Peten pitkäkuumakesä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
Nää Parkkoset, Jääskeläiset ja Koivuset ei ainakaan ole kaunistaneet Suomen musiikkimaailmaa, päinvastoin. Saamarin pikkulikkojen itkettäjiä!:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan tosta Petestä, joku kuvakin julkastu promootiotarkotuksessa, matkittu Hendrixia kuvaa myöten:D Njoo, eipä niitä kahta saa mahtumaan oikeasti edes samaan lauseeseen, noin niinkuin musiikkillisesti.

Muutenkin vituttaa tää 2000 luvun tuotteistamis, paskapoppi tyyli, tollasista kisoista nousee hetken julkisuuteen jotain ns. artisteja, ku ei ne osaa edes lauluja kirjottaa tai säveltää. Noittenkin idols voittajien takana on samat pari jätkää ku vääntää niitä biisejä ku liukuhihnalta, ja sit kehutaan jotain vitun Parkkosia ynnämuita, jotka ei paljon luomisentuskaa läpikäy.

:urjo: = Mielipiteeni nykyajan musabisneksestä

Ihmeellistä kiehumista Parkkosesta sun muista, keneltä se on pois jos jotkut sattuvat noista pitämään, ei siellä Suomen myydyimpien listalla muutenkaan ole mitään sen vakuuttavampaa musiikkia. Ja voi lollero jos jätkä ei tiedä jotain suomalaisia finhitsejä ulkoa, popedan äijäilyt sun muut kapakka karaoke musat ei vaan kuulu jokaisen ihmisen kuuntelulistalle.

Makuasioista nyt aina voidaan kiistellä. Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä. Jotkut jopa pojasta.

No eihän toi Pete "paska" Parkkonen kyllä mikään muusikko ole, eikä minkään muunkaan alan ammattilainen. Oon aika varma, että ei se kauan pysty musiikilla itteään elättämään. Parin vuoden päästä kukaan jaksa enää muistella jotain kulahtanutta idols-perseilijää.
nojaa suvussa on kyllä aika tiukat meriitit esim urheilun saralta joten taitaa tuolla kaverilla olla viitseliäisyydestä kiinni kun tekee ilmeisesti vähän kaiken keskinkertaisesti...

Ihmeellistä kiehumista Parkkosesta sun muista, keneltä se on pois jos jotkut sattuvat noista pitämään, ei siellä Suomen myydyimpien listalla muutenkaan ole mitään sen vakuuttavampaa musiikkia. Ja voi lollero jos jätkä ei tiedä jotain suomalaisia finhitsejä ulkoa, popedan äijäilyt sun muut kapakka karaoke musat ei vaan kuulu jokaisen ihmisen kuuntelulistalle.

Tämäkin olisi täysin totta jos Pete Parkkonen olisi kotona jammaillut jonkun dildon kanssa tota biisiä. Kyllä ne sanat ois ihan hyvä kerrata edes kerran jos sen aikoo mennä lavalle esittämään.

Tämäkin olisi täysin totta jos Pete Parkkonen olisi kotona jammaillut jonkun dildon kanssa tota biisiä. Kyllä ne sanat ois ihan hyvä kerrata edes kerran jos sen aikoo mennä lavalle esittämään.
Aivan tuossa olet kyllä oikeassa.

Nyt täytyy myöntää, että minulla ollut aukko sivistyksessä! En tiennyt, että tuo Popedan veto on cover! Jälleen kerran: alkuperäinen paljon parempi kuin cover.

EI OLE KOVERI! COSTELLO ON SEN IHAN ITE TEHNY!

"Kuuma kesä" (tunnetaan yleisemmin nimellä "Pitkä kuuma kesä") on kitaristi Costello Hautamäen sävellys ja laulaja Pate Mustajärven sanoitus."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuuma_kes%C3%A4_/_Tuomas_parka

ja wikipediako sen todistaa? :D
jos noita kahta kuuntelee, aika samoilta kuulostavat.Onhan se tilastollisesti mahdollista, että nuotit menee samoin jonkun toisen kappaleen kanssa vähän esim. kertsissä, mutta toi popedan biisin ja mudin biisin yhteneväisyys on jo vähän liikaa sattumalle. tai no mistäs mä mitään tiedän

ja wikipediako sen todistaa? :D
jos noita kahta kuuntelee, aika samoilta kuulostavat.Onhan se tilastollisesti mahdollista, että nuotit menee samoin jonkun toisen kappaleen kanssa vähän esim. kertsissä, mutta toi popedan biisin ja mudin biisin yhteneväisyys on jo vähän liikaa sattumalle. tai no mistäs mä mitään tiedän

EIKÄ KU COSTI TEKI JA PATE AUTTO! JA OLI KÄNNISSÄ!

... sitä tässä vaan yritän sanoa, että aika härskisti on Hautamäki ottanu ilmiselvän plagiaatin omiin nimiinsä:david:

... sitä tässä vaan yritän sanoa, että aika härskisti on Hautamäki ottanu ilmiselvän plagiaatin omiin nimiinsä:david:
No joo. Onhan se periaatteessa mahdollista, että joku aikaisemmin kuultu melodia tulee mieleen, mutta sitä ei itse tajua, että on kuullut sen jossakin vaan luulee itse keksineensä sen. Eli tavallaan vahingossa plagioi. Luulisi silti, että jos näin olisikin käynyt, niin jossakin vaiheessa tuo asia olisi tullut ilmi myös Hautamäelle, ja biisin tekijänoikeudet olisi voinut rehellisesti siirtää sinne minne ne kuuluvat.

EIKÄ KU COSTI TEKI JA PATE AUTTO! JA OLI KÄNNISSÄ!

Ja Rautavaarakin sävelsi Yölinjalla-kappaleen ihan ite.

Ja Pizza Enrique keksi kanssa ihan itse biisinsä...

Nyt täytyy myöntää, että minulla ollut aukko sivistyksessä! En tiennyt, että tuo Popedan veto on cover! Jälleen kerran: alkuperäinen paljon parempi kuin cover.

no sovitaa et tuo on alkuperäne. Mut ei todellakaan oo parempi popedan versioo.

Ja Rautavaarakin sävelsi Yölinjalla-kappaleen ihan ite.

Ja Pizza Enrique keksi kanssa ihan itse biisinsä...

Äänitearkiston mukaan Yölinjalla on kylläkin merkitty käteis-Jussin tekemäksi. P.Enricosta sen verran, että huumorimusiikissahan kaikki biisit on covereita tai plagiaatteja.

Mutta silti: SE OLE EI OKEI! (säv., san., sov. Viikinki Halme)

aha...

Tässä vielä koko esitys http://www.youtube.com/watch?v=LnWy39ftmvw
Hauskaa kun poika niin polleana aloittaa laulamaan ja kohta mumiseekin nöyränä.
Mutta fanit ei valita:
outids (5 hours ago) Show Hide -5 Marked as spam Reply | Spam
Oi<3 Tää oli hyvä Peten vetämänä ;DD<3<3 Pete vetää helevetin hyvin tään.. vaik sanat ei ookkaa iha kohilllaa ;DDDD

Suositut

Back
Ylös Bottom