Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
huumor sanoi:laihdutus lienee se konsti..mut tietenki on kiintetysliikkeit...
kuka on puhunu paikallisesta laihdutuksesta?? :jahas: ja noil kiintetysliikkeil meinasin ihan näit perusliikkeitä...sori vähän ehkä huonosti muotoilinL0b0 sanoi:PERKELEEN PERKLEEEN PERKELE! Pari faktaa näin alkuun:
1. PAIKALLISTA laihdutusta EI OLE OLEMASSAKAAN, except rasvaimu.
2. Kiinteytysliikket ja kiinteytysliikket, nah, lenkille siitä mars mars!
3. Safkapuoli miinukselle, järkevä dietti + sopivasti aerobista ja ongelmasi on hoidettu!
4. Salitreeni ei olisi ollenkaan pahasta, täten voisit säilyttää jo olemassaolevaa pihviä ja saat mukavasti päivittäistä kulutustakin nostettua.
Paperilla / ruudulla näyttää aika helpolta, mutta käytännössä vaatii vähän työtä.
Ei se perse siitä miksikään pienene, vaikka kuinka jynkkäät supistavia liikkeitä, ellei em. seikat ole kondiksessa!
Search + dietti = Askel parempaan!
huumor sanoi:Mitenkäs tuota takapuolta saisi ilman salilla käyntiä pienemmäksi?
Unohtamatta komeaa kaarta takareisiin!Wursti sanoi:Edellä mainittujen dieettineuvojen lisäksi kannattaa kasvattaa selkä- ja hartialinjaa, jolloin se perse näyttää pienemmältä.
Mä en kyllä ymmärrä miks muijat haluu sellasen perseen ku JLolla, mun mielestä aivan hirveekimmo2543 sanoi:Eihän persettä pienentää pidä vaan suurentaa. ;)
Telkasta tuli tää muija jolle tehtiin jlon mallinen persus.
Joo katoin kyllä proofilistas ,että olet mies.
NPH sanoi:Mä en kyllä ymmärrä miks muijat haluu sellasen perseen ku JLolla, mun mielestä aivan hirvee
Niin... Minäkin koko ikäni perseettömänä elänyt olen ikionnellinen kun se vihdoin on kasvanut.Tahvo Tohveli sanoi:Mielipide on kuin persereikä, jokaisella on omansa.
Noin muuten voin kokemuksesta sanoa, että jos se persaus on lihasta, niin ei se pienene oikein millään. Fyysisen aktiviteetin lopettamista voi kokeilla, tosin voi olla, että se persuksen koko ei muutu, koostumus vain muuttuu. Toisilla se persus vaan kasvaa hauiskäännöilläkin (minä....), toisilla ei sitten millään.
On tavallaan. Jos NPH kasvattaa pakaralihaksiaan ja kykenee samalla pitämään kehon rasvan määrän samana, on rasvaprosentti pakaroiden alueella pienentynyt. Rasvaprosenttia voi siis pienentää paikallisesti kasvattamalla lihaksia.L0b0 sanoi:PERKELEEN PERKLEEEN PERKELE! Pari faktaa näin alkuun:
1. PAIKALLISTA laihdutusta EI OLE OLEMASSAKAAN, except rasvaimu.
Eikos taa oo aika pitkalti silleen etta jokainen syntyy sen muotosilla lihaksilla kun syntyy? Eli geenit maaraa aikasta paljon.naruranne sanoi:hmm korjatkaa jos oon väärässä mutta eikö lihaksien muotoihin voi vaikuttaa venyttelemällä että oisko mahdollista venytellä jotenki pakaroita että ne saisi näyttämään pienemmiltä?
Sorry, no can do. Lihaksen muodon määrävät geenit, kokoon pystyt itse hiukan vaikuttamaan.naruranne sanoi:hmm korjatkaa jos oon väärässä mutta eikö lihaksien muotoihin voi vaikuttaa venyttelemällä että oisko mahdollista venytellä jotenki pakaroita että ne saisi näyttämään pienemmiltä?