Peten pitkäkuumakesä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
tää oli niin vitun loistava veto et pakko oli tehä ihan uus tredi.

katoitteko mtv3 uutta ohjelmaa nimeltä pitkä kuuma kesä

pete alotti popedan samannimisellä biisillä ohjelman, siis mitä vittua, jätkä ei muistanu ku kertsin :hyvä::hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ööö.. kuka helvetin pete?

Siis mitä helvetin ohjelmia te katotte :D

Nykyään ei kyllä tule televisiosta kuin pelkkää paskaa suurimmaksi osaksi kun jokahelvetinikinen paskajulkkis saa oman tositv-sarjan. :jahas:

Vahingossa näin vilauksen tosta, ja täytyi ihan jäädä ihmettelemään sitä hetkeksi.:wtf: Siis kyllä mä olen tiennyt, että Pete Parkkonen on täysin kyvytön muusikkona ja varmaan kaikessa muussakin, mutta tuo tötöily oli jotain aivan käsittämättömän surkeaa. Joku vois päästää tonkin idiootin vaan tuskistaan.

Ps. Huipputhread!:dance2:

En tiedä vitsailiko vai oliko tosissaan. Oli telkku päällä ja kyseinen kanava täällä. Haastattelussa kuultua:

"Eikös medikalisaatio ole jotain mediaan liittyvää"
"BMI on joku automerkki"

mä katoin kans "ihan sattumalta" tuon peten vedon pitkä kuuma kesä! aivan luokaton, äijä ei muistanut ku kertosäkeen. oikeen odotin että heikki olis kuitannut mutta ei... sama juttu ku "satuin" kerran kattomaan tartu mikkiin jossa oli pete ja koop. petellä oli sana hukassa sielläkin.

Mäkin katoin eilen ton koko ohjelman, mutta en tajunnu ollenkaan, ettei se osaa sanoja. Ihmettelin kyl välillä, että onks tää sit joku tuon ohjelman oma versio siitä biisistä. Sanoja mä en kuullu muulloin ku kertsissä, vaan kaikki muu oli ihmeellistä muminaa ja siks en tajunnut edes sitä, että ei osannu sanoja.

Sangen kiehtovaa! Odota, niin haen muistiinpanovälineeni ja kirjoitan tuon ylös!

Ai toi on sun laini! Mietinki, et kuka sitä on joskus vastustajilla matseissa viljelly floodaten, prkl.. :D

Näköjään ihan avuton noiden sanojen kanssa. Katoin myös tuon Tartu Mikkiin ja mietin että miten joku (ilmeisesti) ikänsä musiikkia harrastanut ei voi osata tunnettujenkaan biisien sanoja. Siis joku Dirlandaa, ja Pete osas laulaa tasan että daadirlandaa. Tosi nolo tuo Pitkä kuuma kesä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom