Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nojaa suvussa on kyllä aika tiukat meriitit esim urheilun saralta joten taitaa tuolla kaverilla olla viitseliäisyydestä kiinni kun tekee ilmeisesti vähän kaiken keskinkertaisesti...No eihän toi Pete "paska" Parkkonen kyllä mikään muusikko ole, eikä minkään muunkaan alan ammattilainen. Oon aika varma, että ei se kauan pysty musiikilla itteään elättämään. Parin vuoden päästä kukaan jaksa enää muistella jotain kulahtanutta idols-perseilijää.
Ihmeellistä kiehumista Parkkosesta sun muista, keneltä se on pois jos jotkut sattuvat noista pitämään, ei siellä Suomen myydyimpien listalla muutenkaan ole mitään sen vakuuttavampaa musiikkia. Ja voi lollero jos jätkä ei tiedä jotain suomalaisia finhitsejä ulkoa, popedan äijäilyt sun muut kapakka karaoke musat ei vaan kuulu jokaisen ihmisen kuuntelulistalle.
Aivan tuossa olet kyllä oikeassa.Tämäkin olisi täysin totta jos Pete Parkkonen olisi kotona jammaillut jonkun dildon kanssa tota biisiä. Kyllä ne sanat ois ihan hyvä kerrata edes kerran jos sen aikoo mennä lavalle esittämään.
Nyt täytyy myöntää, että minulla ollut aukko sivistyksessä! En tiennyt, että tuo Popedan veto on cover! Jälleen kerran: alkuperäinen paljon parempi kuin cover.
ja wikipediako sen todistaa? :D
jos noita kahta kuuntelee, aika samoilta kuulostavat.Onhan se tilastollisesti mahdollista, että nuotit menee samoin jonkun toisen kappaleen kanssa vähän esim. kertsissä, mutta toi popedan biisin ja mudin biisin yhteneväisyys on jo vähän liikaa sattumalle. tai no mistäs mä mitään tiedän
No joo. Onhan se periaatteessa mahdollista, että joku aikaisemmin kuultu melodia tulee mieleen, mutta sitä ei itse tajua, että on kuullut sen jossakin vaan luulee itse keksineensä sen. Eli tavallaan vahingossa plagioi. Luulisi silti, että jos näin olisikin käynyt, niin jossakin vaiheessa tuo asia olisi tullut ilmi myös Hautamäelle, ja biisin tekijänoikeudet olisi voinut rehellisesti siirtää sinne minne ne kuuluvat.... sitä tässä vaan yritän sanoa, että aika härskisti on Hautamäki ottanu ilmiselvän plagiaatin omiin nimiinsä
EIKÄ KU COSTI TEKI JA PATE AUTTO! JA OLI KÄNNISSÄ!
... sitä tässä vaan yritän sanoa, että aika härskisti on Hautamäki ottanu ilmiselvän plagiaatin omiin nimiinsä
Luulisi silti, että jos näin olisikin käynyt, niin jossakin vaiheessa tuo asia olisi tullut ilmi myös Hautamäelle, ja biisin tekijänoikeudet olisi voinut rehellisesti siirtää sinne minne ne kuuluvat.
Nyt täytyy myöntää, että minulla ollut aukko sivistyksessä! En tiennyt, että tuo Popedan veto on cover! Jälleen kerran: alkuperäinen paljon parempi kuin cover.
Ja Rautavaarakin sävelsi Yölinjalla-kappaleen ihan ite.
Ja Pizza Enrique keksi kanssa ihan itse biisinsä...
"tarkistahan asia uusiksi 10min päästä..."EI OLE KOVERI! COSTELLO ON SEN IHAN ITE TEHNY!
"Kuuma kesä" (tunnetaan yleisemmin nimellä "Pitkä kuuma kesä") on kitaristi Costello Hautamäen sävellys ja laulaja Pate Mustajärven sanoitus."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuuma_kes%C3%A4_/_Tuomas_parka
Äänitearkiston mukaan Yölinjalla on kylläkin merkitty käteis-Jussin tekemäksi.