Pertti Hynni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Natu79
  • Aloitettu Aloitettu

Natu79

Luomulihaa
Ikä
45
Tehdäänpäs threadi tästä jäyhästä 45-vuotiaasta painonnostaja / kiekonheittäjä-ihmeestä.

Kaveri otti painonnostossa taas suomenmestaruuden jäätävällä tavalla, esim. työnnössä suorille käsille nousi 205 kiloa rautaa. Toisessa työntöyrityksessä painoa taisi olla 192,5 kiloa, eikä Hynni edes viitsinyt mennä kyykkyyn vetäessään romut rinnalle! :rock:

Uskomaton lahjakkuus täytyy olla kyseessä, kun kiekkokin lentää yli 60 metriä. Eikä mies taida liikaa kiekonheittoa edes treenata. Omien sanojensa mukaan "jos treenaisi yhtään vähemmän, ei enää osaisi ajaa urheilukentälle."

Kiekonheittomestaruuden jälkeen toimittaja kysyi Hynniltä, paljonko mies nostaa penkistä. Vastaus oli tyhjentävä: "En tee penkkipunnerrusta, koska koko luomakunnassa selälleen asettuminen on alistumisen merkki."

Nyt viikonloppuna Tv-haastattelussa Hynni myönsi myönsi syöneensä vedonlyönnin innoittamana yhdeltä istumalta 10 kerroshampurilaista ja tietysti kahvit ja omenapiirakkaa päälle. Montakos isoa Caroa se Wintikka oikein onkaan kehunut syöneensä? :lol2:

Enivei, Hynni saa ainakin meikäläiseltä isot respectit!

:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minäkin katsoin painonnoston SM-kilpailut teeveestä. Hynni kyllä teki vaikutuksen järkälemäisellä olemuksellaan. Taisi ukko painaa jotain 140 kiloa ja ei siinä tolkuttomasti rasvaa ollut, ainakin jos vertasi siihen kakkoseksi sijoittuneeseen. Kyllä tosissaan tuli 192,5 kiloa helposti rinnalle. Sanoihan mies itsekin ettei edes kehdannut mennä kyykkyyn :) Respect miehen uralle!

oli kyllä aika äijä, ekaa kertaa kuulin koko ukosta äskösten kisojen yhteydessä, ja painoakin oli vaan 140kg, eikä ollu edes mikään pulla mössö verrattuna siihen toiseen 128kg kaveriin, mut eipä huonosti nostanu toi 128kg vaikka ei esteettisesti silmää miellyttänykkään

Oon nänyt ton Hynnin Kisiksessä aikana monesti jumppaamassa ja on se vahva ja julman näköinen ukko. 180-200 kg rinnalle kuin mä nostaisin kauppakassin pöydälle....
Ja Hynni on kuulemma syönyt myös kerralla 100 nakkia, joka sekin on aika läjä ;-)

Kiekkokisoihin Hynni menee poikkeuksetta ilman turhia pihkapulloja, pyyhkeitä, magnesiumia tai muuta joutavaa krääsää. Muovikassissa on oma kiekko ja heittotossut. Kiekon Hynni kuivaa T-paitaansa.

Heittoverkkareissaan Hynni menee myös ministeritason päivällisille. Taitaa olla Lipposen vesipallokavereita. :D

Vaikka itse en arvosta yleensä sellasta "äijä"menoa niin toi Hynni oli sellanen positiivinen hemmo.

Ei turhaan vauhkoa vaan tekee sen mitä tekee ja poistuu.

Hattu nousee jäbälle.
--------

ja kaiken kruunas se legendaarinen "PERKELE!" :lol2:

todella mukava heppu jakelee neuvoja auliisti ja kertoo uusia niksejä
(hirveen kokone karju )
Muutaman kerran törmänny tikkurilassa siaitsevassa lisäravinne myymälässä

Natu79 sanoi:
Kiekonheittomestaruuden jälkeen toimittaja kysyi Hynniltä, paljonko mies nostaa penkistä. Vastaus oli tyhjentävä: "En tee penkkipunnerrusta, koska koko luomakunnassa selälleen asettuminen on alistumisen merkki."
hynni sanoi myös jossain penkin vähentävän liikkuvuutta. mutta kovakaveri ei voi muuta sanoa..ja forkut :worship:

Musta tuollainen "muut tekee mitä osaa minä teen mitä haluan" -meininki on AINA hatunnoston arvoinen tyyli, oli kyseessä sitten mikä tahansa ala/asia. Sellaisella meiningillä nimittäin voivat mielestäni toimia ainoastaan oman alansa mestarit ja huippuyksilöt. Ainakin näiden juttujen perusteella Hynni on epäilemättä juuri kuvailemani kaltainen henkilö.

100 nakkia...

10 kerroshampurilaista...

LOL :lol2: :lol2: :hyper:

Mahtavaa kun tämä keskustelu on edennyt jo näin pitkälle ilman natu or not-keskustelua.
Kova äijä ja limppu lentää noin vanhaksi mieheksi oikein mallikkaasti :thumbs:
Taitaa olla kyseessä tälläinen sepporätymäinen ÄIJÄ.

Viimeksi muokattu:
Hynni oli muuten kuulemma vaan eräs päivä päättänyt ottaa sen kiekonheiton mestaruuden ja alkanut porskuttaa ilman mitään ihmeempiä. Aika järkkymätön kaveri. (Faijan vanhoja tuttuja.) :whip:

Kävin aiemmin Hynnin salilla Tikkurilassa. Kunnon HC-sali, jossa painonnostoliikkeitä näki äijien treenaavan aika paljon. Rauhassa sai treenata, ryysistä ei ollu koskaan. Ihan megaiso äijä tuo Hynni kyllä on ja asiallista läppää heittää. :D

Ja äijä se pelaa vielä vesipalloakin, siinä on varsinainen monilahjakkuus!

Mike sanoi:
Miten vitussa se pysyy pinnalla?

Uskoisin että massasta huolimatta heppu liikkuu sillä lihasvoimalla aika vauhdilla vedessä. :D

Kyllähän norsut ja virtahevotkin osaa uida ja kummatkin on hiton isoja ja voimakkaita!

Kyllä ne löytyy netistä, mutta eipä tänne saa laittaa linkkejä.

Pertti Hynni on minulle tuttu mies, aivan legendaarinen voimailijahan hän on. Sanoisin, että vähintään Suomen Obelix. Minulla olisi hänestä montakin anekdoottia, mutta kerron vain, mitä hän vastasi, kun kysyin, onko hänellä ollut koskaan vaikeuksia asiakkaiden kanssa ravintolan vahtimestarina toimiessaan: "No ei ole kukaan jäänyt baariin istumaan, kun olen pyytänyt poistumaan", Pertti vastasi myhäilevään tyyliinsä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom