Pieni flunssa ja tulokset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jüzzi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli tossa lauantaina pieni flunssa ja tänään menin salille siitä huolimatta. Mikään kova flunssa ei ole vaan nenä tukossa ja kurkku hieman karhea. No viimeviikolla penkissä oli mennyt kevyesti 6x2 ja varmasti olisi mennyt 2,5kg enemmänkin tangossa. Tänään sitten laitoin 2,5kg enemmän, kuin viimekerralla ja ajattelin, että suht kevyesti nousee. No kihnutin hyvin hikisen kolmosen(3) ja sitten 2,5kg pienemmillä painoilla taas kolmosen(3) :curs: . Tässä vaiheessa alkoi vitutus, mutta muissa liikkeissä sarjapainot ja toistomäärät eivät laskeneet ollenkaan, hauiskäännössä tein jopa uuden sarjaennätyksen. Miten voi olla mahdollista, että penkki ottaa itseensä pienestä flunssasta noin paljon, mutta muita liikkeitä se ei näytä kiinnostavan, että onko flunssa vai ei. Olo on muuten kaikin puolin hyvä paitsi nenä tukossa ja pienoinen väsymyksen tunne. Täytyy kyllä tarkkaan harkita viitsiikö huomenna mennä salille vittuilemaan itselleen, jos prässin painot tippuvat yhtä paljon, kuin penkin... Miten muilla, onko penkki ainut liike, joka ottaa itseensä noin paljon vai onko sattunut vain monien eri asioiden yhteensattuma?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
nokun penkissä makaat selälläs ja se kaikki paska sillo oikee tukkii nenän,et saa kunnolla ilmaa tai muutenkin oot ihan tukkonnen? ja taas seistessä nokka ei ole tukossa koske olet pystyasennossa.minulla usein tälleesti.. oisko tää jokin osasyy.? viisammat kertokoot enemmän.

Taikka sitten se on vaan niin, että melkein jokainen tietää sen penkkienkkansa grammalleen ja eron huomaa heti. Ja jos tekniikka on aina sama, on siinä penkissä kuitenkin hankalampa vetää chiittiä kun mitä vaikkapa hauiskäännössä.

Mutta toisaalta samat huomasin dietillä ollessa, penkkitulos ekana tipahti ja selkä ja jalkatulokset jopa kasvoivat, että kai siinä joku juttu sitten voi ollakkin.

Penkkipunnerrus on kuitenkin paljon raskaampi liike kuin hauiskääntö ja se jo vaikuttaa tuohon. Muutamia ajattelemisen arvoisia seikkoja on, että oliko rinta/ojentajat/olkapäät valmiiksi jo jumissa tai huonosti palautuneet? Sanoit, että oli tukkoinen olo ja pieni väsymys, eli vastasit jo itse kysymykseesi, kyllä tuollainen voi vaikuttaa paljonkin jo penkkitreeniin.
Kannattaa lepäillä vähän aikaa ja parannella itsensä iskuun, niin varmasti rautakin liikkuu eri tahtia.

jüzz sanoi:
No viimeviikolla penkissä oli mennyt kevyesti 6x2 ja varmasti olisi mennyt 2,5kg enemmänkin tangossa.
Tarkoitat varmaan 2x6, eikä 6x2?
(Älkää ikinä treenatko yhtään kipeänä)

masantti sanoi:
Tarkoitat varmaan 2x6, eikä 6x2?
(Älkää ikinä treenatko yhtään kipeänä)

Joo, moka 2x6 tarkoitin...eihän 3 toistoa olisi huono jos tarkoitus olisi saada 2 toistoa :D

Zone-sarja -42%
Joo, ei sitä kannata mennä sairaana treenamaan, kannattaa vain lepäillä ja antaa olon parantua. Itellä ollu nyt flunssa jo toista viikkoo ja vitutus on armoton kun ei pääse salille, mut ei auta kun odottaa :wall:

Mulla alko tossa pe aamuna hirvee hedari ja samalla kurkku oli kipee ja sitte seuraavana päivänä oli parempi olo ni ajattelin pitää tauon tähän väliin kesto n. 4 pvä

No mä taas menin salille tekemään olkapää, ojentaja päivän vaikka oli kurkku kipeä ja nuhaa. Yks tyyppikin sano et et eihkä kannattais mennä mut mä vaan sanoin paskat ja menin vääntää rautaa :D Kyse ei ilmeisesti ollut mistään vakavasta kun tein melkein joka liikkeessä sarjapainoenkan: kapee pena, pystypunnerrus, ranskalainen punnerrus, pushdown. Näiden lisäksi oli vain viparit eteen ja taakse joissa painot ja toistot pysyivät käytännössä samoina.

Back
Ylös Bottom