Perjantai 13.päivä onnettomuudet

Eilen ei tapahtuntu mitään. Siis ei mitään. Yksin hölömötin vanhempien kotona ja surffailin täällä... Kundikaveri lähti risteilylle ja vähän sitä hermoilin (prööt) mutta ihan se hengissä oli takas tullu.

Ai niin. Juusto oli loppu jääkaapista eli en voinut tehdä tonnikala-ananasvoileipiä, joten piti iltapalaksi syödä rahka, jonka olin varannut täksi päiväksi aamupalalle. Huoh. Vähällä selvisin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä mitään ihmeellistä ole ikinä 13.päivä perjantaina
sattunut
2005 toukokuu perjantai 13.päivä = ????
2004 elokuu perjantai 13.päivä =päivällä salilla illalla viihteellä
2004 helmikuu perjantai 13.päivä = Salilla ei muuta muisti kuvaa*uudet penkkilukemat*
2003 kesäkuu perjantai 13.päivä = Kaverin porukan kanssa juomassa laavulla
keskellä ei mitään .. odotuksissa oli sillon sellanen Blair Witch Project ilta.
2002 Joulukuu perjantai 13.päivä = Salilla hakkaamassa säkkiä erityinen muisti
kuva joku lätkänpelaaja pelle tuli haastamaan kehään.

Myöhästyin töistä 40min ja töissä ei muutenkaan kaikki menny nappiin :curs: . Illalla huomasin että kalenterissa olikin perjantai 13:sta päivä ja vitutus alko laskeen. Ainiin ja avokki ei aamulla löytäny pyörän avaimia ja joutu käveleen kouluun.

Mä oon saanu pillua ekan kerran perjantaina 13. päivä.. ettei se niin huono päivä ole.

jko sanoi:
Mä oon saanu pillua ekan kerran perjantaina 13. päivä.. ettei se niin huono päivä ole.

:kippis1: No miltäs nyt tuntuu, pari päivää tapahtuman jälkeen?

Radio Yle-X:n eräs toimittaja väitti, että perjantai 13. päivä on naisille vaarallisempi, kuin miehille...ja tämä siis liikenteessä. Perusteluna oli se, että naiset tietämättään jännittävät juuri tuota perjantai 13. päivää enemmän kuin miehet ja siksi kolhivat ajoneuvojaan runsaammin, kuin muina päivinä.

Bad Karma sanoi:
Radio Yle-X:n eräs toimittaja väitti, että perjantai 13. päivä on naisille vaarallisempi, kuin miehille...ja tämä siis liikenteessä. Perusteluna oli se, että naiset tietämättään jännittävät juuri tuota perjantai 13. päivää enemmän kuin miehet ja siksi kolhivat ajoneuvojaan runsaammin, kuin muina päivinä.
Saattaa jopa pitää jossain määrin paikkansa ;)

Ostin kännykän joka oli rikki jo uutena. No niin kävi edellisenkin kännykän kanssa.

Yritin tehdä mahdollisimman vähän perjantaina ja aika hyvin onnistuin. Aamulla heräsin mökillä ja otin aamupalaksi oluen ja jatkoin samalla ravinnolla koko päivän. Koko päivä meni juodessa,syödessä,vanhoja akuja lukiessa ja muuta pikku touhuilua. Olihan tietysti aika paljon sellaisia riskejä joissa olisi voinnut tapahtua jotain, uunia ja saunaa lämmittäessä,halkoja pikkoessa,hirvi ja lintukivääriä kohdistaessa jne. mutta onneksi kerrankin selvisin ilman onnettmuuksisa.

Ostin viime vkolla 12. pvä torstaina itselleni auton. Kiiltävän ja hienon.

Perjantaina 13. päivänä olin lähdössä ostamaan autooni cd-soitinta. Tyttöystävän 15-vuotias pikkusisko kysyi, saisiko hän ajaa autollani pihatiellä ennen kuin lähden hakemaan soitinta. No tyttöhän oli isukkinsa autolla ajanut kyseisellä yksityistiellä jo vaikka kuinka paljon ja hellyin antamaan avaimet yhtä opettelulenkkiä varten. Valitettavasti autoon nousi myös tyttöystävän pikkusiskon kaveri, myös 15-vee. Ilmeiseti hän toi mukanaan autoon näyttämisen halua ja yltiöpäisyyttä, sillä takapenkiltä antamiani ohjeita neiti ei yllättäen kuunnellutkaan. Kun käskin hiljentää vauhtia, painoi tyttö kaasua ja löi kolmosta pesään.

Vasta ostamani auto rysähti kuuttakymppiä ojanpohjalle oikea kylki edellä.

:curs: :david: :itku:

Vähältä piti, ettei menty katon kautta ympäri. Autosta oikeanpuolen ovet kuopalle ja lokasuojaan jalkapallon kokoinen lommo.

Tänä aamuna kysyin automaalaamosta hinta-arviota. 700 euroa, kiitos.

Noh, peltiä saa aina uutta ja hysteerisesti itkevälle ja anteeksiantoa anelevalle teinitytölle en osannut raivostuakkaan. Eväät rallihetkessä oli paljon pahempaan vahinkoon. Koivunrunko ohitettiin suhahtaen n. 30 sentillä.

Auto nousi ojasta vasta nosturin ja 6 miehen avustuksella. Siinä vaurioita ihmetellessäni tajusin:

"Niin joo... tänäänhän oli tosiaan perjantai ja kolmastoista..."

:wall:

En ole koskaan pannut merkille, että minulle olisi tapahtunut mitään erikoista perjantai 13. päivänä. Sen sijaan kerran eräissä arpajaisissa piti valita numero väliltä 1-1xx (loppupää oli ehkä välillä 120-170), jolla osallistuu arvontaan. Valitsin numeron 13 ajatellen "minähän en mihinkään epäonnennumeroihin usko". Voitin. :)

Mä en ees tienny että perjantai oli 13 päivä. Mutta eilen kun olin lukenu tän threadin mä menin suihkuun, ja peilikaapin ovi tippu ja viilsi mun varpaan auki. Verta tuli enemmän kun koskaan mun elämän aikana. Oli aika mukavan näköstä, kun tuhannen pillun päreiks menny peili ui jumalattomassa verilammikossa :D
Ei olis varmaan pitänyt lukea tätä threadia...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom