Perse pienemmäksi kotikonstein

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NPH
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

NPH

Mitenkäs tuota takapuolta saisi ilman salilla käyntiä pienemmäksi? Pyöräily tietenkin, mutta onko muita tehokkaita keinoja?

huumor sanoi:
laihdutus lienee se konsti..mut tietenki on kiintetysliikkeit...

PERKELEEN PERKLEEEN PERKELE! Pari faktaa näin alkuun:
1. PAIKALLISTA laihdutusta EI OLE OLEMASSAKAAN, except rasvaimu.
2. Kiinteytysliikket ja kiinteytysliikket, nah, lenkille siitä mars mars!
3. Safkapuoli miinukselle, järkevä dietti + sopivasti aerobista ja ongelmasi on hoidettu!
4. Salitreeni ei olisi ollenkaan pahasta, täten voisit säilyttää jo olemassaolevaa pihviä ja saat mukavasti päivittäistä kulutustakin nostettua.

Paperilla / ruudulla näyttää aika helpolta, mutta käytännössä vaatii vähän työtä.

Ei se perse siitä miksikään pienene, vaikka kuinka jynkkäät supistavia liikkeitä, ellei em. seikat ole kondiksessa!

Search + dietti = Askel parempaan!

Ainut keino pienentää takamusta on polttaa siitä a)rasvaa b)lihaksia c)molempia. Näistä tietenkin a) on kaikkein suositeltavin vaihtoehto, joskin dieetatessa aina kyllä menetetään myös jonkin verran lihasmassaa. Oikeanlainen ruokavalio ja treeniohjelma auttavat minimoimaan lihaskatoa ja maksimoimaan rasvanpolttoa (miksi muuten salille meno on poissuljettu vahtoehto?) Pyöräily on toki hyvää liikuntaa, mutta ahterin pienentämisessä tuskin sen tehokkaampaa kuin moni muukaan laji.

EDIT: Hidas, L0b0 ehti jo sanoa kaiken oleellisen. Unohtui itseltäni tuosta varsinaisesta viestistä se, että paikallista rasvanpolttoa tai mitään mystistä "kiinteytymistä" ei, ei, ei ole olemassakaan! :evil:

L0b0 sanoi:
2. Kiinteytysliikket ja kiinteytysliikket, nah, lenkille siitä mars mars!
3. Safkapuoli miinukselle, järkevä dietti + sopivasti aerobista ja ongelmasi on hoidettu!
4. Salitreeni ei olisi ollenkaan pahasta, täten voisit säilyttää jo olemassaolevaa pihviä ja saat mukavasti päivittäistä kulutustakin nostettua.

Paperilla / ruudulla näyttää aika helpolta, mutta käytännössä vaatii vähän työtä.

Ei se perse siitä miksikään pienene, vaikka kuinka jynkkäät supistavia liikkeitä, ellei em. seikat ole kondiksessa!

Search + dietti = Askel parempaan!
kuka on puhunu paikallisesta laihdutuksesta?? :jahas: ja noil kiintetysliikkeil meinasin ihan näit perusliikkeitä...sori vähän ehkä huonosti muotoilin :nolo:

huumor sanoi:
Mitenkäs tuota takapuolta saisi ilman salilla käyntiä pienemmäksi?

Hmm... Tästä lauseesta paistaa paikallinen laihdutus aika selvästi läpi(?)

Mutta asiaan: Polkase dietti käyntiin. Ihmisillä kertyy kehotyypistä riippuen rasvat vähän eri paikkoihin. Toisillä perseeseen, toisillä vyötärölle, joillain päähän jne..

Se pyöräily ei sitten välttämättä sitä persettä pienennä... kaveri on harrastanu pyöräilyä aikasta paljon, ja sen perse on mallia humangous...

Pyöräily sitä persettä vasta kasvattaakin, lihasten muodossa, nam. Itse harrastin, ihan leikkimielessä, pyöräilyä muutama kesä sitten ja kyllä oli perse leviä ja komia silloin.
Okei okei, menee hassuttelun puolelle, so not. Saa sitä kokoa olla perseelläkin jos vaan lihaksen muodossa (niin naisilla kuin miehilläkin, mistä nyt sitten kukin pitääkin), jos taas liikaa rasvaa niin sitten dieetille kuten tossa ehdoteltiinkin. Perseelle hyviä treeniliikkeitä on leveet kyykyt ja prässit, sumovedot, jossain jopa sanottiin että selänojennukset tekee pakaroihin kivaa muotoa, tiedä sitten..

