Pieniä asioita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
tai kohteliaisuuksia, joista olette tulleet hyvälle tuulelle. Lähinnä saliharjoitteluun liittyviä.

Emäntäni sanoi minulle tänä aamuna, että älä enenpää treenaa, kun muuten ei pysty kunnolla halimaan, koska kädet ei riitä enää ympäri :)

Tuosta tulin hyvälle tuulelle ja treenaan kahta kauheammin.

Tyttökaveri on tosin melko kääpiö, noin 160 cm.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on kuulemma perse pienentynyt ja näytän ihan joltain boxerimallilta jolla on sellaiset paksut reidet, hohhohhoo.. :lol1:

No mä oon ainakin ollu ihan tyyväinen, kun meiän salilla oon kuullu juteltavan, että mä oisin ruvennu käyttään jotain aineita! onhan mulla viime aikoina paino noussukin huomattavasti, mutta koska en oo salilla juurikaan mylviny ja hirnahdellu loppusuoralla, eikä voima ole kauheesti lisääntyny niin hieman kummastuttaa moinen, mutta olen kyllä tyytyväinen nykytilanteeseen.

Kun eräs naisihminen halatessa sanoi että sullahan on isommat tissit kun mulla...:p

Juuri viime viikonloppuna tuntui kivalta kun eräs miekkonen salilla kysyi että treenaanko kisoihin. Tuli sellainen fiilis että ilmeisesti ainakin treeni näyttää kovalta, eri asia taas on onko se sitä todella;)

Originally posted by mho
Mulla on kuulemma perse pienentynyt ja näytän ihan joltain boxerimallilta jolla on sellaiset paksut reidet, hohhohhoo.. :lol1:

joo, mulle sano eukko samoin yks ilta ku tulin saunasta..:D
tuntu kyllä kivalta..niin ja täti muistaa aina kehua kuinka mahtavan harteikas nuorimies
:kippis1:

Heh, multa yks jamppa salilla kysy, että treenaanko fitness vai kehonrakennuskisoihin...:lol2: Otaisiko ton sitten kohteliaisuutena vai vittuiluna...

Kotipaikkakunnalla, jossa käyn noin kolmen kuukauden välein, tuttavat luulevat minun roinaavan. En tiedä ottaakko kohteliaisuutena vai vittuiluna.

Eräs äijä tokaisi salilla, et sinäpäs näytät treenaavan isoilla painoilla, et ei ilkee samaa liikettä tulla viereen tekemään...no joo tais olla pientä imartelua!

Noi pienten paikkakuntien juorut on kyllä aivan mahtavia ja kaiken lisäks kun niitä levittelee semmoset ihmiset jotka eivät ymmärrä treenaamisesta tuon taivaallista...tosiaan kun minäkin (juorujen mukaan) olin roinakuurilla viime kesänä! En edes voi käsittää miten semmonen juoru voi olla mahdollista, olenhan pieni nainen, jolla nyt sattu dietin aikana olemaan rasvaprossa melko alhainen ja lihasten erottuvuus oli vain hieman parempi kuin yleensä naisilla jotka treenaavat salilla...that's it! Juorun kuultuani en tiennyt itkeäkö vai nauraako?!:lol1:

Originally posted by fitnesspimu
tosiaan kun minäkin (juorujen mukaan) olin roinakuurilla viime kesänä!
Kuulin saman huhun Tarja Lunnas Virtaselta, joka on Multian bingomummot värikuvina -lehden päätoimittaja. Tarja kertoi avoimesti, mutta järkyttyneenä ja teekuppi täristen, että olisit ottanut thaikkuja tyyliin 2, 2, 4, 4, 6, 6, 8, 8. :)

Enpä nyt tiiä onko tämä kohteliaisuus...
No tässä yks aamu eräs personal trainer pitkän tuijotuksen päätteeksi rupes heittää juttua mulle Englanniks, ku en kuulemma näytä ollenkaan suomalaiselta:) ja kysäs että onko kisat lähellä...ku ei ees mieleskään sillo ollu :)

Sit pari kertaa on kännykkäliikkeessä myyjät alkanu palvella mua englanniks, siit on saanu hyvää hupia, kun sit vähän aikaa vastailee kans englanniks, ja yhtäkkiä heittää Suomee väliin:lol1:

Menin tapaamaan kaveria jota en ollut nähnyt vuosiin...soitin ovikelloa ja kuulin outoa kolinaa oven takaa mutta kukaan ei avannut ovea..soitin uudestaan ja kuulin, että joku varmasti liikkui sisällä ja olin näkevinäni ovisilmän välähtävän.

Tottuneena joidenkin kavereiden skitsofreniamaiseen käytökseen koputin vielä ja huutelin oven takaa, että avaa nyt, se olen minä täällä vaan...

Vähän ajan päästä ovi aukeni varovasti ja kaveri vinkkas et tule sisälle...

Kun kyselin syytä outoon käytökseen, niin selvisi, että kaverilla oli parin kuun vuokrat rästissä ja suulaaksi tunnettu isännöitsijä oli luvannut laittaa 'torpedon' vuokralaisen perään...

Kaveri oli kurkistellut ovisilmästä ja luullut mua isännöitsijän 'torpeedoksi' kun ei ollut mua tunnistanut lisämassan vuoksi...

Voi kai tuonkin kohteliaisuutena ottaa...:lol1:

Han moo do-opettaja sanoi minulle, että sulla on isot lihakset, mutta älä käytä niitä väärin. Jee jee!

Viime kesänä illanvietossa eräs pari vuotta minua vanhempi painonnostaja tokaisi minulle, jotta "Pyry. Noilla kasvoilla sie saat vielä paljon pilluu." Kesän kohokohta.

Mun hieroja on kiva, kun se muistaa välillä aina sanoa jotain kivaa. Esim. sua on helppo hieroa, kun on isot ja erottuvat lihakset. HUOM. riippuu mihin vertaa eli tässä tapauksessa keskiverto-naisimmeiseen. Tietty, kun joku tulee kyselemään kisa-aikomuksia, niin se lämmittää mieltä. :)

Kolme tai neljä tyyppiä tullut vuoden sisään salilla kysymään olenko kilpaillut kehonrakennuksessa :lol1:

Vastaus on aina sama: ei ole tarpeeksi lihasta. :(

Naisten kommentit on parasta treenikannustetta mitä on.

Semmonen juttu laillaan huvitti, kun verikokeessa nainen kehui verisuonten olevan näkyvissä, ettei tarvinnut hakea eikä puristella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom