Voi hittolainen, nyt vasta tajusin et eilen oli epävirallinen epäonnenpäivä. Ilmankos. Työt alkoivat eilen klo 6 aamulla, nukuin ensin pommiin. No, myöhässä ja hirmu kiireellä töihin. Siivoan siis tällä hetkellä työkseni. Ensimmäinen paikka oli paikallinen poliisilaitos. Koluan sisään hirveellä kiireellä ja säädän hälytyslaitteet pois päältä. Kävelen eteisestä sisään...PIIIP PIIP PIIIIIIP PIIP PIIIIIIP PIIP PIIIIIIIIIIIIIIIP!!!!!!!!!!!!!!!!! Hälyt siis alkoivat soida melkoisen kovalla. Perkele, hyvä etten housuun paskonu kun säikähdin niin kovasti. Ketään muita ei tietenkään ollut paikalla, mietippä siinä sitten mitä teet. Karkuun juokseminenkin kävi mielessä, voi helvata.. :lol2: No, soitin sit vakituiselle siivoojalle ja kysyin että mitähän pitäisi tehdä, kuulema pitää vaan odotella, kyllä siellä kohta on paikka täynnä poliiseja.. :D Voi vittu..No, mä sit tomerana tyttönä ajattelin et perkelettäkö mä täällä odottelen, alanpa nyt siivoamaan kun tänne siivoamaan on kerta tultu. Koko ajan sain kuulla kun jostain radiopuhelimesta kuuluu poliisien ääni (puhelin oli siis eräässä huoneessa), "äkkiä partio paikalle, siellä on tapahtunut murto eikä kukaan vastaa!" ja "partio on jo matkalla pillit ulvoen, varas saattaa olla vaarallinen" tms., en ihan tarkkaan saanut enää selvää. Just joo..ja paskan latit, eipä siinä vielä tarpeeksi, jäin vielä lukkojen taakse kun en saanut avainta toimimaan, ja sieltähän se paikallinen poliisisetä tuli ensimmäisenä paikalle ja vapautti minut..Olin niin nolo ettei tottakaan!!!! Onneksi se ei ollut vihainen, lähinnä vaan naureskeli..Paikalle tulossa ollut partio käskettiin lähtemään takaisin, ja loppu hyvin kaikki hyvin. Saan vaan kuulla tästä luultavasti melkosen pitkään..