Pienet lentävät paskiaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
NP sanoi:
Mukavaa kun auton tuulettimen aukaisee, sieltä lentää muutama suuhun, silmiin, nenään ym. Nooh, ei noita nyt sisällä ole.

Kannattaisi olla vaikka raitisilmasuodatin...Tossahan mennöö auto ihan kamalan näköiseksi unohtamatta sitä kaikkea liikennteessä olevaan skeidaa mitä joutuisi vetämään keuhkoihin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
imuttajat

Joo kaikkein perseimmästä on kaikki imuttajat. Etupäässä hyttyset, mulle ku
oon allerginen niitten pistoille. Multa ei häivy hyttysen pisto 1 tai 2 pävässä
se voi olla siinä ainaski 1 kk tai yli oon koittanu. Jos se paikka, mihin se on imuttanu osuu johonkin se rupee syyhyy ihan vitusti ja ainoo tapa saada se pois on raapia se auki :urjo: , ja sit voi saada jonku kivan tulehduksen jne..
Sade on kiva se vie huttuset pois :) .

taas unohdin lukee kaikki viestit ...

snowball sanoi:
Joo kaikkein perseimmästä on kaikki imuttajat. Etupäässä hyttyset, mulle ku
oon allerginen niitten pistoille. Multa ei häivy hyttysen pisto 1 tai 2 pävässä
se voi olla siinä ainaski 1 kk tai yli oon koittanu. Jos se paikka, mihin se on imuttanu osuu johonkin se rupee syyhyy ihan vitusti ja ainoo tapa saada se pois on raapia se auki :urjo: , ja sit voi saada jonku kivan tulehduksen jne..
Sade on kiva se vie huttuset pois :) .
Vähän myöhässä ehkä ..
Ja on ne ihana siemenetkin v:mäisiä jos sille päälle sattuu ........ :lol2:

Eihän tässä oo vaan nyt kyse niistä lentelevistä ION92geisteistä, mitä ihmeteltiin muutama ilta sitten :evil:

Tape sanoi:
Eihän tässä oo vaan nyt kyse niistä lentelevistä ION92geisteistä, mitä ihmeteltiin muutama ilta sitten :evil:
En usko,että on puhe enää samasta "ilmiöstä".
Onko tuolla ION-jutulla muuten perää ja millainen se reaktio sitten oli?

Älä kysele enempää, et saa unta kuitenkaan, kun puhelin alkaa soida lastenhuoneessa...

Tylerd sanoi:
paitsi eikös raitisilmasuodatin jätä pikku paskiaiset ulkopuolelle...ei nyt ihan jokaista, mutta ison osan :jahas:

Niissä 15 vuotta vanhoissa romuissa mitä mulla aikasemmin oli ei ollut varmaan mitään suodattimia ja kiinnosti ihan kynpillä niihin jotain sellasia viritellä. Taitavat muuten puuttua aika monesta autosta noi suodattimet.

tämmösii

Näistäkön tässä on kyse?Näitä paskiaisia nimittäin lentelee ainakin meirän nurkilla ihan hc paljon :eek:

Viimeksi muokattu:
Tylerd sanoi:
Näistäkön tässä on kyse?Näitä paskiaisia nimittäin lentelee ainakin meirän nurkilla ihan hc paljon :eek:

Jep, just noista. Ja niitä on joskus niinpaljon, että ei edes uimaan voi mennä kun veden pinta on noita täynnä.

Eli ne on pesiytynyt ainakin Jyväskylä-Tampere akselille:lol2: :offtopic:En oo muuten käyny kahteen vuoteen uimassa....osaankohan edes enää:jahas:

Jokipoika sanoi:
Jos tuossa tarkoitetaan noita kesä-heinäkuussa ilmassa ja jokapaikassa olleita valkoisia untuvapalloja,niin silloin kukki kastanja. Olin hesassa liikenteenohjaajana silloin kun noita oli pöllyämässä pitkin katuja,silloin niistä pystyi tekemään lumipallojakin...

Jos me puhutaan samasta nöyhtästä niin se on kyllä Poppeleista kotoisin. Esim Manskun alapäässä liikenneympyrää ennen oleva iso puu on Poppeli ja siitä lähtee valkoista tyynyntäytettä tonnikaupalla. Tosin tällä hetkellä ei Helsingin ilmassa kyllä leijaile mitään. On nimittäin satanut niin runsaasti ja taajaan että kaikki ilmaa kevyemmät hiukkaset on viemärissä.

Mike sanoi:
Ei vaan tuosta mistä postattiin jo kuvakin. Nuo valkoiset sydeemit eivät ole mitään näiden runkkareiden rinnalla.

Aivan, noita poppeleita kun ei nyt ihan joka pihassa kasva, mutta koivuja sitten senkin edestä.

HYÖKKÄYS ON ALKANUT. Viholline on laskenut kuluvan vuorokauden sisällä meidänkin pihaan tuhansien "paskiaisten" maahanlaskudivisioonan. Puolustajalla ei ole mitään mahdollisuuksia näin valtavaa armeijaa vastaan...

Paitsi autossa, jossa sattuu olemaan raitisilmasuodatin :D

Tape sanoi:
HYÖKKÄYS ON ALKANUT. Viholline on laskenut kuluvan vuorokauden sisällä meidänkin pihaan tuhansien "paskiaisten" maahanlaskudivisioonan. Puolustajalla ei ole mitään mahdollisuuksia näin valtavaa armeijaa vastaan...

Pikkusen isompaa hyökkää omalle pihalle :rock:

Saatanan ukonkorennot ovat valtaneet pihan.
Kuva mokomasta Pikku hornet

Perkeleen hornetit menisivät muualle, kun ei pysty edes paistaa makkaraa kun noi syö sen välittömästi.

Pieni video noista.

n.10MB and MOV

Ikinä nähny moista joukko-kuoriutumista.

Garion sanoi:
Pikkusen isompaa hyökkää omalle pihalle :rock:

Saatanan ukonkorennot ovat valtaneet pihan.
Kuva mokomasta Pikku hornet

Perkeleen hornetit menisivät muualle, kun ei pysty edes paistaa makkaraa kun noi syö sen välittömästi.

Pieni video noista.

n.10MB and MOV

Ikinä nähny moista joukko-kuoriutumista.
No johan nyt on helvetti :eek: Noi on jo vittumaisia vaikkei enää ookkaan pieniä lentäviä paskiaisia.....Myrkytä ne :evil: Kunnon mayhem :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom