Pieni maailma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elsa
  • Aloitettu Aloitettu
Naene sanoi:
Useammin olen kuullut että 7 tarvittaisiin jotta keheen tahansa maailmassa saa linkitettyä. Afrikan kodittomat ja Aasian lapsikodin tyypit taitaa tarvita sen 7 ainakin. Keskimäärin 3 onkin jo mielenkiintoinen ajatus.

Itselläni on käynyt niin sairaita yhteensattumia myöskin. Kaikista paras taisi olla kun olin ulkomailla eräässä maassa ensimmäistä kertaa käymässä. Joku siellä tuli kohti näytti mulle valokuvan ylävartalosta ja kysäsi "ovatko nämä sinun tissit?". No olipa hyvinkin. Kaikkea kanssa.
Minäkin heitän lusikkani soppaan. Olen kuullut vain kuuden henkilön teoriasta, eli six degrees of separation. :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Six_degrees_of_separation

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Naene sanoi:
Joku siellä tuli kohti näytti mulle valokuvan ylävartalosta ja kysäsi "ovatko nämä sinun tissit?". No olipa hyvinkin..
:kuvia:
Tbm sanoi:
Minäkin heitän lusikkani soppaan. Olen kuullut vain kuuden henkilön teoriasta, eli six degrees of separation. :)
Hmm..saattaapi noita teorioita olla aika paljon erilaisia. Voi myös olla, että muistan väärin tuon luvun. Tarkemmin kun mietin, niin tuo 3 kuulostaa aika pieneltä.

Kaikkiin kuuluisuuksiin on helppo linkittää itsensä. Joku tuttu/tutun tuttu on aina tavannut astetta kuuluisamman ihmisen, joka taas on tavannut sen ison herran. Ongelmia taitaa tulla noihin tavallisiin kaduntallaajiin linkittämisessä (jossa tuo lukema 3 ei enää tahdo toimia).

Simba sanoi:
Ainakin Helsingissä on jaossa tämä ulkkareille ja "kosmopoliiteiksi" itsensä mieltäviksi ilmaislehti nimeltä Six Degrees --> eli se oikea luku jonka kautta kaikki maailman ihmiset olivat viimeistään linkissä toisiinsa olisi kuusi?

Tosi Off Topic mutta,...
Eikö tuo 6 digrees tule Helsingin vuoden keskilämpötilasta?
Tuon oon mielestäni lukenut siitä lehdestä, ja sehän on Helsingin ulkomaalaisten lehti

Frendi joka kirjoittaa siihen lehteen väitti niinko sanoin mutta voihan se olla väärässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom