Perseeni.

Jepa elikkä ikää tässä 18 vuotta ja punttailua tullu 1,5 vuotta harrasteltuu ja kehitys on ollut hyvää, kiitos pakkotoiston, mutta mutta
Ois tällänen kyssäri:
Minkälaisia jalkalihasliikkeitä on jotka eivät ota pakaroihin? On meinaan alkanut perse leviämään huolestuttavaa tahtia, joskus kuulin että esim vajaat kyykyt ei ota nii paljo persuuksiin? Oon tehny kyykyt aina pohjaan asti nii mietimpä jos se johtuu siitä. Varmaankin geeneistä johtuu että perse ottaa helposti ärsykettä koska ilman kyykkyjäkin se oli jo "hyppyri" :D

Yritin haulla kattella mutta helppo ettii ku tulee 12312435 sivua tekstiä :/

Jepa elikkä ikää tässä 18 vuotta ja punttailua tullu 1,5 vuotta harrasteltuu ja kehitys on ollut hyvää, kiitos pakkotoiston, mutta mutta
Ois tällänen kyssäri:
Minkälaisia jalkalihasliikkeitä on jotka eivät ota pakaroihin? On meinaan alkanut perse leviämään huolestuttavaa tahtia, joskus kuulin että esim vajaat kyykyt ei ota nii paljo persuuksiin? Oon tehny kyykyt aina pohjaan asti nii mietimpä jos se johtuu siitä. Varmaankin geeneistä johtuu että perse ottaa helposti ärsykettä koska ilman kyykkyjäkin se oli jo "hyppyri" :D

Yritin haulla kattella mutta helppo ettii ku tulee 12312435 sivua tekstiä :/
Polttele ylimääräisiä läskejä pois, sitä se siellä perseessä suurimmilta osin on.
Tunnen lukuisia tapauksia jotka on valitelleet tota täysin samaa ja sitten dieetillä ollaankin huomattu, että se mitä lihakseksi luultiin olikin pelkkää rasvaa ja nestettä.

Anna palaa vaan niitä kyykkyjä

Joo, vajaat ei ota perslihoihin niin paljoa. Sitten reisille tarkoitetut eristävät liikkeet (esim. ojennukset) ei tunnu perseessä. Eli perseeseen ottaa lähinnä vedot ja syvemmät kyykyt plus askelkyykky kans. Threadin otsikko on vähintään loistava :D

joo onhan sitä läskiäki varmasti tullut kun paino noussu 1,5 vuodessa 69-85 mutta yrittäny päkkiä kattella ettei häviäis ja sen avulla tavallaa kontrolloida painon nousua. Mutta ois silti kiva tietää muutama liike jotka ei keskity perseeseen tai ainakin keskittyy vähemmän, jotai pienii variaatioita ehkä?

joo onhan sitä läskiäki varmasti tullut kun paino noussu 1,5 vuodessa 69-85 mutta yrittäny päkkiä kattella ettei häviäis ja sen avulla tavallaa kontrolloida painon nousua. Mutta ois silti kiva tietää muutama liike jotka ei keskity perseeseen tai ainakin keskittyy vähemmän, jotai pienii variaatioita ehkä?
Kokeilemalla se selviää, toisilla tietyt liikkeet menee enemmän tiettyihin paikkoihin kun toisella ja suoritustekniikka myös vaikuttaa.
Oli se treeni mikä tahansa niin kyllä sillä aina pitäisi saada lihakset kipeäksi.

