Angelica-82:
Jees, oon alkanut taas juosta aamuisin sellasia max. 7kilsan lenkkejä ihan rauhalliseen tahtiin ennen töihin menoa...ja vastavuoroisesti vähentänyt tosi paljon aerobista iltapäivistä. Pump-tunneilla ja puntilla käyn edelleen, mutta en joka päivä. Ja muutenkin mulla on VÄLIPÄIVIÄ, heh... Ei vaa, viikko täysin vapaata tuntuu hirveeltä ajatukselta, mutta otetaan vakaaseen harkintaan. Ainakin oon vähentäny liikunnan määrää tosi paljon, ei enää 11 tuntia viikossa. Mun paino nous yllättäen 3-4 kiloa nyt viimeisen 3 viikon aikana, kun oon vähentäny liikuntaa ja tuntuu et oon koko ajan turvoksissa... ja nyt tippunu kaks. En tajua minkä tollasen sahaamisen aiheuttaa. Kaiketi sitä syömistä pitää tosiaan syynätä jos liikunnan määrääki vähentää...=))
Jees, oon alkanut taas juosta aamuisin sellasia max. 7kilsan lenkkejä ihan rauhalliseen tahtiin ennen töihin menoa...ja vastavuoroisesti vähentänyt tosi paljon aerobista iltapäivistä. Pump-tunneilla ja puntilla käyn edelleen, mutta en joka päivä. Ja muutenkin mulla on VÄLIPÄIVIÄ, heh... Ei vaa, viikko täysin vapaata tuntuu hirveeltä ajatukselta, mutta otetaan vakaaseen harkintaan. Ainakin oon vähentäny liikunnan määrää tosi paljon, ei enää 11 tuntia viikossa. Mun paino nous yllättäen 3-4 kiloa nyt viimeisen 3 viikon aikana, kun oon vähentäny liikuntaa ja tuntuu et oon koko ajan turvoksissa... ja nyt tippunu kaks. En tajua minkä tollasen sahaamisen aiheuttaa. Kaiketi sitä syömistä pitää tosiaan syynätä jos liikunnan määrääki vähentää...=))
Ja kuten jo aiemmin sanottu niin sulla ei ole ylimäärästä painoa! Jos sun kropassa on joku vika ni se on ehkä liian löysä??? Vaikea sanoa kun ei oo nähny kuvaa. Mut jos löysyydestä on kiinni niin sitä et saa hirveillä aerobisilla muutettua.
Ja se mistä en itessäni juuri tykkää on se löysyys...ja se ei perkule tunnu lähtevän mihkään vaikka kuikka jumpassa ryskäis menemään (kuin hirvi :D ) Eli puntin kautta sitten siihenkin ratkaisu kaiketi? Se ei vaa tunnu menevän jakeluun, et on pirun vaikee olla samalla kertaa pieni ja siro ja lihaksikas... :itku:
Juoksusta pidin taukoa melkein kaksi kuukautta, kun rupes tökkiin ihan tosissaan - nyt taas innostusta hommaan ihan kympillä ja upea tunne kun jaksaa ja jaksaa
Mut pakko sanoo, et ei mun mielestä kolme tai neljä 5-7 kilsan lenkkiä aamuisin oo kyllä kauheen paljon, ainakaan juoksuun tottuneelle...Mutta liika juoksu näkyy kyllä sitten voimattomuutena kintuissa salilla, joten malttia peliin siis...