Peugeot trekker?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Liittynyt
12.11.2004
Viestejä
430
Aattelin täällä kysästä muutamaa juttua..

Missä on peugeot trekkerissä kaasari?

Ja mikä siinä vois olla vikana kun jos nyt käynnistää niin voi ajaa jonkun 200 m hyvin mutta sitten taas hyytyy.Jos taas sammuttaa koneen ja oottaa vähän aikaa voi ajaa saman matkan,?

Onko peugeotissa variaattorin prikka edessä vai takana?Paljonko sen ottaminen nostaa huippuja?

Kiitos jos jaksatte vastailla!
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nyt tulee tosi mekaanikolta apuja. (NOT)

Kaasarin löydät kun seuraat bensaletkua tahi kääntelet kaasua ja katot missä liikkuu (vaijeri nykii sellasta vipstaakia)

Yritä tsekata että se bensa liikkuu letkussa -siinä on varmaan joku bensansuodatin letkussa (seuraa letkua tankilta niin pitäs löytyä), ks. että siinä killuu muutama tipallinen bensaa ja tutki josko jossain olis jotain tukosta tms. (Äitylin skodessa oli jotain häikkää tuossa, tankilta ei meinannu päästä bensa etiäpäin)

Onko vanhaa bensaa tankissa talven jäljiltä esim.?
 
Moro,

Itellä löytyy vielä tallista Peugeot Speedfight 2. Teknisesti näis Peugeotin skopoissa ei taida olla suurempia eroja kuin moottorinjäähdytysjärjestelmässä. Sulla on varmaan sama ongelma kuin mulla oli viime vuonna, eli automaattiryyppy
on menny rikki. Kuitenki ennen ku alat katkomaan johtoja siltä, kannattaa toi kaasari ja ilmanputsari putsata, jos vaikka auttas. Kaasari löytyy variaattorin yläpuolelta, ilmanputsarin takaa. Mikäli trekkerissä on yhtään samanlainen rakenne kuin speedfightissa, joudut ensin purkaan pois tarpeeksi kamaa siitä kaasarin ympäriltä (penkki ja katteita) ja sen jälkee irrotat ilmanputsarin ja imukaulan. Sitten paljastuukin kaasari. (en ala täs neuvoo mitä teet, oletetaan että osaat edes jotain 2-t tekniikasta :) ) Vanhan bensan pois liruttaminenkin ja uuden laitto kannattaa myös tehä.

Jos putsaus ei auttanut, niin toista operaatio pari kertaa. Jos ei vieläkään auttanut niin kokeile katkaista kaasariin tulevat kaks sähköjohtoa. Jos auttoi, niin vika oli siinä. Kun johdot on poikki nii kylmällä koneella tahtoo olla vähä oikukas, voit korjata ongelman joko pistämällä ryypylle sähkökatkaisijan tai viemällä huoltoon ja tilata uuden ryypyn. (Toi automaattiryyppy menee jokaises pösös jossain vaiheessa.)

Ja prikka on jokaisessa skootterissa "etuvariaattorissa". Peugeotissa se on rullakupissa kannen alla oleva <1mm oleva levy. Huipuista sen verran, että normaalisti menee sen 65km/h todellista nopeutta, muna-asennossa myötätuulella lähemmäs 80.
 
Zone-sarja -42%
Aattelin täällä kysästä muutamaa juttua..

Missä on peugeot trekkerissä kaasari?

Olisiko ollut siinä ilmanputsarin takana..

Ja mikä siinä vois olla vikana kun jos nyt käynnistää niin voi ajaa jonkun 200 m hyvin mutta sitten taas hyytyy.Jos taas sammuttaa koneen ja oottaa vähän aikaa voi ajaa saman matkan,?

Lähteekö kuitenkin hyvin käyntiin?

Onko peugeotissa variaattorin prikka edessä vai takana?Paljonko sen ottaminen nostaa huippuja?

Kiitos jos jaksatte vastailla!

Edessä. 80 saa mittariin kun jaksaa kelailla.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom