Peruskoulu on ohi!

Onnittelut kaikille peruskoulun päättäville. Olette nyt päässeet esiopetuksesta elämänkoulun alkuopetusluokalle! Tästä eteenpäin se on vaan alamäkeä.
Huomenna tämä kansankynttilä toteaa oppilaille Juha Juntusen sarjakuvaa lainaten: "Ja vielä ennen kesälomaa haluaisin sanoa, että haistakaa vittu ja hukkukaa kaikki tänä kesänä!" ;) ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perhana vieköön, itellä ei ole vielä yhtään juhlan tunnetta vaikka peruskoulu loppuukin.
Ainoa jatko-opinto laitos oli paikkakuntamme lukio johon hain, ja se on nyt niin saatanan tiukalla pääsenkö sinne.
Jos en niin 10 luokka kutsuu... Voi juma :jahas:

Mutta, eipä tästä mitään himo ressiä kannata ottaa, ei se elämä tähän kaadu.
Nyt vaan nauttimaan kesästä, ja tytöistä.
yms.

:kippis1:

NGV sanoi:
No treenataan kovaa ja panostetaan venyttelyyn ja kaikeen semmoiseen, että edes en olisi viimeinen Open kisassa.

Kesällä mennään kesätöihin. ;) Näin tienataan hieman OMAA rahaa.

NGV sanoi:
Sama täällä peruskoulu loppui ja pääsee kesälomalle ja mitä kesälomalla tehdään? No treenataan kovaa ja panostetaan venyttelyyn ja kaikeen semmoiseen, että edes en olisi viimeinen Open kisassa.

Sä kyllä saat vatsahaavan ennen 25 ikävuotta liiasta stressaamisesta. Mene kalaan. :)

suortti sanoi:
Mulla onkin nyt sit jo lukio ohi. Itseasiassa on ollu jo vähän aikaa, mutta huomen saa paperit :rock: .
Tavallaan tää on mulle "peruskoulun" loppuminen, kun opiskelin yläasteen ja nyt lukion samassa rakennuksessa. Opettajat ja vähän kaverit on vaihtunu, mutta tuntuu kuin ei olisi lähtenytkään yläasteelta. Tulee ikävä sitä tuttua ruokalaa, jossa on mätetty jo 6 vuotta :( .
No mulla saattaa tulla vähän ikävämpi kahen vuoden päästä ku oon ollu ykkösestä eteenpäin samassa koulussa.Eli 10 vuotta syöty samassa paikassa. Voi olla aika haikee mieli lähteä sieltä sitten kirjotus vuonna :P .

Onnittelut kaikille oppivelvollisuutensa suorittaneille vaan. :kippis1:
NGV sanoi:
Sama täällä peruskoulu loppui ja pääsee kesälomalle ja mitä kesälomalla tehdään? No treenataan kovaa ja panostetaan venyttelyyn ja kaikeen semmoiseen, että edes en olisi viimeinen Open kisassa.
Keskity nyt hyvä mies siihen pilluun ja kaljan juontiin tuossa iässä! :curs:

No kyllä sitä kaljaa ehtii kittaamaan sitten myöhemminkin ihan tarpeeksi. Jos nuorella iällä urheilu kiinnostaa ni urheile. Kyllä osa muijistakin tykkää hyvä kroppaisista urheilija nuorukaisista.

Pelottavaa lukea NGV:n tekstejä. Punttis on loistava harrastus mutta pitää sitä nyt muutakin elämää olla. Tossa iässä pitää oikeesti hengailla kavereiden kanssa, vikitellä tyttöjä ja elää!!! Kymmenen vuoden päästä voi vituttaa, että on jättänyt asioita tekemättä.

Mutta, onnittelut täältäkin kaikille peruskoulun lopettaneille! Siitä se aivojen käyttäminen pikku hiljaa alkaa;)

Kride sanoi:
Onneksi olkoon vain jannuille.

Jos nyt lukioon tuosta jatkatte, niin tuo yläaste tuntuu noin taaksepäin katsottuna pelkältä chillaamiselta. Lukiossa olen joutunut oikeasti jo lukemaan kokeisiin ja tekemään jopa läksyjä, mutta yhtä nopeasti lukio-opiskeluun oppii kuin aikaisempaankin opiskeluun.

Jep. Mulla meni tuo eka vuosi vähän vituilleen, kun ei oikein jaksanut läksyjä tehdä, saati lukea sitten kunnolla kokeisiin.

Onneks olkoon vaan!

