Pienet lentävät paskiaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Jeesus että vituttaa nuo ilmassa lentelevät ja jokapaikasta löytyvät sydeemit. Onko ne jotain koivun siemeniä vai mitä? Anyways, niitä on aivan jokapaikassa, korvissa, housuissa, tyynyn alla, pesukoneessa, naapurin koiran perseessä. Jos ostaisin etelänavalla purkitetun tonnikalapurkin, niin siellä sisälläkin olisi ihan varmaan noita lentäviä paholaisia. Ottaa jonkinverran päähän kun vippasee autossa tuulettimen ja sisään pöllähtää 4 miljoonaa noita. Voisko joku tehdä asialle jotain?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä ole näkynyt lentäviä paskiaisia. Älä ota enää :)

Siis puhutaanko nyt niistä "taivaalta" leijailevista höyheniä muistuttavista itiöistä, vai mitä lie nyt ovatkaan..? Jos puhutaan niin, :curs:! En valitettavasti osaa tehdä asialle mitään, mutta jos joku osaa, niin apua kaivataan täälläkin.

Joutuu melkein aamusin lumiharjalla putsaan auton, ku se on noiden saatanan siementen peitossa :curs: Kaadan kohta parkkipaikan ympäriltä jokaisen koivun kilometrin säteellä :jahas:

Koivut vaan halunnu vähän wänkkiä...:|

se on ihan luonnollista tietyssä vaiheessa kehitystä.

Mukavaa kun auton tuulettimen aukaisee, sieltä lentää muutama suuhun, silmiin, nenään ym. Nooh, ei noita nyt sisällä ole.

Ehkä Tampere on joku maaseutu..? ;)

NP sanoi:

:D

Lukkoon ennenkuin Iso M herää... tai tulee jääkaapilta uuden bissen kans.. :rolleyes:

Höh, minä luulin että tässä threadissa haukuttaisiin hyttysiä. Minua on pistänyt jo ihan hemmetin moni hyttynen tänä kesänä. Hyttyset on äärimmäisen perseestä!

:rolleyes:

Joo noi lentävät paskat eli koivun urvut on kyllä yksiä saatanan perkeleitä, mun letti (joka tällähetkellä muistuttaa kananpersettä tahi lokinpesää a`la Miken pihan roskiksen katto) ja siellähän niitä lymyilee kymmeniä, iltaisin ne ropisee pitkin poikin kämppää, maitorahkaankin:curs:

Ne on Mike niitä lokkeja ;)

Njääh...

tafel_006_small.jpg

Ovatko ne kenties noita vasemmalla keskellä perhosen näköisiä siemeniä? Koivu ainakin tiputtelee nyt aikas rankasti siementä.

Mulla on auto täynnä tällaisia siemeniä...hieman epätarkka kuva, mutta tunnistaa jos on samoja.

Liitteet

• siemen helvetistä.JPG
    siemen helvetistä.JPG
    6,3 KB · Katsottu: 395
Jos tuossa tarkoitetaan noita kesä-heinäkuussa ilmassa ja jokapaikassa olleita valkoisia untuvapalloja,niin silloin kukki kastanja. Olin hesassa liikenteenohjaajana silloin kun noita oli pöllyämässä pitkin katuja,silloin niistä pystyi tekemään lumipallojakin...

NP sanoi:
Mukavaa kun auton tuulettimen aukaisee, sieltä lentää muutama suuhun, silmiin, nenään ym. Nooh, ei noita nyt sisällä ole.

Ja tollasessa ilmastoimattomassa versioissa kun pitää puhaltimen täysille ja säätää pari kertaa kylmältä kuumalle ja takasin niin niitä pölähtää vielä pari kourallista lisää sieltä kätköistä...

Yksiä perkeleitä ovat.

Timba79 sanoi:
Ja tollasessa ilmastoimattomassa versioissa kun pitää puhaltimen täysille ja säätää pari kertaa kylmältä kuumalle ja takasin niin niitä pölähtää vielä pari kourallista lisää sieltä kätköistä...

Yksiä perkeleitä ovat.
paitsi eikös raitisilmasuodatin jätä pikku paskiaiset ulkopuolelle...ei nyt ihan jokaista, mutta ison osan :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom