Pieni ilmoitus banneriasiasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mun mielestä bannerit ja niiden sijoittelu on ok tällä hetkellä, ei mua haittais vaikka niitä pari riviä lisää tulis. Ton Stoner Kingsin bannerin huomioarvo hakkaa kyllä 100-0 tällä hetkellä muut mainostajat, liikkuva kuva "hyppää silmille" (positiivisessa mielessä) kun sivun avaa.

Toi neljä vaihtuvaa kuvaa on muuten helvetin tehokas ja riittävä tapa tuoda esiin tuotettaan, jos se eka välähdys silmiin osuu kyllä se silloin myös loppuun asti katotaan.

1-3 liikkuvaa kuvaa kerrallaan tuossa 10-12 bannerin seassa toimii kuin junan vessa, enempää en niitä laittais ihan mainostajan huomioarvon kannalta( ja foorumin käyttäjien epilepsiakohtausten minimoimiseksi).

Mites Mike, otatko itse yhteyttä mainostajiin vai tuleeko kyselyitä sen vertaa ettei itse tarvi aktivoitua myyntihommiin? Onko noi vasen ja oikee alakulma tarkotuksella tyhjät vai eikö ole vielä mainostajaa löytynyt?

Rullailin forumia alaspäin ja huomasin, että alareunasta löytyy myös F1-banneri ja pakko todeta nyt, miten helvetin hyvä idea laittaa se alareunaan. Sen lisäksi, että se ei häiritse, on se oikeasti tyylikäs ja käy laudan ulkoasuun. :piis:

Allah sanoi:
Rullailin forumia alaspäin ja huomasin, että alareunasta löytyy myös F1-banneri ja pakko todeta nyt, miten helvetin hyvä idea laittaa se alareunaan. Sen lisäksi, että se ei häiritse, on se oikeasti tyylikäs ja käy laudan ulkoasuun. :piis:

tää on ihan totta, on sen verran tyylikäs banneri että muutaman kerran oon klikannut ja selaillut sivustoa. vaikka onkin alhaalla ei niin näkyvällä paikalla niin "laatu" tässä tapauksessa kompensoi sen hyvin että kerran kun huomaat niin tuut jatkossakin klikkaamaan ja selaamaan f1foorumia. toi yllä oleva on kans tyylikäs.

juu tonne alas sopii hyvin tuo banneri, ei oo tiellä ja sen voi täysin sivuuttaa jos ei kiinnosta katsoa. Mutta toisaalta se myös löytyy tuolta tosi kätevästi ja kiinnittää huomion.

Back
Ylös Bottom