Treenaa kovaa jalat ja katso tuleeko perse kipeäksi jos teet esim niitä vajaita kyykkyjä (mitkä ei mun mielestä ole mistään kotoisin)

Hulkin blogia vaa seuraillu ja joskus se tekee vajaita kyykkyjä ja joku tais kertoo niist että se ei kasvata persettä jos en nyt iha väärin muista?
Eikös Hulkki valitellu, että hänellä kasvaa perse niin jumalattomasti, että tekee sen takia lähinnä etukyykkyä ja siinäkin etukäteisväsytystä etureisille jossain ojennuslaitteessa tjs. Imo Hulkilla ei ole kyl perse mitenkään huomattavan iso. Isompikin sais olla. :rolleyes:

Uskon että pelkäät aivan turhaan. Olet saanut semmoisen salitartunnan kuin "ei saa hankkia isoa persettä".

4v päästä kadut päätöstäsi mutta omapa on päätöksesi.

Oon kanssa hulkin juttuja lukenu vuosia ja sieltä pistää silmään se että "ei saa olla iso takamus". En oikeen ymmärrä näitä ihmisiä. Itellä oli kerran toi sama "tartunta" ja nyt on tuloksena olematon takamus. Ja oon kattonu Hulkin kuvia niin ei se ole mitenkään liian suuri, varmaan paremmat sijotuksetkin tulee jos on siellä takanakin sitä naturaalilihaa oikeen kunnolla.

Me no understand. Toiset tahkoavat extraa jalkatreeneissä, ihan perseen kasvu mielessään, ja toiset koittavat varoa kaikkea mikä vähänkään menee perseeseen. Jälkimmäistä on hankala ymmärtää. Muhku persehän on todella komea. Hankala kuvitella vartaloa, johon kasvaisi jotenkin huvittavan kokoinen perse muuhun kroppaan nähden. Onko sellaisia? Kuvia?

EDIT: Toki nämä ovat niitä kuuluisia makukysymyksiä, joissa olen aina oikeassa, mutta tosiaankin kiinnostaisi nähdä esimerkki rumasta perseestä. Ehkä jonkun sellaisen fysiikaltaan suhteellisen normaalin ihmisen perseestä.

Pitää varmaan ottaa kuva mun läskiperseestä sua varten. Rasvat n. 12% ja jumalaton läskiperse kuitenkin aina. (vähän liioittelua). Ei sinne alle kehtaa hirveitä lihaksia treenaa tai se on vielä läskimmän näköinen.

Eikös Hulkki valitellu, että hänellä kasvaa perse niin jumalattomasti, että tekee sen takia lähinnä etukyykkyä ja siinäkin etukäteisväsytystä etureisille jossain ojennuslaitteessa tjs. Imo Hulkilla ei ole kyl perse mitenkään huomattavan iso. Isompikin sais olla. :rolleyes:

Ei vaan siksi, että esim takakyykky ei kasvattanut etureisiä, pelkästään persettä. Aika suuri ero sanoa "teen etukyykkyä koska haluan että etureiteni kasvavat, eikä pelkkä perse" tai "teen etukyykkyä ettei perseeni kasva".

Ilman muuta persettä treenataan kyykkyjen ja mavetuksien jälkeen vielä eristetysti. Kehonrakennusta rakastavilla on kuitenkin selkeä halu erottua kropallaan valtavirrasta, niin mitä sen perseen kanssakaan sillon ujostelemaan. +1 hyppyreille!

Jos ei nyt kovin rasvaisessa kunnossa muuten ole, niin tuskin se hyppyri typerältä näyttää. Pakko kyllä nähdä kuvia näistä liian jyrkistä megahyppyreistä, kun ei edes mielessään voi kehitellä liian isoa sellaista :P.

Eiku rohkeesti vaan kyykkyä ja jalkojen / perseen apuliikkeitä. :puntti: Kyllä se läski saa aikaan sen vaikutelman, että se perse olisi kasvanut - voin sanoa kokemuksesta, kun juuri dietilläni olen 15 kg pudottanut tätä elopainoa, niin kyllä perse vaan tiukkenee koko ajan sekä pienenee. :)

Se kertyvä punaisenlihan määrä ei tosiaan ole kyllä mikään uskomaton, kun rasvat lähtee - trust me. :kippis1:

Back
Ylös Bottom