Perjantai 13.

Pitää ainenkin jotenkin paikkansa. Kaverilla on tuparit ja allekirjoittanut joutuu ensimmäiseen yövuoroonsa hampurilaisravintolaan :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomasin päivällä vasta, että on se onnenpäivä. Tulin himaan ja kaupungilta oli tullut lasku, koska en ollut perunut maanantain hammaslääkäriaikaa, jonka olin totaalisesti ignoorannut. Oisko kellään vipata 27 egee ylimääräistä? Saat hammaskiilteen, kun käyn hoidossa.

Likainen Harri sanoi:
Vappu heila soitti ja ilmotti että sillä on klamydia! :wall: :itku:

HUH!!!! aika paha

Sportman81 sanoi:
Orgh, harvinaisen hyvä päivä ollakseen friday 13.

No älä muuta sano! Sain nukkua pitkään, ulkona oli kaunis ilma.. Rahaakin ilmestyi hieman pyytämättä, ainoa "epäonni" meinasi sattua äsken kun olin kompastua kylppärissä ja löin melkein pääni seinäkaakeleihin, mutta perjantai 13. -kirous ei ole vielä ainakaan saanut minua. Ähäkutti. *koputtaa puuta*

Hukkasin 2 päivää vanhan salikortin, tippunut ilmeisesti lompakosta jotenkin ?
Muuten en edes muistanut/tajunnut koko perjantai 13. päivää ennen tän threadin näkemistä.

Hyvin kävi, ei laskun laskua tippunu postiluukuun, tai sit sillä posteljoonilla on mun postit hävinny tän päivän kunniaksi.

Nonni, perjantai on ohi eli nyt voi kertoa mitä tapahtui ja mitä jäi tapahtumatta.
Puhelinlasku kolahti luukusta muttei ollut mitenkään tavanomaista suurempi, joten ok.
Kavereidan piti tulla käymään illalla kahvilla, joten kävin ostamassa korvapuusteja ja jäätelöä kestitystä varten. Siivosin ihan homona ja joka paikka kiilsi. Sitten kello olikin jo seittemän ja kun soiteltiin, niin selvis, ettei ne ehdikään tulla meille asti ja mennäänkin terassille oluelle. Noh, perkele, hyvä reissuhan se oli mutta vähän turhaa työtä tuli tehtyä. Nyt on ainakin kämppä puhtaana!

Yllättävän hyvin meni toi pelätty päivä, kävin snookeria pelaamassa ja lyönnitkin kulki suhteellisen hyvin :)

Oli toi kyl ihan paska päivä, aamul ravistin rypsiöljypulloo ni siit lens tieteski korkki pois ja rypsärit pitkin keittiöö. Sitte salil kyykätes lens 90 Kg verran kiekkoi lattialle ku olin laittamas tankoo takas telineesee, toinen pää meni telineesee ja toinen ei (semmoset hiton irtotelineet, ei ollu toinen teline suoras linjas toisen kans), no tietenki se pää joka meni telineen ohi, kallistu ja kiekot lattialle. Toinen pää siinä sitte keveni ja kippas heti perää, onneks itelleni ei käyny mitää.

Voi hittolainen, nyt vasta tajusin et eilen oli epävirallinen epäonnenpäivä. Ilmankos. Työt alkoivat eilen klo 6 aamulla, nukuin ensin pommiin. No, myöhässä ja hirmu kiireellä töihin. Siivoan siis tällä hetkellä työkseni. Ensimmäinen paikka oli paikallinen poliisilaitos. Koluan sisään hirveellä kiireellä ja säädän hälytyslaitteet pois päältä. Kävelen eteisestä sisään...PIIIP PIIP PIIIIIIP PIIP PIIIIIIP PIIP PIIIIIIIIIIIIIIIP!!!!!!!!!!!!!!!!! Hälyt siis alkoivat soida melkoisen kovalla. Perkele, hyvä etten housuun paskonu kun säikähdin niin kovasti. Ketään muita ei tietenkään ollut paikalla, mietippä siinä sitten mitä teet. Karkuun juokseminenkin kävi mielessä, voi helvata.. :lol2: No, soitin sit vakituiselle siivoojalle ja kysyin että mitähän pitäisi tehdä, kuulema pitää vaan odotella, kyllä siellä kohta on paikka täynnä poliiseja.. :D Voi vittu..No, mä sit tomerana tyttönä ajattelin et perkelettäkö mä täällä odottelen, alanpa nyt siivoamaan kun tänne siivoamaan on kerta tultu. Koko ajan sain kuulla kun jostain radiopuhelimesta kuuluu poliisien ääni (puhelin oli siis eräässä huoneessa), "äkkiä partio paikalle, siellä on tapahtunut murto eikä kukaan vastaa!" ja "partio on jo matkalla pillit ulvoen, varas saattaa olla vaarallinen" tms., en ihan tarkkaan saanut enää selvää. Just joo..ja paskan latit, eipä siinä vielä tarpeeksi, jäin vielä lukkojen taakse kun en saanut avainta toimimaan, ja sieltähän se paikallinen poliisisetä tuli ensimmäisenä paikalle ja vapautti minut..Olin niin nolo ettei tottakaan!!!! Onneksi se ei ollut vihainen, lähinnä vaan naureskeli..Paikalle tulossa ollut partio käskettiin lähtemään takaisin, ja loppu hyvin kaikki hyvin. Saan vaan kuulla tästä luultavasti melkosen pitkään..

Lucky day. Eilen prätkällä jo toiset sakot tälle vuotta. Samalla matkalla iltahämärissä, ensin pari jotain mäyräkoiran kokoista lintua lähes osui kypärään. Siitä n.50m niin ajoin sorsakulkueen yli, osui vain yhteen :nolo:

Just ku ajattelin et ei tapahtunu mitään eilen. Samantien koski taas oikeen etu- ja keskisormen niveliin ku niistä lähti eilen nahat puntilla ku laitoin käsipainon vähän huonosti telineeseen..ainiin

Ei tapahtunut mitään, oli loistava päivä. Kavereitten kanssa juotiin kalja pubissa ja oli vitun hauskaa pitkästä aikaa.

Eikä krapulaa. :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom