Perhanan pikkujoulukausi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
Duunimestan pikkujouluissa on tähän saakka ollut aina hyvä meininki. Joskus about 30-vuotiaana opin juhlimaankin järkevästi, eikä tarvise seuraavana päivänä ainakaan omaa käytöstä hävetä.

Muihinpa en taida tänä jouluna osallistuakaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus about 30-vuotiaana opin juhlimaankin järkevästi, eikä tarvise seuraavana päivänä ainakaan omaa käytöstä hävetä.

Turha toivo! :D

Mistä te oikein keräätte noita pikkujouluja? Mulla on tänäkin vuonna vain yhdet.

Mulla kahdet tulossa, ens la kaveriporukalla (jatkot Bakersissa ;) ) ja sen jälkeen duunin jouluset. Ihan jees. Viime vuonna ei ollu yksiäkään.

Niin ja taksijonot ohittaa ainakin stadissa sillä että tilaa taksin esim. Ilmatieteen laitokselle tai jonnekin muualle, tulee lähes samantien eikä jonoja.

Yleensä olen aina järjestänyt pikkujouluaikana itseni tiiviisti töihin viikonloppuisin... En innostu tästä jouluisesta kollektiivisesta juomisbakkanaalista: Helsingin yö ja ravintolat muuttuu helvetiksi joulukuun ajaksi.

Nyt kahdet pikkujoulut tiedossa. Työpaikan nyt ensi torstaina: käyn vain ajamassa mikroautoa sekä syömässä ravintelissa ja sitten yövuoroon töihin...
Toiset on tuttava pariskunnan pitämät parin viikon päästä.

Itse yleensä järjestetty vuosittain pikkujoulut, johon kutsuttu lähimmät ystävät. Tänä vuonna jätämme pitämättä.

Spontaaneja illanistujaisia ystävien kesken varmasti tulee ennen joulua, mutta ei varsinaisesti pikkujoulutittelillä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom