Peruskoulu on ohi!

Jee jee, persuskoulu päättyi tänään :hyper: Ruokalasta sai jäätelön ja luokanvalvoja tarjosi torttua ja limsaa, muuten päivä oli täynnä:anssi: (<-miks toi on anssi?).

Eli ihan normaali päivä, paitsi loppui paljon aikaisemmin:worship:

Täällä sitten saa keskustella peruskoulun päättymisestä, tehkää ylioppilaakspääsylle ja muuten vaan kesä lomalle omat topit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ja sit torinkulmalle juomaan pussikaljaa;)

Ei myö semmosta harrasteta ei ei...

:5: Limunaatia, oikein VIP Solo Cola:kippis1: Muut juo jossain kylällä olutta ja viinaa, minä juon halpislimpparia kotona:kippis1:

Vieläkin muistan kun menin ekana päivänä eskariin silloin, about 9v sitten. Niin se aika rientää:D

Tässähän oikein palaa usko tulevaisuuteen, kun huomaa että kyllä ne peruskoulussa näköjään sittenkin opettavat sitä oikeinkirjoitusta.

Onnea vain kakaroille, helpoin osa elämästänne on ohi! ;)

Hah, nyt alkaa sitten hajottava lukeminen tai ammattiin opettelu. :D

Lukio on hyvä vaihtoehto, en tehnyt siellä mitään ja sain kuitenkin E:tä ja L:ää kirjoituksista, ja B:täkin vähän.

Jos jollakulla on tulevaisuudensuunitelmat auki, niin menkää amikseen opiskelemaan putkimieheksi. Itselläni ei tässä iässä enää ole kanttia mennä sinne. Mutta se on raha mikä siinä hommassa haisee.

rafael sanoi:
Jos jollakulla on tulevaisuudensuunitelmat auki, niin menkää amikseen opiskelemaan putkimieheksi. Itselläni ei tässä iässä enää ole kanttia mennä sinne. Mutta se on raha mikä siinä hommassa haisee.

Mä olen tasan samaa mieltä! Töitä ainakin riittää. :thumbs:

Amitsu/lukio ja sitten armeijaan. Sitten alkaakin työputki/työttömyysputki.
No mutta onneksi olkoon kuitenkin!

rafael sanoi:
Lukio on hyvä vaihtoehto, en tehnyt siellä mitään ja sain kuitenkin E:tä ja L:ää kirjoituksista, ja B:täkin vähän.

22-vuotias liian vanha? Jos teiniapinat ahdistaa, niin ei siellä ole pakko ylimääräistä roikkua, sen kun suorittaa pakolliset. Itse valmistuin vuosi sitten, nyt mielessä AMK.

Ja tosiaan jos lukioon on menossa, niin kannattaa valmistautua jatko-opintoihin sen jälkeen. Pelkillä lukion papereilla ei työmarkkinoilla paljoa tee.

GoA sanoi:
Ootte sit kiltisti tänään, mä en haluu raahata duunissa kännisiä teinejä.

Piti mennä huomenna Suomenlinnaan päiväksi kaverien kanssa. Taitaa jäädä menemättä :D. Eipä mitään, onnea vaan kaikille, jotka tuosta laitoksesta saa paprut :thumbs:.

e: jahas, fmi.fi varmisti, että ei todellakaan tartte mennä.

Jeejee! Nyt pitää sitten ottaa vastuu omasta opiskelustaan. Enään ei opettajat tyrkytä tehtäviä nenän eteen, ja näytä taululla mallia.

Nyt pitää kaikki tehdä omatoimisesti läksyistä alkaen.

Voivoi, pääsispä takasin peruskouluun. :(

Onneksi olkoon vain. Enää toiset 9 vuotta opiskelua niin ootta jo maistereita. :kippis1:

criticalmass sanoi:
Jeejee! Nyt pitää sitten ottaa vastuu omasta opiskelustaan. Enään ei opettajat tyrkytä tehtäviä nenän eteen, ja näytä taululla mallia.

tai sitten ei :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom