Perjantai 13.päivä onnettomuudet

Itselläni ei aikaisemmin ole mitään kummempia sattunut, mutta eilen sattui! Kaikki alkoi salilta, jossa treenasin kovasti jalkoja, uusilla hienoilla salihousuillani. Niissä kuitenkin oli jotku fuckin' napit taskuissa ja revin ne hienotunteisesti irti ja siinä samalla lähti puoli verkkahousuakin irti :curs:

Noh se meni siinä. Sit lähdin fillarilla polkemaan kotiin ja vanhan tavan mukaan ilman käsiä ajelin ja korkkasin palautusjuomapullon. Aloin juomaan palautusjuomaa ja alikulkusillan kohdalla jotenkin pyöräni vain ajautui siihen seinään ja juomat lensi komeassa kaaressa, kuten l0b0kin. Ajan päivittäin 2 x tämän sillan alta, eikä vuoden aikana kertaakaan ole mitään sattunut...
Olin vähän hermona ja join loput palautusjuomat asfaltista ja suu messingillä talutin pyörän sit kotia

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parkkisakot tuli. Katoin vielä lähtiessä ettei oo pysäköinninvalvojaa lähellä ja olin 3min pois ni eikö se VITTU ollu jossain pusikossa kyttäämässä. :wall:

Menin vittuillakseni pummilla kaikilla mahdollisilla yleisillä, ei tarkastajaa.
Vedin kännit eilen pitkästä aikaa, mutta ei kankkusta eikä morkkista.
Oikeastaan yritin kaikkeni että Perjantai13 jollakin tavoin jotenkin haittaisi, mutta ei niin ei.

:)

Omalta kohdaltani säästyin onnettomuuksilta mutta avopuolisoni oli aamutokkurassa vahingossa potkaissut jalalla rahin kulmaan. Varvashan siinä murtui ja jalka pakettiin viikoksi.

En edes muistanut koko päivää..

Ajoin salille, mutta se olikin mennyt kiinni. Se taisi olla pahin:)

Nyt ei onneksi tapahtunut mitään, mutta viime helmikuun 13. päivän iltana pulppusi paskavedet viemäristä wc:n, eteisen ja rappukäytävän lattialle.

Kuuntelin rauhassa musiikkia, kun huoltomies tulee ovelle kysymään notta "onkos ongelmia wc:n kanssa?" Vastasin tietysti että eipä oo mitään ollut. No ukkeli pyysi vielä että voisiko varmuuden vuoksi vilkaista. Siinä sitten wc:n oven avattuamme bongasimme naapureiden kusen&paskan sekaisen veden lilluvan iloisesti lattialla. :urjo: Seinänaapuri sai kokea saman kohtalon.

No kun putkimies lopulta sai viemärin auki, paljastui tukokseksi wc-raikastimen muovikotelo. Touhun tuoksinnassa meikäläisen wc-pönttö lyötiin vasaralla paskaks, eteiseen saatiin aikaan kunnon vesivahongot ja alakerran autotalliin jouduttiin murtautumaan. Evakossa asustelin vanhempien luona noin kuukauden, jonka aikana lattia kuivattiin ja muovimatot vaihdettiin. Sentään vuokraa ei tarvinnut tuolta ajalta maksaa. :)

Aika painajaismaisesti alkoi, heräsin hirveessä vitutuksessa kun tajusin kuinka paljon oli edellispäivänä mennyt rahaa viihteellä :D

Sain just perjantaiaamuna tietää aivan yllättäen, etten saakaan ensi vuodelle luvattua koulutustukea, sen puoleen kuin mitään muutakaan yhteiskunnan tukea. Koko vuosi eleltävä lainarahalla, toivottavasti saan edes töitä tuolta tämän jälkeen... On se saatana, että kaiken maailman mannet ja rappioalkoholistit yhteiskunta elättää, mutta koulutusta ja ammattitaitoa hankkiva yritteliäs nuorimies sai ohjeen "lainaa vaikka vanhemmilta". :(

Joo no kun olin kaupas töis niin hajotin yhden siideripullon (niitä puolentoista litran) ja yhden piltipurkin. Ja pilttipurkin lasinsiruilla tein haavan käteeni. Sitten kun tulin töistä mopolla niin siitä lähti kettingit (eturattaasta jota ei saa paikoilleen sitten ilman 10 millin lenkkiä), ja sain taluttaa kotia pari kilsaa. Että sellaanen päivä. :curs:

Sheikkeri räjähti! Protskulaskeuma peitti keittiön.

Nimim. v***umaista nuolla super mass fuelia katosta!

p.s. perjantai 13. on mulla tästä lähtien katabolia päivä. Kohtalolle ei v***uilla!

Mä ilmaisen nyt poikkeavan mielipiteen. Mulle toi päivä oli oikein onnistunut :), ei mitään valittamista.
Tosin mulle ei ole kyllä ikinä toi perjaintai 13. päivä tuottanut mitään kummallista, jos tulee jotain ni se on sit jokaipäiväistä sähläystä vaan :hyper:.. Ts. en ole taikauskoinen. ... ja Murphy...

-edit- no jaa, sain mä tietää etten saakaan yksiötä :itku: (mut tää luetaan siihen "normaalii paskaan" jota tulee aina niskaan)

ZannaZ sanoi:
Tosin mulle ei ole kyllä ikinä toi perjaintai 13. päivä tuottanut mitään kummallista

Mulle kävi aikoinaan sellainen homma että kelluskelin kaikessa rauhassa kohdussa lapsivedet korvissa äiteen rauhoittavia sydämenlyöntejä kuunnellen, kun julma kätilö väkivalloin tempaisi minut ulos kylmään maailmaan.

Ei ollut onnen päivä se. Ja punnauksen tuloksen nähtyään äiteekin oli kuulemma samaa mieltä eli meidän suvussa 13. perjantailla on kyllä vahvasti negatiivinen leima.

Venäytin selkäni uidessa.... En tajua kuinka mutta niin vaan kävi....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom