Perussuomalaiset

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oottelinkin millon roopeli käsketään tähän lankaan. Täytyy muistaa että isoilla valtioilla on ihan oma asehaaransa mielipidevaikuttaminen. Kaikki mikä hajottaa kansaa on vihollisen hyväksi. Tää täytyy muistaa ku keinuu internetissä. On ollut jo pitkään, että jos joskus alkaa miettimään pidempään aktiivisena olleita tilejä. Roopeli nyt alkoi vasta korona ketjussa ja vain siinä. Kuinka ollakaan saapui myös tänne punalippu heiluen.
 
Sarmx:n kaltaiset venäjämieliset rotat pitäs viedä teloituskomppanian eteen maanpetturuudesta, vetäisin itse ilomielin liipasimesta. Siis hyi vittu mitä ihmissaastaa.
Ai sä uhoat täällä, haluatko tulla kylään?alkaa olla sellasta juttua että tollanen rotta ottais huolella turpaan!

Alkaa mennä hivenen liian pitkälle vitun reppana sun juttus!
 
Ai sä uhoat täällä, haluatko tulla kylään?alkaa olla sellasta juttua että tollanen rotta ottais huolella turpaan!

Alkaa mennä hivenen liian pitkälle vitun reppana sun juttus!
Paljon sulle maksetaan ton venäjämielisen paskan levittämisestä? Et kai säkään voi olla niin saatanan tyhmä että ihan ilmaiseksi ajat vihollisvaltion agendaa?
 
Paljon sulle maksetaan ton venäjämielisen paskan levittämisestä? Et kai säkään voi olla niin saatanan tyhmä että ihan ilmaiseksi ajat vihollisvaltion agendaa?
No hei kaveri kuvittelee että kaikinpuolin puolueeton ammattitoimittaja ***** Putkinen tai mikä ikiin onkaan, kertoo totuuden kaikkeen ja ne on ne muut ketkä levittää niitä valheita ja propagandaa.
 
Paljon sulle maksetaan ton venäjämielisen paskan levittämisestä? Et kai säkään voi olla niin saatanan tyhmä että ihan ilmaiseksi ajat vihollisvaltion agendaa?
Alatko sä tosiaan huudella mun ampumisella?? Saatana tule rotta sitten kylää??

Tuo alkaa mennä pikkusen liian henkilökohtaiseksi!
 
Kyllä se vaan taitaa olla tyhmä, ihan näin sivusta seurattuna.
 
Kyllä se vaan taitaa olla tyhmä, ihan näin sivusta seurattuna.
Tyhmä?? Säkö seuraisit vain sivusta kun mainitaan mut pitäs ampua??
Sinähä se vitun idiootti olet jos tuollaisen mukisematta hyväksyt.

Laita omalle kohdalle, ai nii se on helppo huudella ainostaan.
 
ja Sarmx, en uhannut sua milläkään, kerroin vain mitä mahdollisesti kenttäoikeuden langettamassa pikatuomiossa voi käydä
Nii nyt kyllä selitellään kun en käännä toista poskea.

Asia saa jäädä tähän kunhan ei toistu. Vittuilla voi mutta siinä vaiheessa kun ampumisella aletaan uhata sä tiedät olet valinnu väärän tyypin kohteeksi.
 
Oottelinkin millon roopeli käsketään tähän lankaan. Täytyy muistaa että isoilla valtioilla on ihan oma asehaaransa mielipidevaikuttaminen. Kaikki mikä hajottaa kansaa on vihollisen hyväksi. Tää täytyy muistaa ku keinuu internetissä. On ollut jo pitkään, että jos joskus alkaa miettimään pidempään aktiivisena olleita tilejä. Roopeli nyt alkoi vasta korona ketjussa ja vain siinä. Kuinka ollakaan saapui myös tänne punalippu heiluen.
Missä kohtaa mä heilutan punalippua? Oikeasti?
Jos sä kerrot mun tekevän niin omasta päästäsi ei tarkoita, että minä olen sitä tehnyt tai sanonut. Ymmärrät varmaan että emme ole sama henkilö kanssasi.
 
Persuilta ensimmäinen hyvä ja odotettu uutinen vuosiin. Eli ensin Huhtasaarelta läpi kevään eduskuntavaalit, sitten loppu kesästä-syksystä persujen puheenjohtajavaalit, ei pitäis sekään tehdä edes tiukkaakaan Purraa vastaan. Tulisi vähän persuihin takaisin ryhtiä.

Halla-aho repii varmaan hameensa!

 
– Muualla Euroopassa on lähdetty massiivisiin energian ja autoilun hintojen kompensaatioihin kansalaisille, mutta Suomen hallituksen prioriteettina on jälleen kerran lähinnä vihreä siirtymä. Euroopassa on asetettu hintakattoja ja laskettu tiettyjä veroja minimitasolle, jotta hinnat pysyisivät siedettävinä kuluttajille, Peltokangas sanoo ja kysyy:

– Miksi Suomen hallitus ei kykene samaan? Puuttuuko kenties tahtotila, rohkeus vai jopa osaaminen?

 
Huvittavaa miten tietyissä piireissä sosialismi on kirosana, mutta nyt pitäisi yhtäkkiä laittaa koko kansa tukemaan autoilijoita. Taitaa persutkin olla vain yksi sosialistinen puolue yksinkertaisille.
 
Huvittavaa miten tietyissä piireissä sosialismi on kirosana, mutta nyt pitäisi yhtäkkiä laittaa koko kansa tukemaan autoilijoita. Taitaa persutkin olla vain yksi sosialistinen puolue yksinkertaisille.
Huvittavaa kuinka näinkin yksinkertaisia sossupummeja se leipä elättää. Se, et sulle tulee rahat Kelasta, sähkö seinästä ja pirkkaolutta saa lähikaupasta Kalliosta, ei tarkoita sitä etteikö se autoilu koskesta vähintääkin välillisesti liki jokaista suomalaista.
 
Back
Ylös Bottom