Entäpä perseen suhteellinen pienennys. Edellä mainittujen dieettineuvojen lisäksi kannattaa kasvattaa selkä- ja hartialinjaa, jolloin se perse näyttää pienemmältä.

Wursti sanoi:
Edellä mainittujen dieettineuvojen lisäksi kannattaa kasvattaa selkä- ja hartialinjaa, jolloin se perse näyttää pienemmältä.
Unohtamatta komeaa kaarta takareisiin!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eihän persettä pienentää pidä vaan suurentaa. ;)
Telkasta tuli tää muija jolle tehtiin jlon mallinen persus.
Joo katoin kyllä proofilistas ,että olet mies. :)

kimmo2543 sanoi:
Eihän persettä pienentää pidä vaan suurentaa. ;)
Telkasta tuli tää muija jolle tehtiin jlon mallinen persus.
Joo katoin kyllä proofilistas ,että olet mies. :)
Mä en kyllä ymmärrä miks muijat haluu sellasen perseen ku JLolla, mun mielestä aivan hirvee

NPH sanoi:
Mä en kyllä ymmärrä miks muijat haluu sellasen perseen ku JLolla, mun mielestä aivan hirvee

Mielipide on kuin persereikä, jokaisella on omansa.

Noin muuten voin kokemuksesta sanoa, että jos se persaus on lihasta, niin ei se pienene oikein millään. Fyysisen aktiviteetin lopettamista voi kokeilla, tosin voi olla, että se persuksen koko ei muutu, koostumus vain muuttuu. Toisilla se persus vaan kasvaa hauiskäännöilläkin (minä....), toisilla ei sitten millään.

Tahvo Tohveli sanoi:
Mielipide on kuin persereikä, jokaisella on omansa.

Noin muuten voin kokemuksesta sanoa, että jos se persaus on lihasta, niin ei se pienene oikein millään. Fyysisen aktiviteetin lopettamista voi kokeilla, tosin voi olla, että se persuksen koko ei muutu, koostumus vain muuttuu. Toisilla se persus vaan kasvaa hauiskäännöilläkin (minä....), toisilla ei sitten millään.
Niin... Minäkin koko ikäni perseettömänä elänyt olen ikionnellinen kun se vihdoin on kasvanut. :)

edit: tavoite siis semmoinen hyppyripersus :) Selän kasvaessahan peppu "pienenee"

L0b0 sanoi:
On tavallaan. Jos NPH kasvattaa pakaralihaksiaan ja kykenee samalla pitämään kehon rasvan määrän samana, on rasvaprosentti pakaroiden alueella pienentynyt. Rasvaprosenttia voi siis pienentää paikallisesti kasvattamalla lihaksia.

Toisaalta myös kun perslihat saa muotoa ja kokoa niin peppuun tulee ryhtiä ja samalla (ehkä) näyttää hieman pienemmältä. Virtaviivaisuutta...

hmm korjatkaa jos oon väärässä mutta eikö lihaksien muotoihin voi vaikuttaa venyttelemällä että oisko mahdollista venytellä jotenki pakaroita että ne saisi näyttämään pienemmiltä?

naruranne sanoi:
hmm korjatkaa jos oon väärässä mutta eikö lihaksien muotoihin voi vaikuttaa venyttelemällä että oisko mahdollista venytellä jotenki pakaroita että ne saisi näyttämään pienemmiltä?
Eikos taa oo aika pitkalti silleen etta jokainen syntyy sen muotosilla lihaksilla kun syntyy? Eli geenit maaraa aikasta paljon.

naruranne sanoi:
Sorry, no can do. Lihaksen muodon määrävät geenit, kokoon pystyt itse hiukan vaikuttamaan.

Ei lihaksen muotoon voi vaikuttaa venyttelemällä. Tosin kireät lihakset näyttää eriltä.

EDIT: tuli näköjään pari tyrmäystä.

Suositut

Back
Ylös Bottom