Pieni ilmoitus banneriasiasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Kun täällä monasti kauhea poru on noussut bannereista. Esim kun laitoin Mikkihiiren ja Hessun kuvan kerran headeriin jouluna ja kun Morpheus oli kerran bannerina tuossa. Samoin Boogien bannerista joku avautui, niin haluaisin ilmoittaa snadin yksityiskohdan.

Kieltäydyin juuri tänään 1000€+alv/kk bannerista koska se oli liian iso forumille, en halunnut sen haittaavan forumin lukemista.

Eli jatkossa linkitän tähän trediin aina jos joku sormellakaan nostaa meteliä jos tuossa joku hikinen banneri makaa 2 päivää(kuten se boogie oli).

Max 100pix korkea saa olla ja sen sanoin ja kieltäydyin isommasta. Riskipeliä, mutta en todellakaan halua että forumin käytettävyys kärsii liikaa.

Mainostaja voi zägällä ottaa pienemmänkin bannerin, eli jos tonne jotain ilmestyy, niin ihan hiljaa sitten kaikki.

Pokeripelaajille olisi bannerin myötä tullut mahdollisesti Pakkotoisto turnauksiakin.

Jo on ihmisillä ongelmat... Jos siinä joku banneri killuu eikä sitä pysty katsomaan, niin siitä selviää yhdellä pyöräytyksellä hiiren rullasta.

Hyvä vaan Mike että pidät linjasi myös tässä asiassa. Mainoksilla kun saa mopon lähdettyä käsistä aika samperin hirveää jälkeä - katsokaa nyt vaikka jotain irc-galleriaa tai city.fi:tä. Ja miljoonaa muuta siteä. Eihän noita pysty käyttämään ilman jotain adblockia, ja sitten taas - mikäs idea se on laittaa bannereita joita aktiivikäyttäjät eivät edes näe?

Siististi toteutettu mainostus on monen mieleen. Etsikää jostain huviksenne vertailua mainosten toimivuudesta, jossa toisena vertailukohteena on google (minimalistiset, siistit ja helposti leiskaan istuvat mainokset), ja ihmetelkää tuloksia..

Entäs Mike sellainen ratkaisu, että vähemmän bannereita kerralla ruudulla, mutta ne vaihtuu joka sivunpäivityksen aikana? Olet varmasti sitä harkinnut, mutta päädyttiinkö sellaiseen lopputulokseen, että mainostajat ei ajatusta kannattaneet vai miten?

Mulla olis sellanen ehdotus, että ottaa ton uutiset -lokerikon tuosta ylälaidasta pois ja pistää tilalle noinkin tuottoisan bannerin..
Itse koen tuon uutiset -lokeron suhteellisen turhaksi, olenkohan muutaman kerran sitä tässä vuoden aikana käyttänyt ja jos joku noin hyvin maksaa..:eek:

miustakin toi uutisboxi on turha, jotenkin siihen ei kiinnitä huomiota. ja viehän se karhunosan tuosta..

Johan on kummaa ku tollasista asiosta itketään! Ei mua ainakaan haittaa pätkän vertaa noi mainokset, koska osaan rullata ruutua sujuvasti alaspäin. :jahas:

tomppa82 sanoi:
Minulla tuo uutiset boxi on taas very important!
Sama, olen esim. lukenu noi kaikki threadit mihin siinä tällä hetkellä on linkki.

Jos uutisboxia ei lueta, niin teen siitä semmmoisen että se luetaan.

Mä olen sen laittanut siihen siksi, että nuo tärkeät uutiset menisivät perille. Jos jengi rullailee sen ohitse, niin pitää pistää semmoinen mitä ei huomaamatta ohita. Eli suosittelen lukemaan sitä boxia, ei sitten tule yllätyksiä jos siinä on tärkeä info.

Toki Emaili-spammi on yksi vaihtoehto ja pop-uppia voisi käyttää.

Jotenkin ne voisi tallentaa sessioon ja tuoda enemmän esille. Esimerkiksi nyt on hankala tietää mikä on uusi ja mikä vanha uutinen. Jos uutinen luettu, niin se ei enää näkyisi tuossa boxissa. Jolloin siinä näkyisivät vain lukemattomat uutiset + kaikki.

Ei haittaa tosiaankaan yhtään nää nykyset bannerit, hyvä vaan jos pakkis saa lisää rahaa. Ihme itkua.

Sain kutistettua tuon diilin staattiseen banneriin 350x100pix kokoisena headeriin ja footeriin massiivinen animated gif/flash. Footerissa oleva banneri ei laske forumia alaspäin, joten siellä voi olla mikä vain.

Koitan sumplia sen 350x100pix tohon niin, että forum ei laske kuin vain yhden pikkubannerin verran alaspäin.

Kyllä te kuukauden kestätte yhtä isompaa banneria tuossa ylhäällä, eiks joo?

Back
Ylös Bottom