Huomenna sitte juhlitte kunnolla ettekä muista sen jälkeen mitään! :kippis1:
Salia ette ees huomenna tai sunnuntaina ajattele :)

Minä en ole kyllä suunnitellut juhlistaa sitä millään muulla tavalla, kuin helekatin isolla hampurilaisaterialla hemmottelen itseäni.... :kuola:

timse sanoi:
Kun intissä kaadetaan pakkiin sekaisin kuorimattomat perunat, salaatti, salaatinkastike, harmaa nakkikastike ja vanukas - ja aikaa on syödä about 5min niin kaipaa mitä tahansa ruokalaa/ruokaa.
Kyllä mä sillon nuorena ja vetreänä (yläaste) kauhistutin keittäjiä ja kavereitani koktaileillani ja nopeudellani. Enköhän pääse samaan vireyteen, kun on tarpeeks nälkä :D .

Ihan :anssi: toi, että koulu helpottuis, mitä pidemmälle mennään. Ala-asteella oli tietenkin vaikea oppia aluksi, kun ei tietänyt mistään mitään. Hidas tahti ja rento meininki teki koulusta melkein hauskaa. Yläasteella kielet (ts. ruotsi) aiheutti jo vähän hankaluuksia eikä koulunkäynti ollut enää hauskaa. Lukiossa matikka muuttui salatieteeksi, historian tunneilla käydään tylsyyden äärirajoilla sekä äidinkielen aineet saa aikaan deadline kohtauksia. Perse meinas välillä revetä, mutta selvisinpä tästäkin.
Toisaalta tääkin voi riippua ihan henkilöstä. Itellä on laskenut opiskeluun panostaminen kuin lehmän häntä :nolo: . Ala-asteella ei tullu mieleenkään jättää läksyjä tekemättä, ne tehtiin välittömästi koulun jälkeen. Yläasteella lipsui välillä, mutta tekemättömätkin läksyt tehtiin paniikissa välitunneilla. Lukiossa hommat meni ihan reisille. Vikoina vuosina tuli tehtyä vain kurssien välttämättömät tehtävät ja viikon aikanahan oltiin myöhässä vähintään 4:ltä aamutunnilta :david: . Jos ala-asteen opiskeluinto säilyis koko elämän, olisin varmaankin kirjottanu pelkkiä älliä.
[/HIRVEE OFFTOPIC]

ittellä loppuu 8 luokka ja oon onnellinen et ysi on vasta edessä.

helppoa aikaa tämä on.

NGV muuten, kokeile tosiaan vähän muuta elämää salilla käynnin lisäks :) ei siinä tarvi valita et joko käyn salilla tahi hankin elämän.

Ketä varten sä tätä teet ellet tyttöä/jä

juu u, niin niin itseä varten tätä tehdään ;)

suortti sanoi:
Toisaalta tääkin voi riippua ihan henkilöstä. Itellä on laskenut opiskeluun panostaminen kuin lehmän häntä :nolo: . Ala-asteella ei tullu mieleenkään jättää läksyjä tekemättä, ne tehtiin välittömästi koulun jälkeen. Yläasteella lipsui välillä, mutta tekemättömätkin läksyt tehtiin paniikissa välitunneilla. Lukiossa hommat meni ihan reisille. Vikoina vuosina tuli tehtyä vain kurssien välttämättömät tehtävät ja viikon aikanahan oltiin myöhässä vähintään 4:ltä aamutunnilta :david: . Jos ala-asteen opiskeluinto säilyis koko elämän, olisin varmaankin kirjottanu pelkkiä älliä.
[/HIRVEE OFFTOPIC]

Mulla on käyny kans ihan samalla lailla. Nyt tuli tähän jaksoon ensimmäiset vitoset ikinä :eek:
Mutta nyt on kesäloma ja saa ottaa rennosti paitsi että pitää lukee loppukesästä koska meen syksyllä kirjottaa enkun..

Komppaan kans. Mulla tuli nyt eka jakso jossa kaikki numerot ovat kutosia tai alle. Yhtään nelosta ei ole vielä tullut, mutta on tässä 3 jaksoa aikaa...

rafael sanoi:
Lukio on hyvä vaihtoehto, en tehnyt siellä mitään ja sain kuitenkin E:tä ja L:ää kirjoituksista, ja B:täkin vähän.

Sama juttu, en tehnyt mitään ja silti kirjoituksista kevyttä A:ta ja C:tä.
--
Peruskouluaikana ei edes vituttanut ikinä(näin hieman kärjistäen). Lukiossa tuntui kuin olisi vastikään murrosikä angsteineen alkanut.

Onnea kaikille koulutyönsä päättäneille! Ottakaa aloitusviestistä mallia ja jättäkää ne viinat aikuisille.

Edit: Kirjoitusvirheen korjasin. Hymiöt jätin silti lisäämättä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom