Pikku sami: et viittis valottaa tarkemmin millainen tuo ohjelman on? En ainakaan ymmärtänyt miten sen tuolta sivuilta saisi ilman isohkoa maksua :P
Joo ei sitä ilman maksua saakkaan
En tiedä miten suuren synnin teen, kun nämä ohjenuorat annan...
6 supersarjaa, kaikki tehdään 4 kertaa läpi. Käytännössä siis 12 eri liikettä x 4..
Kroppa jaetaan 8 osa-alueeseen.
1. jalat
2. selkä
3. rinta
4. olkapäät
5. Habat
6. ojentajat
7. Core (keskivartalo)
8. olympia nostoihin
Jokaisessa treenissä pitää olla vähintään 1 seitsemästä osa-alueesta, 2 on ok ja 3 maksimi. Käsille ei montaa settiä, ellei ne laahaa jäljessä...
Ei juma...jos mä jokaisen "säännön" listaan niin mä istun tässä koneella todella pitkään...Helpottaakseni näpyttelyä pasteen tähän yhden kokonaisen treenin.
Noita treenejähän tulee tuon ohjelmarungon mukana 13. Videoiden mukana tulee vielä pieniä varitaatioita jotka nostaa eri treenien määrän lähemmäs kahtakymmentä.
Tässä treeniesimerkki:
1: One Arm DB Snatch 4 X’s 6‐8 EA
DB Sumo Squat 4 X’s 15‐20
2: Flat DB Press 4 X’s 8‐10
DB or BB Bent Rows 4 X’s 12‐15
3: DB or Tubing Shoulder Press 4 X’s 12‐15
Lying DB Triceps Extensions 4 X’s 10‐12
4: High Angle Tubing Biceps Curls 4 X’s 12‐15
Elbow to Knee Sit Ups from Bosu 4 X’s 8‐12 ES
5: Weighted One Leg Reverse Lunges with BB or DB 4 X’s 8‐15 EL
MB One Arm Push Ups with Contralateral DB Slide 4 X’s 8‐12 ES
6: MB Vertical Choppers or Slams 4 X’s 15
Tubing Flyes 4 X’s 15‐20
Varmaan osa liikkeistä on ihan outoja, mutta suurin osa löytyy netistä.
Noissa treeneissä on mun mielestä katsottu liikkeet silleen, että vaikak joka treeneissä tulee yleensä useampi jalkaliike, niin noita treenejä pystyy tekemään monta kertaa viikossa.
Itse olen vetänyt nyt 10 treeniä 2 viikossa, eli 5 treeniä per viikko. Treenit olen vetänyt ma-pe ja vkl lepoa. Kroppaa kuuntelemalla voi säätää sitten toistomäärää. Jos itsellä on joku lihasryhmä tukossa, niin olen tehnyt pitkää sarjaa pienillä painoilla. Muutenkin olen tiputtanut sarjapainoa todella roimasti nyt dietillä ja tehnyt tod pienillä painoilla pitkää sarjaa ILMAN palautuksia. Eli supersarjat olen vetänyt 4 kertaa läpi ilman taukoja. Vesiryypyn olen itselleni suonut välissä. Supersarjojen välissä pienitauko.
Viimeksi salilla yks mies kysyi kauanko olen treenannut sinä päivänä. Sanoin, että tunti tässä meni. Mies kysyi suu auki ja silmät pyöreenä "tuolla tahdilla"...Vastasin kyllä. Mies lähti pois ja kävellessä kuului vain "huh huh...huh huh"