Jepa elikkä ikää tässä 18 vuotta ja punttailua tullu 1,5 vuotta harrasteltuu ja kehitys on ollut hyvää, kiitos pakkotoiston, mutta mutta
Ois tällänen kyssäri:
Minkälaisia jalkalihasliikkeitä on jotka eivät ota pakaroihin? On meinaan alkanut perse leviämään huolestuttavaa tahtia, joskus kuulin että esim vajaat kyykyt ei ota nii paljo persuuksiin? Oon tehny kyykyt aina pohjaan asti nii mietimpä jos se johtuu siitä. Varmaankin geeneistä johtuu että perse ottaa helposti ärsykettä koska ilman kyykkyjäkin se oli jo "hyppyri" :D
Yritin haulla kattella mutta helppo ettii ku tulee 12312435 sivua tekstiä :/
Ois tällänen kyssäri:
Minkälaisia jalkalihasliikkeitä on jotka eivät ota pakaroihin? On meinaan alkanut perse leviämään huolestuttavaa tahtia, joskus kuulin että esim vajaat kyykyt ei ota nii paljo persuuksiin? Oon tehny kyykyt aina pohjaan asti nii mietimpä jos se johtuu siitä. Varmaankin geeneistä johtuu että perse ottaa helposti ärsykettä koska ilman kyykkyjäkin se oli jo "hyppyri" :D
Yritin haulla kattella mutta helppo ettii ku tulee 12312435 sivua tekstiä :/

Kyllä se läski saa aikaan sen vaikutelman, että se perse olisi kasvanut - voin sanoa kokemuksesta, kun juuri dietilläni olen 15 kg pudottanut tätä elopainoa, niin kyllä perse vaan tiukkenee koko ajan sekä pienenee.