitä on aika paljon harrastettu, siis piloja yleensäkin ja saa tosissaan olla varovainen kenelle tekee ja mitä. Sopivassa määrin lujittaa yhteishenkeä ja kaikilla on kivaa. Tahtoo vaan suomalainen luonne olla sellainen, että vähän pitää nokittaa toisen pilaa ja sitten on kohta kierre valmis ja jollakin paha mieli...tai musta silmä.

Jos sitä välttämättä haluaa ruualla ja juomalla pilailla, niin aika harmitonta on pistää vaikka suolaa kaverin eväsleipään tai jotain muuta kevyttä. Kuitenkaan ei kannata sitten pilata toisen ainoita eväitä.

Näitä on aika paljon harrastettu, siis piloja yleensäkin ja saa tosissaan olla varovainen kenelle tekee ja mitä. Sopivassa määrin lujittaa yhteishenkeä ja kaikilla on kivaa. Tahtoo vaan suomalainen luonne olla sellainen, että vähän pitää nokittaa toisen pilaa ja sitten on kohta kierre valmis ja jollakin paha mieli...tai musta silmä.

+1 tälle, aina pitää vähän koijata apinoita ja muuten vain hieman kettuilla!

Sain muuten TJ1 kakkuni valmiiksi, en kehdannut pilata sitä mitenkään mutta kyllä voin kertoa että klo23:59 työkavereita v*tuttaa ihan huolella :D
Kakku2.jpg

Valitettavasti tässä kiireessä en ehdi pienentää :( mutta on niin komia kakku ensimmäiseksi tekeleeksi että kelpaa näyttää :D

Makeutusaine sokerin tilalle on kanssa hyvä ja harmiton pila. 1lusikallinen vastaa makeudeltaan 10lusikallista sokeria. Jotkut vielä lappaa 4-5lusikallista sokeria kahvikuppiin niin siitä se riemu repee...

[video]http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=76541&c=11[/video]

Tälläset on harmittomia etkä saa turpaan, vaikka toinen paskookin housuunsa.

Töissä on vuosien aikana kuulemma yhden jos toisenkin auto vedetty pakkauskelmulla pakettiin. Joukossa on silti niitä joiden mielestä se on hauskaa kun se tehdään muille, mutta turpiin kuulemma tulisi kelmuttajalle jos oma auto on sen kohteena.

Oon ystävällisenä ihmisenä kaatanu joskus kaverille mustat kahvit kuppiin valmiiksi... kokispullosta. Kun kaataa varovasti ettei se kupli niin näyttää ihan kahvilta ja kun kaveri hurauttaa maitoa päälle, tai vielä parempaa, nakkaa sokeripalan --> naama venähtää joka kerta. Tämä pitää muistaa tehä sit sellaiselle joka juo maidon tai sokerin kanssa.

Kuuluu kategoriaan maailman harmittomimmat pilat, eikä kenellekään tule paha mieli.

Oon ystävällisenä ihmisenä kaatanu joskus kaverille mustat kahvit kuppiin valmiiksi... kokispullosta. Kun kaataa varovasti ettei se kupli niin näyttää ihan kahvilta ja kun kaveri hurauttaa maitoa päälle, tai vielä parempaa, nakkaa sokeripalan --> naama venähtää joka kerta. Tämä pitää muistaa tehä sit sellaiselle joka juo maidon tai sokerin kanssa.

Kuuluu kategoriaan maailman harmittomimmat pilat, eikä kenellekään tule paha mieli.

Haha! Pakko kokeilla joskus!

Itse laitoin kerran työkaverin vesipulloon ripauksen suolaa. Meikäläisen naurusta ei meinannut tulla loppua kun se joi siitä. :D

Haha! Pakko kokeilla joskus!

Itse laitoin kerran työkaverin vesipulloon ripauksen suolaa. Meikäläisen naurusta ei meinannut tulla loppua kun se joi siitä. :D

Oon tän ehkä täälläkin maininnu, ei jaksa tarkistaa. Pistettiin joskus reiluhkosti suoraa työkaverin leivän päälle, siis sinne leikkeleen ja leivän väliin, kun se lähti hakemaan lisää sapustaa. Söi puolet siitä leivästä ja sitten totesi, että ootteko tehneet tälle jotain. Kaikki pyöritti päätään ja se söi leivän loppuun. Salettiin se tuon tajusi, mutta pokerilla pisti menemään. Ei siti siinä mitään överiä ollut, mutta ei takuulla ollut hyvää.

Täytyy tuo cokistemppu joskus kokeilla. Jättää vaikka jonkun pullonjämän silleen että saa siitä ylimääräset hapot pois.

Työkaveri teki mun nimikirjaimista "logon, tai vähän niinkuin auton merkkin", rautatapista taivutteli, hitsas ja maalas.Kiinnitti mun työauton keulaan sen, just siihen missä auton merkki on. Meikä sit tyytyväisenä kerkesin pari päivää ajella "uudella autolla". Ensin vitutti, mutta sittemmin hymyilytti. Samainen työkaveri unohti työtakkinsa lähelle missä olin ite juuri silloin hommissa. Meillä pitäisi olla henkilökortit, mutta pomo ei ole sitä saanut aikaan, niin tein pahvista työkaverille sitten oman. Kirjoitin siihen: E.Parta LVI-Asentaja, ja piirsin tikku-ukon, jolla on hervoton parta, kypärä ja työkaluja käsissä. (työkaverilla on pitkä, ja siisti leukaparta). Työkaverilla meni pari viikkoa ennenkuin huomasi sen, se monta päivää aina ihmetteli mitä mä oikein sille hymyilin kun se kulki verstaalla ja hommissa henkilökorttinsa kanssa. :D

edit: unohtu laittaa tuohon että se logo oli maalattu räikeen keltasella, ja mulla on valkonen työauto, niin erottuu enemmän kuin hyvin se merkki :D

Meijän duunissa on harmittomia piloja joskus ollut.
Nippuside auton vetoakseliin sopivaan kohtaan naputtaa kivasti ja kaveri ei takulla heti huomaa missä vika.
Ei se laakerin kuulakaan pölykapselissa huono ollut - kivasti pitää ääntä ajaessa mutta loppuu kun pysähtyy..
Yhden äijän piti pakoputki vaihtaa duunissa ja toi pöntön muutamaa päivää ennen talliin. Jätkät laitto trasselituppoon liuotinainetta ja tunki pönttöön - oli pamahtanut ihmeellisesti ihmetteli ukko kun oli ajanut jonkun matkan.
Vaseliinia työrukkaseen on vanha temppu - mut ei siitä kukaan tykkää nykyäänkään..
Tai tippa pikaliimaa puukon tuppeen - kattelee sitten ja ihmettelee kun kaveri ei saa puukkoa tupesta.

Logoista tuli mieleen työkavereiden (naisia) teippailut mun fillariin monta vuotta sitten. Ne oli löytänyt teppiä jossa luki "Suomen painopalvelu" no ne oli siitä sitten tuunanneet yhen kirjaimen pois ja laittanee fillarin runkoon molemmin puolin. En minäkään sitä heti huomannut, tosin siinä ne teipit on edelleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom