Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika lapsellista. Vetäisin ainakin herneen nenään moisista jäynistä ja lähtisin kotiin mököttämään enkä tulisi takaisin ennenkuin tekijät olisivat sotkunsa siivonneet.
Meidän toimitusjohtajaa odotti maanantaina työpöydällä ja tehtävälistalla (eka päivä kesäloman jälkeen) seuraavat:
katso liitettä 84776
katso liitettä 84779
katso liitettä 84777
Ja vuorattiin muuten pohjia myöten. Tykkäs. Ainakin tosta konjakista.
Kuulostaa siltä, että tossa yrityksessä on tietoturvallisuus aika heikossa hapessa jos pomon tietokoneelle pääsee tekemään muutoksia. varsinkin siten että toisen käyttäjätilin asetukset tallentuu kaikille.Yhdellä työmaalla tiedettiin, että paikan pomo lukee aina aamulla sähköpostit eräältä tietyltä sivulta. Mentiin aamulla ensimmäiseksi kyseiselle sivulle ja kopioitiin sivun lähdekoodi/kuvat koneelle ja luotiin sivu uusiksi koneelle. Tallennettiin sivu c-asemalle ja luotiin se samalla nimellä kuin kyseinen sivu on ja asetettiin selaimen aloitussivuksi. Eli jos alkuperäinen osoite olisi vaikka moro.com niin kentässä luki c:\www.moro.com. Tuo c:\ jää kuitenkin helposti huomaamatta. Vaihdettiin posti-linkin osoitteeksi muistaakseni joku gay.com.
Odoteltiin, kun pomo tuli töihin ja paineli lukemaan posteja. Kuulu vaan: Mitä helvettiä! Sai revetä aika huolella
ei varsinaisesti työpaikalla "pila".
Hissistä poistuessa painelee kaikkien kerroksien napit.
Siellähä sit joku venailee hissiä.
Ollaan vuosikymmenet pärjätty verrattain hyvin kansaivälisessä vertailussa koskien itsemurhien määrää. Enemmän käytännön jäyniä, niin itsaritkin vähenee ja porukkaa ei v*tuta niin pirusti. Mua ainakin hymyilyttää tolkuttomasti tänkin sivun anti.Ja sitten mietitään, miksei Suomi pärjää kansainvälisessä kilpailussa ja työpaikat vähenee..
Heh, asun kerrostalon 12. kerroksessa ja kerran tulin väsyneenä P-kerroksesta hissiin, kun K-kerroksessa oli hissiin tullut jo joku kaveriporukka, joka oli tuhannen kännissä. Nämä nousivat johonkin kolmanteen kerrokseen ja olivat painaneet jokaisen kerroksen nappia hissistä. Jätkät sitten poistui hissistä ja minä nytkyttelin hissillä kerros kerrallaan ylöspäin hidastakin hitaampaa vauhtia. 9. kerroksessa unohdin koko asian ihan totaalisesti ja painelin ulos hissistä ja marssin ikään kuin oman kämppäni ovea avaamaan. Siinä sitten ronklasin avaimella lukkoa ja nyin ovea edestakaisin, kunnes tajusin, että olen kolme kerrosta liian alhaalla. Onneks ei tainnut olla ketään kotona siinä kämpässä, tai muuten se olis varmaan tullut vetämään asuntomurtautujaa turpaan. :D Opiskelijatalossa ovissa kun ei ole mitään kukkakransseja tai nimilappuja, niin ei sitä äkkiä huomaa väärään kerrokseen tulleensa ennen kuin katsoo pienen numerolaatan oven ylänurkasta.Täst tuli mielee, että olis aika koominen tilanne kun on jonkun kanssa hississä niin juuri ennenku lähtee hissistä niin painaa jokaisen kerroksen ja sanoo vaan heippa.
Kuulostaa siltä, että tossa yrityksessä on tietoturvallisuus aika heikossa hapessa jos pomon tietokoneelle pääsee tekemään muutoksia. varsinkin siten että toisen käyttäjätilin asetukset tallentuu kaikille.
Itse pomona saattaisin antaa aika vakavan varoituksen työntekijöille mikäli konetta noin sörkitään. Joissain yrityksissä olisi potkujen saanti hyvin lähellä.
Kuulostaa siltä, että tossa yrityksessä on tietoturvallisuus aika heikossa hapessa jos pomon tietokoneelle pääsee tekemään muutoksia. varsinkin siten että toisen käyttäjätilin asetukset tallentuu kaikille.
Itse pomona saattaisin antaa aika vakavan varoituksen työntekijöille mikäli konetta noin sörkitään. Joissain yrityksissä olisi potkujen saanti hyvin lähellä.
Ollaan vuosikymmenet pärjätty verrattain hyvin kansaivälisessä vertailussa koskien itsemurhien määrää. Enemmän käytännön jäyniä, niin itsaritkin vähenee ja porukkaa ei v*tuta niin pirusti. Mua ainakin hymyilyttää tolkuttomasti tänkin sivun anti.
No kyseessä oli kone jota pomo tarkemmin työnjohtaja/paikan vastaava käytti, mutta muut sai luvalla myös käyttää konetta. Koneeseen ei ollut sen enempää tunnuksia muutakuin kyseiselle pisteelle yksi tunnus jota kaikki käytti. Työmaan toimivuus ei millään tapaa perustunut tietokoneiden varaan. En nyt viitsi sen enempää alkaa valottamaan asiaa. Ja huumorilla päällikkö asian otti
Oon nähny ton jossain TV-sarjassa tai leffassa, en muista missä. Vai oliko Remi Gaillardin video tubessa, mutta jossain.Täst tuli mielee, että olis aika koominen tilanne kun on jonkun kanssa hississä niin juuri ennenku lähtee hissistä niin painaa jokaisen kerroksen ja sanoo vaan heippa.