Photoshop-apua tatskan kanssa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RRKalle
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin keskiviikkona nyt itteäni kiusaamassa Turussa. Otin sen vedossa hävityn numerosarjan vasempaan polvee vanhan vedossahävityn kuvan seuraksi. Helinää en nyt ottanut kun en saanut päätettyä mihin se ottaisin, enkä sitäkään otanko tollasen mikä shopattiin vai mustavalkosena erikuvan keijusta.

Jossain vaiheessa ennen kesää luultavasti tollasen Helinän hajen, laitan sitten samantien kuvat kaikista tatskoista tänne niin voitte nauraa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä olenko outo tai jotain, mutta minusta tuollainen helinä-tatuointi olisi aivan helmi:) Pidin.

huumor sanoi:
kerro nyt kalle edes vähän niistä vedoista. ja mitä kaverilla oli patina?? ei voi mennä aina noin huonosti :D

No perhana, nytpä jaksan kertoakin, kun on kone kuosissa. Ihmeellisiä ongelmia ollut, enkä ole paljon pitkiä viestejä kirjotella. Välillä näppis jumittunut, välillä teksti kadonnut. Jepu.

Toi ensimmäinen veto lyötiin joskus 13-14-vuotiaana Kaarinassa Hovirinnan koulun pihalla. Tuli kamala väittely siitä että mikä oli "vastaus kaikkeen", Linnunradan käsikirjassa liftareille. Sehän oli luku 42, nyt sen muistan. :)

Mutta silloin olin syystä tai toisesta 100% varma että se oli 47:( . Vängättiin serkun kanssa siitä helvetin kauan, ja alkoi molemmilta hermo menemään:curs: . Alkoi varmaan olemaan turpaanlyöminenkin lähellä, teininä palo muutenkin hihat heti, ja oli itse aina oikeassa.

No, loppujen lopuksi lyötiin vetoa asiasta, ja panoksena oli että se kumpi on väärässä, ottaa oikean vastauksen tatuointina vasempaan polveensa:rolleyes: . Myöhemmin sitten selvisi että olin väärässä, mutten voinut ottaa tatskaa vielä noin nuorena. Sovittiin että se pitää ottaa ennen kuin täytän 20-v.

Sinä päivänä kun täytin 20, lähdin töistä vähän aikaisemmin ja menin tatuointiliikkeeseen ja tatuoija-akan ihmettelyjen säestämänä sain numeron 42 polveeni. Sitten :kippis1: ja radalle, siitä tulikin aika unohtumaton ilta mutta se on eri tarina se...

Tämä nykyinen tatuointi oli sellainen krapulassa lyöty veto. Samaisen serkun kanssa päätettiin krapuloissamme että ei ryypätä enää aikoihin, vaan aletaan kunnollisiksi.

Lopputuloksena oli vedonlyönti että ollaan ryyppäämättä ja se kumpi ekana retkahtaa, tatuoi päivämäärän jolloin retkahti, yli sentin korkuisilla kirjaimilla tarkemmin määrittelemättömään paikkaan.

No eihän siinä mennyt kuin 5 päivää niin tuli hyvä iltama ja molempien teki mieli dokata. Vedettiin molemmat vodkasnapsit naamaan ja päätettiin ratkaista pokerilla kumpi sen tatuoinnin ottaa, eli on siis häviäjä.

Molemmille 60 pullonkorkkia, kaikki kaljat mitkä avasi ja joi sai lisätä korkkimääräänsä. Se kumman korkit loppuisivat eka olisi häviäjä. Ja lienee turha sanoa kumpi hävisi.:itku: En saatana ymmärrä kuinka se niin hyviä käsiä sai:eek: , tiedän varmaksi ettei huijannut.

Otin sitten sen päivämäärän vanhan tatskan yläpuolelle, 070505, ilman pisteitä. Ei se edes kamalan ruma ole, aina ei vituta kun peiliin kattoo. Kai sen nyt pitäisi sitten toimia jonain muistutuksena että pitää mielen lujana, mutta ei ole toiminut.
Mutta pääasia että maksoin vetoni.:piis:

Kyllä mä sille kusipäälle(serkulleni) vielä jonkun NIgerian-lipun selkään jallitan. Mutta ryyppäämättömyysvetoja en viitti lyödä, oon hävinny niitä niin monta.

RRKalle sanoi:
Kyllä mä sille kusipäälle(serkulleni) vielä jonkun NIgerian-lipun selkään jallitan. Mutta ryyppäämättömyysvetoja en viitti lyödä, oon hävinny niitä niin monta.

Tarpeeksi kun yrität jallitaa, niin sulla on kohta sen serkkus naaman kuva tatuoituna olkapäähän. Pidähän varas...

RRKalle sanoi:
J Toinen mikä antaa elämä kuvalle on tarina sen takana, saavutus tai muistutus ym. ym.

Mulla on näitä jonossa niin vitusti että ei oikeestaan muuta ole kun mennä sinne tatskaliikkeeseen ja hakkauttaa ne kiinni. En vaan oo saanu aikaseks. Tälle vuojelle kyllä lupasin ittelleni tossa. Ne kun saa kaikki lyötyä niin siinä onkin sitten koko paska nidottu samoihin kansiin. Niskaan, olkapäähän/selkään ja forkkuun ois tulossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom