Peten pitkäkuumakesä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
mikä vitun kiimakesätosi-tv? Sori että elän tynnyrissä, mutta ovatko ne tehneet nyt ohjelman missä neekerin ja lattiamopin risteytys viettää kesälomaa ja on cool? V*ttu jos näin on niin kyllä on tuottajilla ja ohjelmistosta vastaavilla ideat vähissä.
Mä en jaksa enää yhtään näivä v*tun B-luokan tositv-julkkiksia, menen vitutustreadiin ihan just

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parkkosen veto vaikutti samalta kuin oma karaoke kolmessa promillessa, jätkä ei muistanut mitään muuta kuin kertsin ja loput oli vaan muminaa ja älinää.

Tämä formaatti lyö kyllä tän kesän pohjat. Väsyneitä artisteja, väsynyttä välijuttelua ja sanaristikon täyttöä joka biisin välissä vihjeillä "pitkä kuuma kesä biisin esitti alunperin popeda jonka solisti on Mustajärvi mutta mikä on Mustajärven etunimi, siinä on neljä kirjainta". Mut hei, jos saat oikeen sanan voit voittaa viistonnii...

olin aivan varma että aamulla herätessäni tää tredi on jo historiaa ja x-filesissa. :D

Ei tuo vitsi ollut,näki peten ilmestä et voi vittu nyt oon kujalla, bändi kyl jatko hyvin :D

No tuohan on niin juniori, ettei se voi minkään kunnon biisin sanoja osatakaan :jahas:

Paskaahan sieltä tv:stä vaan tulee, oliko yllätys.

Mut eikö juuri juniorin pitäs muistaa paljon koska ainaki mulla oli ilmiömäinen muisti vielä lapsena. Tosin sanohan se että on 6 keikka täl viikol et ehkä ei vaan olllu ehtiny opettelee yhden tunnetuimman suomirock biisin sanoja:D

minäki olisin vetäny paremmin, tai en tiedä yleisön edessä ois saattanu kyl tulla kuuluisa jännä kakki housuun

mut ton pitäs olla jonkinasteinen muusikko ja alansa ammattilainen. Joten vois vähä skarpata

mut ton pitäs olla jonkinasteinen muusikko ja alansa ammattilainen. Joten vois vähä skarpata
No eihän toi Pete "paska" Parkkonen kyllä mikään muusikko ole, eikä minkään muunkaan alan ammattilainen. Oon aika varma, että ei se kauan pysty musiikilla itteään elättämään. Parin vuoden päästä kukaan jaksa enää muistella jotain kulahtanutta idols-perseilijää.

Kyllähän tosiasia on se että jos menet "ammattilaisena" esiintymään niin pitäis ne sanat osata.

maikkari nyt muutenkin on kaupallista paskaa kuten nelonen, subi ym. Dokumenttiohjelmatkin on niin hanurista. Ainoat hyvät realityohjelmat tulee ei-kaupallisilta tahoilta. (big brother on hyvä!). Niiden ei tarvii esittää kermapersettä ja saada kaljoittelevaa teinilaumaa viihtymään.

edit. jotkut täällä sanoo parkkosta muusikoksi. Perusteet? Mitä muuta se on tehnyt, kuin osallistunut idolsiin? Ei yhteen kykyjenetsintäkilpailuun osallistuminen ja siinä pärjääminen vielä muusikkoa tee. Vai onko ilkka jääskeläinenkin muusikko :)

Näköjään ihan avuton noiden sanojen kanssa. Katoin myös tuon Tartu Mikkiin ja mietin että miten joku (ilmeisesti) ikänsä musiikkia harrastanut ei voi osata tunnettujenkaan biisien sanoja. Siis joku Dirlandaa, ja Pete osas laulaa tasan että daadirlandaa. Tosi nolo tuo Pitkä kuuma kesä.
Niinpä. Itse ainakin tuon Tartu mikkiin jälkeen virallisesti halveksin Pete Parkkosta, vittu mikä idiootti.

Meiän Pete on vähän yksinkertaisempi kaveri :)

Luulin että Petellä on mikki rikki tai jotain muuta teknisiä ongelmia, mutta sanathan ne oli unohtunu.

Ei tule ihan heti mieleen turhempaa kaveria kuin Pete Parkkonen. Kyseinen muusikon irvikuva aiheuttaa minussa suunnatonta inhoa, sekä jonkin sortin myötähäpeää. Ja sitten tuo ohjelma, voi perkele, niin floppi kuin olla ja voi. :facepalm:

Jaahas. Televisio-ohjelmat ne vaan menevät koko ajan kuvottavampaan suuntaan. Ja sitten joku märkäkorva käy munaamassa itsensä koko kansan edessä kun ei ole viitsinyt opetella erään suomi-rokin legendaarisimman kappaleen sanoja. Oikeastaan tuo esitys ja ohjelma, jossa se oli, kuvastavat hyvin koko nykypäivän ohjelmaformaattien ja näiden uusien "muusikkojen" tasoa. Väkisinväännettyä, teennäistä, kuvottavaa paskaa kaikki tyyni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom